A-Studio nyt
Kommentit (33)
En pysty katsomaan, kun maata viedään kohti tuhoa. Lopetin äänestämisen tähän paikkaan enkä enää seuraa mitä ympärillä tapahtuu. Sotilaspassi lähtee postissa eteenpäin. Mun mitta on täynnä.
Vierailija kirjoitti:
En pysty katsomaan, kun maata viedään kohti tuhoa. Lopetin äänestämisen tähän paikkaan enkä enää seuraa mitä ympärillä tapahtuu. Sotilaspassi lähtee postissa eteenpäin. Mun mitta on täynnä.
Ihanan dramaattista 💔 Kirjoititko ton ääni väristen?
Molemmat ihan asiallisia. Kuunnelkaa mitä ne sanovat ennen kuin öyhötätte, vaikkapa ulkonäön perusteella.
Oman tyylinsä tyylitietoinen.
Hassu.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat ihan asiallisia. Kuunnelkaa mitä ne sanovat ennen kuin öyhötätte, vaikkapa ulkonäön perusteella.
Tyypillinen nainen
Miksi me suojellaan öyhöttäjiä???!! Ova wagnerin palkkasotilaita!!!
Älykkäät ihmiset usein ovat eksentrisiä.
Mä en saa tämän rillipään selityksistä mitään selvää. Puhuu ihme tangenteilla as-tyylisesti, juontajakaan ei pysty seuraamaan.
"Oikeusvaltiokehikko"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan dramaattista 💔 Kirjoititko ton ääni väristen?
Ihmisoikeudet tässä värisyttää. Wagneritkin voivat heittäytyä hädänalaiseen tilaan ja laupiaat ottavat ne hoteisiinsa. Järjenkäyttö ei ole kielletty vai onko.
Vierailija kirjoitti:
Älykkäät ihmiset usein ovat eksentrisiä.
Harvinaisia.
Vastaavia Suomessa ?
Meillä on velvotteita...... ottaa kaikki sisään?
Moni muu EU-maa evää perusteettoman maahanpääsyn heti rajalla.
Kuten sen yhden sompun kohdalla. Vain Suomi päästää läpi?
Tuo toinen on selkeäsanainen.