Miten tästä eteenpäin?
Elin vuosia seksittä. En kestänyt sitä enää ja ryhdyin monisuhteiseksi. Olin tekemisissä ihmisten kanssa jotka eivät olleet yhtään hyväksi. En tiedä miksi en osannut olla itseni puolella ja katkaista välini niihin. Halusin tuntea itseni merkitykselliseksi ja saada huomiota varmaan. Siinä touhussa suostuin kaikkeen, jälkikäteen ajatellen asioihin mihin ei olisi kannattanut suostua. Nyt elämäni on aivan tyhjää. Tuntuu etten kelpaa enää mihinkään, enkä kykene terveisiin suhteisiin. En tiedä yhtään mitä tehdä. Päiväni täyttyvät masennuksesta ja ahdistuksesta. Kaduttaa se kaikki mitä tein, enkä pääse asiasta yli. Olen yrittänyt vaikka mitä eri terapioita, nettiterapioita, itsehoitoa ja vertaistukiryhmiä, mutta mistään ei ole sanottavaa apua. En kestä tätä yksinäisyyttä ja arvottomuutta, muiden toiveisiin suostumista, mutta en nää mitään muutakaan vaihtoehtoa.
Kommentit (5)
Synopsis: Ei seksiä joten nussin kaikkia. Nyt kaduttaa.
ai..'eteenpäin' ?
ei kun. Aina vaa.. Takaapäin. (onnat tai otat..;))
Kyllä se siitä sit.
Vierailija kirjoitti:
Ryhdy itsesi omaksi pomoksi. Älä oleta, että terapeutti tms parantaa sut. Sä itse parannat itsesi terapian avustuksella. Älä ole elämässä ajelehtiva ajopuu.
Omaksi pomoksi ja tuomittuna yksinäisyyteen. Upea suunnitelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryhdy itsesi omaksi pomoksi. Älä oleta, että terapeutti tms parantaa sut. Sä itse parannat itsesi terapian avustuksella. Älä ole elämässä ajelehtiva ajopuu.
Omaksi pomoksi ja tuomittuna yksinäisyyteen. Upea suunnitelma.
Omaksi pomokseen ryhtyminen tarkoittaa sitä, että ottaa vastuun omasta itsestään, eikä antaudu tunteidensa tai muiden ihmisten agendojen riepoteltavaksi.
Olet vähän sellainen, että haluat muiden ihmisten toimivan kävelyssuvoinasi ja pyörätuolinasi etkä tajua, että voit seistä ihan omilla jaloillasi. Miksi?