Jatkossa terkkarilta soitetaan asiakkaalle vain kerran.
Hyvä niin. Aikaa kuluu turhaan, kun jotkut eivät älyä vastata vaikka itse ovat jättäneet soittopyynnön.
Takaisinsoittopalvelun muutoksella halutaan parantaa yhteydensaantia. https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/6369432
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan suurimmassa osassa töitä on toisinaan tilanteita, ettei voi vastata yksityispuheluun. Mitäs sitten tehdään?
Eihän sairaana olla töissä.
Terveyskeskukseen soitetaan myös muulloin kun sairaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Se riittää siellä Helsingin takapajulassa. Maakunnissa vielä huolehditaan ihmisistä.
Maalaiset eivät ymmärrä kerralla vastata.🤣
Maalaisilla on muutakin tekemistä kun istua puhelin kourassa. Saattavat olla jopa töissä.
Ei ne toista kertaa ole ennenkään soittaneet :D
Parilla päivällä siirtynyt lääkärin tavoittaminen jos oot ollu paskalla, ensi viikkoon jos ollut loppuviikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan suurimmassa osassa töitä on toisinaan tilanteita, ettei voi vastata yksityispuheluun. Mitäs sitten tehdään?
Jutun mukaan saa tekstarin, jossa kerrotaan että yritettiin soittaa mutta et vastannut. Sen jälkeen pitää itse yrittää uudelleen ottaa yhteyttä. Eli sama rumba voi toistua moneen kertaan.
Ja toistuukin. Tehty asiakaspalvelutyössä olevalle täysin mahdottomaksi.
Ja niille vanhuksille kellä on vaan se lankapuhelin. Eivät saa edes sitä tekstaria ja sitte vaan odottavat ja odottavat. Hyvä Suomi!
Meidän terveyskeskus on joskus infonnut facessa, että pahasti ruuhkautuneen takaisinsoittopalvelun takia on palvelu nollattu eli kaikki takaisinsoittopyynnöt on pyyhitty pois. Ja pyydetään ihmisiä soittamaan uudelleen mikäli on vielä tarvetta. Mutta eihän tätä tosiaan tiedä esim vanhukset, joilla ei somea ole käytössä. He kiltisti odottavat viikon ja toisenkin sitä takaisin soittoa, kun on ehdottomasti kielletty soittamasta uudelleen, mikäli on jo kerran sen soittopyynnön jättänyt. 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Sitten seuraavana päivänä uusi yritys. Kyllä se jossain vaiheessa tärppää. Itse aloitin puhelinrumban lokakuun alussa ja eilen onnistuttiin soittamaan oikeaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne toista kertaa ole ennenkään soittaneet :D
Parilla päivällä siirtynyt lääkärin tavoittaminen jos oot ollu paskalla, ensi viikkoon jos ollut loppuviikko.
Olisit ottanut puhelimen mukaan vessaan. Oma moka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten seuraavana päivänä uusi yritys. Kyllä se jossain vaiheessa tärppää. Itse aloitin puhelinrumban lokakuun alussa ja eilen onnistuttiin soittamaan oikeaan aikaan.
Ei sitten mikään kummonen sairaus, kun voi noin kauan odotella pelkkään ajanvaraukseen pääsyä. Sitten menee aikaa viel siihen, että sen ajan saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseppähän et ole vastannut. Olet tuhlannut toisten aikaa.
No voi olla kyse siitä, että varaa aikaa vaikka lapselle tai että vaiva on krooninen eli ei-akuutti. Tai että tarvitsee lääkärintodistuksen jotta voisi tosiaan jäädä pois töistä kipeänä ollessaan.