A-Studio nyt
Kommentit (33)
Mikä kehikkotyyppi tuo toinen oli? En jaksa enää.
Vierailija kirjoitti:
Ei tää putous oo.
Mutta hauskempi.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat ihan asiallisia. Kuunnelkaa mitä ne sanovat ennen kuin öyhötätte, vaikkapa ulkonäön perusteella.
Ehditpä itsekin tätä keskustelua seurata sen sijaan että kuuntelisit heitä😉
Jäi nyt epäselväksi päätöksentekokehikko suhteessa lainsäädäntökehikkoon. Edes vimmainen käsielehdintä ei riittänyt tätä avaamaan.
Vierailija kirjoitti:
En pysty katsomaan, kun maata viedään kohti tuhoa. Lopetin äänestämisen tähän paikkaan enkä enää seuraa mitä ympärillä tapahtuu. Sotilaspassi lähtee postissa eteenpäin. Mun mitta on täynnä.
Mulle on tullut ihan sama tunne. Ikää 50v ja aina äänestänyt. Ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Jäi nyt epäselväksi päätöksentekokehikko suhteessa lainsäädäntökehikkoon. Edes vimmainen käsielehdintä ei riittänyt tätä avaamaan.
*vammainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykkäät ihmiset usein ovat eksentrisiä.
Harvinaisia.
Vastaavia Suomessa ?
Kai ymmärrät, etteivät kaikki profiiliin sopivat ole julkisia hahmoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty katsomaan, kun maata viedään kohti tuhoa. Lopetin äänestämisen tähän paikkaan enkä enää seuraa mitä ympärillä tapahtuu. Sotilaspassi lähtee postissa eteenpäin. Mun mitta on täynnä.
Luku- ja kirjoitustaidoton vkk-apukoululainen jälleen avautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiska äänestäjä, mutta oon valmis tarttumaan aseeseen jos tulee tarve.
En nähnyt koko a -studiota mutta kommenteista päätellen ex pääministeri Sanna Marin on ollut telkkarissa.
Vanhalla farmari Mossella, saapuu joukko......
Pitäisikö päivittää sanat? "Uusilla lasten pyörillä, saapuu joukko äh....jä.?"
Hallitus tekee päätökset ja johtaa maata. Hallitus nauttii eduskunnan luottamusta.