Lusikassa nukkuminen?
Sis ihan oikeasti, pystyyö joku nukkumaan lusikassa?
Kommentit (35)
En pysty. Nukkuminen on minulle tärkeä asia. Vain minä tarvitsen uneni ja minä hyödyn unistani, ja parhaiten ne sujuu yksin omassa sängyssäni.
En pysty, koska heti alkaa haluttaa. Sitä paitsi mies on edessä ja minä takana. Elikkäs patukka ei edes töki. Jotenkin niin seksikästä kun mies näyttelee halutonta!
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos pierettää?
Sitten pitää pierrä. Pierun pidättäminen on pidemmän päälle haitallista, jopa vaarallista. Olin jokunen aika sitten luennolla, jossa ravitsemusterapeutti sanoi, että 20 paukkua päivässä on ihan normaalia. Enemmänkin monilla.
Ihan hirveätä. Oot romanttisesti lusikassa ja naiselta tulee oikein kunnon Leslie Nielsenin Alaston ase pieru niin, että miehen tukka on kuin tuulikoneen jäljiltä.
Nuorena sai unta missä vain asennossa mutta ei enää vanhana. Vanhana herää toisen kusella ramppaamiseen ja kääntelyyn. Vanhana ei enää onnistu nukkumaan jonkun kanssa samassa sängyssä kun herää toisen hääräämiseen eikä sitten saa enää unta yhtä helposti.
Nuorena toisen uni ei häirinnyt eikä me rampattu vessassa. Se oli se 40+ kun oli pakko laittaa sängyt erikseen jotta sai kumpikin nukkuma rauhaa eikä toisen vessassa ramppaaminen häirinnyt ja toisen unet eivät häiriintyneet kun toisella oli eri rytmit jotta sai nukkua ihan rauhassa.
Hetken aikaa nuorena pystyi olemaan lusikassa mutta siinä alkoi äkkiä ahdistamaan jos oli pieni tila ja alkoi happi loppumaan jos toinen hengittää ihan naaamalle.
Vihasin kotona kun meillä oli ihan liikaa porukkaa ja oltiin kuin sillitt suolassa niin tuntui että alkoi ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos pierettää?
Sitten pitää pierrä. Pierun pidättäminen on pidemmän päälle haitallista, jopa vaarallista. Olin jokunen aika sitten luennolla, jossa ravitsemusterapeutti sanoi, että 20 paukkua päivässä on ihan normaalia. Enemmänkin monilla.
Ihan hirveätä. Oot romanttisesti lusikassa ja naiselta tulee oikein kunnon Leslie Nielsenin Alaston ase pieru niin, että miehen tukka on kuin tuulikoneen jäljiltä.
Ei mitään hirveää. Elämä ei ole satukirjaa ja elokuvaa, vaan kaasuja ja eritteitä. Tietäisitpä vaan mitä esim. synnytyksessä tapahtuu....
Äijä kuorsaa kuin puimakone. Mitään lusikkaa ei voi ajatellakaan vaikka se ajatuksena olisi niin romanttista.
Mies ehdotti nuolentaa. Sanoin ok. Sitten se alkoi hampaillaan vetämään housujani alas. Pieraisin ihan saatanan kovaa ennen kuin se ehti tekemään mitään. Lähti onneksi ovet paukkuen eikä soittanut koskaan. Hyvä niin.
Me nukutaan lusikassa ja vielä ihan nakuna N32
Vierailija kirjoitti:
En pysty. Nukkuminen on minulle tärkeä asia. Vain minä tarvitsen uneni ja minä hyödyn unistani, ja parhaiten ne sujuu yksin omassa sängyssäni.
Oletko ollut parisuhteessa?
Riippukeinu tavallaan lusikan mallinen, hyvin voi nukkua.
Ei onnistu, jää vain yksi lopputulos kun nainen asettelee peppuaan kalua vasten.
Alle 30 v onnistui vaikka sohvalla. Muutenkin nukuin vaikka missä.
Nuorempana ja vastarakastuneena onnistui. Pitkässä parisuhteessa pitää ihmisen joskus nukkuakin. Arki realismi iskee ennemmin tai myöhemmin. Ihminen paukuttaa , kuorsaa, toinen ramppaa vessassa, toinen kääntyilee jne. Aikoinaan eräs mies totesi että miehen on helpompi olla lusikassa (jos on se takimmainen) niin saa rauhassa pierrä. Etummaisen oleva ei kehtaa, joutuu siis ramppaamaan vessassa. Juu, ei .
Nukumme mieheni kanssa aina alasti lusikassa. Mahtava nukahtaa kun miehen kulli on pyllynvaossa. Herään aina joskus yöllä ja on kiihottavaa kun kulli tykyttää pyllynvaossa seisokissa. Saattaa hän joskus aamulla kun herää ennen minua työntää sisään kullinsa ja herään siihen kun hän nai minua mutta, ihanaa on, Krisse 36.
Ei onnistu, jos on pienen pieni mies ja isooo nainen!