Mikä sinulla tai läheiselläsi on bipolaarilääkityksenä?
Mitä muita lääkkeitä aiemmin kokeiltu? Mikä on psyykkinen vointi ollut lähiaikoina?
Kommentit (24)
Deprakine ollut vuosia (olen miespuolinen). Välillä masennusvaiheessa Duloxetine rinnalla. Vointi ollut vuosia hyvä.
Joskus tiesin ihmisen. Ämpäri rauhoittavia ja kossua. Se oli ennen kuin täystyrmääjät tuli markkinoille.
Kuoli jo kauan sitten.
Nykyään Abilify/Aripiprazol ja Escitalopram. Vointi suht hyvä. Viime vuonna vaikeampaa vaihetta.
Ketipinor 25 mg iltaisin nukahtamiseen, tarvittaessa.
Olen ollut remissiossa tällä läkityksellä 10 vuotta.
Lito plus Deprakine plus Lamotrigin. Välillä Olanzapin ja/tai Melatonin iltaan auttamaan unta. Nyt ei pitkään aikaan sairauslomia.
Vierailija kirjoitti:
aripiprazole 15 mg
Niin ja vointi ollut hyvä jo vuosia, tasainen elämä. Nukun paljon ja syön terveellisesti.
Kokeiltu ketipinoria, olazapiiniä ja jotain muutakin, jota en muista. Elämä oli tuolloin yhtä sumua.
Kokaiinia, viinaa ja. ostan myös h u o r i a nöyryytettäväksi kun ei seiso kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Kokaiinia, viinaa ja. ostan myös h u o r i a nöyryytettäväksi kun ei seiso kunnolla.
Mielenkiintoinen yhdistelmä. Ei taida tosin olla ihan käypähoidon suositusten mukainen
Liki kolmen vuoden aikana kokeiltiin vaikka mitä eri lääkkeitä ja niiden yhdistelmiä. Kyllästyin kärsimään erinäisistä sivuoireista, ja aloin tuntea että olen tämän lääkityshistorian aikana ollut enemmän sekaisin kuin aikaa ennen lääkkeitä.
Nyt olen ollut muutaman viikon ilman pillerin pilleriä ja olen elämäni kunnossa 💪
Vierailija kirjoitti:
Liki kolmen vuoden aikana kokeiltiin vaikka mitä eri lääkkeitä ja niiden yhdistelmiä. Kyllästyin kärsimään erinäisistä sivuoireista, ja aloin tuntea että olen tämän lääkityshistorian aikana ollut enemmän sekaisin kuin aikaa ennen lääkkeitä.
Nyt olen ollut muutaman viikon ilman pillerin pilleriä ja olen elämäni kunnossa 💪
Perus maanikon puhetta
Vuosia kokeiltiin monenlaista. Nyt ainoastaan tarvitteassa käytettävä Ketipinor.
Nykyään ei mitään. Kokeiltu Ketipinoria, Deprakineä ja Aripiprazolia. Vointi ollut pitkään hyvä.