Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä "ystävälle" joka haluaa nähdä vain kun on ajamassa kaupunkini kautta?

Vierailija
22.11.2023 |

Jotenkin alkaa mitta täyttyä. Tajusin että yksi "ystäväni" haluaa nähdä minua vain jos on ajamassa kotiin toisten ystäviensä luota tai toisinpäin. Mies ajaa siis säännöllisesti tuota 450 km matkaa jossa itse asun noin puolivälissä. Silloin tällöin viestittää että voitaisko nähdä, ja sama kaava toistuu aina - mies tulee illalla, syödään, ..., nukutaan, syödään aamupala ja mies jatkaa matkaansa. 

Pari kertaa on ollut ihan hauska nähdä noin, kun en muutenkaan etsi suhdetta. Nyt kysyin kuitenkin josko voisin kerran tulla kylään miehen itsensä luokse. Vitkutteli kovasti eikä halunnut laittaa mitään kalenteriin tai sopia mitään. Kysyin nyt uudestaan ja eikös mies ehdottanut että on vähän hankalaa, eikö sopisi jos nähtäisiin minun luonani (kun mies seuraavan kerran tarvitsee ilmaista yösijaa).

Tuon jälkeen ei olla juteltu ja minultakin on mennyt maku nähdä koko tyyppiä. Miten voi olla että aina haluaa minulta yösijaa mutta itse ei saa edes yli kuukauden päähän kalenteriinsa että joskus kyläiltäisiin myös toisinpäin?

Tekee mieli seuraavan kerran sanoa suoraan että ota hotelli, minun kotini ja aikani eivät ole enää hänen käytössään. Ollaan on/off tunnettu jo 12 vuotta.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, sano niin. Olet ihan oikeassa. 

Vierailija
2/29 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit itse vastata kysymykseesi. Heivaa elämästäsi yksipuoliset "ystävät". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään puhelimesta näkee kuka soittaa, joten voit helposti jättää vastaamatta.

Vierailija
4/29 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se joku säätö? Miksi puhut ystävästä? Missä muissa asioissa valehtelet?

Vierailija
5/29 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmasti mennä elämässä eteenpäin, jos tuo kuvio ei enää anna sinulle mitään. Älä ota yöksi.

Vierailija
6/29 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että sillä on sinunlaisia ystäviä(yösijoja) vähän muuallakin. Olet sille pelkkä hostelli, et mitään muuta.

Vierailija
7/29 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokki prkl!

Vierailija
8/29 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se häpeää kotiaan. 

Vierailija
9/29 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mites ja kotini on kielletty naisilta. On sen verran machosti sisustettu ja testosteronilla kuorrutettu.

Vierailija
10/29 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tommonen "kaveri" eli psuhde, ilmeni että sillä oli aina joku muu /muita hoitoja omassa kodissa kun asuttiin eri paikkakunnilla. Jätä tommosen, elämä on liian lyhyt.. 

Vierailija
11/29 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmasti mennä elämässä eteenpäin, jos tuo kuvio ei enää anna sinulle mitään. Älä ota yöksi.

Tähän asti on ollut ihan mukavaa. Kuitenkin jäi ärsyttämään että jos ekaa kertaa kolmeen vuoteen kysyn että kyläiltäiskö toisinpäin, niin heti on herra "korvaavasti" ehdottamassa mahtavaa ideaa että hei eikö hän voisi sen sijaan tulla vierailulle minun luokseni. Jotenkin tämä on nyt aikansa elänyt kuvio.

En ole jäänyt pohtimaan onko sillä muita kun tapaaminen on aina ollut ihan vakiokivaa. Kuitenkin puuduttaa aina olla se yösijan tarjoaja vaikka mies siis on maksanut esim. ravintolaillallisia ja brunsseja vieraillessaan. Aina lentää myös juttu tavatessa jne. mutta itsekin haluaisin joskus tuulettua uudessa kaupungissa enkä aina ollase iänikuinen majatalon pitäjä.

-ap

Vierailija
12/29 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mies tulee illalla, syödään, ..., nukutaan, syödään ja mies jatkaa matkaansa."

Mies on kiinnostunut vaan siitä että te "...". 

Vierailija
13/29 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis harrastatte petipuuhia? Vai ette? Miksi noin omituisesti kuvailet kaveriasi ja tapaamisiasi? Vaikutat viestisi perusteella olevasi vain kassien tyhjennyspaikka ja ilmainen hotelli. Hieno diili miehelle tietysti.

Sano sille tylysti jotta ilman vastavuoroisuutta tulevaisuudessa ei ole asiaa luoksesi.

Vierailija
14/29 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailet jotain ihan muuta kuin minkäänlaista ystävyyttä. Eihän teillä ole mitään muuta kuin se että mies on valmis katselemaan ja viihdyttämään sinua silloin kun kaipaa yösijaa ja "...". Siis häntä ei kiinnosta edes sen vertaa että "..." riittäisi, jos riskinä on että hänen suunnallaan törmäätte tuttuihin tms.

Vierailija
15/29 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis harrastatte petipuuhia? Vai ette? Miksi noin omituisesti kuvailet kaveriasi ja tapaamisiasi? Vaikutat viestisi perusteella olevasi vain kassien tyhjennyspaikka ja ilmainen hotelli. Hieno diili miehelle tietysti.

Sano sille tylysti jotta ilman vastavuoroisuutta tulevaisuudessa ei ole asiaa luoksesi.

Joo, ihan yhteisymmärryksessä tämmöistä harrastetaan. Enää en kuitenkaan yksipuolisesti jaksa majoittaa. Miehen viime ehdotukseen kysyin aikoiko hän pakata mukaan asuntonsa, kotikaupunkinsa  ja museon josta juttelimme niin siihen ei vastannut enää mitään.

Omakin mielenkiinto on sammumassa koko juttuun.

-ap

Vierailija
16/29 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, ehkä hänen avovaimonsa ei halua majoittaa sinua heidän kotiinsa?

Vierailija
17/29 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää jaksanut tuollaista "kylkiäisenä" olemista. Jos minä en ole sen arvoinen, että voidaan nähdä ihan muutenkin vaan niin antaapi sitten olla kokonaan.

Vierailija
18/29 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se häpeää kotiaan. 

Ja etenkin siellä olevaa vaimoaan.

Vierailija
19/29 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvailet jotain ihan muuta kuin minkäänlaista ystävyyttä. Eihän teillä ole mitään muuta kuin se että mies on valmis katselemaan ja viihdyttämään sinua silloin kun kaipaa yösijaa ja "...". Siis häntä ei kiinnosta edes sen vertaa että "..." riittäisi, jos riskinä on että hänen suunnallaan törmäätte tuttuihin tms.

No eikö nuo otsikossa olleet lainausmerkit sanassa ystävä jo sen kertoneet, että kyseessä ei ole ystävä vaan "ystävä"?

/s

Vierailija
20/29 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se tietenkään voi päästää sua omille nurkilleen, kun siellä olevat "ystävät" tykkäis kyttyrää.

Mutta jos mulla olis hyvä(!) fwb, joka välillä vaan tulis ja lähtis aamulla jäämättä roikkumaan ja sen kanssa olis kivaa, niin ei mua edes kiinostais sen kotinurkat.