Muita jotka on ujoja sängyssä?
Miten toimitte? Otatte kännin vai? Olen siis nainen ja eronnut. Edellisestä kerrasta vuosia..
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti: Totean että touhussa ei oikein tunnu olevan nyt molemminpuolista aitoa halua, että olisko kuitenkin parempi olla etenemättä tämän pidemmälle. Tähän asti kaikki naiset ovat todenneet OK ja antaneet asian olla.
Vieras ilmiö minulle. Naiset ovat aina halunneet minut sänkyynsä, usein heidän aloitteestaan jo ensitapaamisessa. Joskus jopa vähän kiusalliset treffit takana, mutta silti sinne päädyttiin. Kai minulla vain on sitä "big dick"-energiaa. Ja pitää siis paikkansa, todettakoot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tavannut kivan miehen ja nää sänkyhommat vaan mietityttää.
Ap
Yleensä auttaa jos puhuu. Sanot ihan reilusti että nyt jännittää kun edellisestä kerrasta on niin kauan. Jos mies siitä pelästyy niin ei ollut kuitenkaan sellainen jonka kanssa kannattaisi seksiä harrastaa joten et menetä mitään.
Ei kyse ole jännittämisestä vaan siitä, että keho on väline saada kivan ihmisen seuraa - muualla, kuin sängyssä. On jokin etu olla suhteessa, mutta se ei ole seksi.
Pitäisikö keskittyä siihen, mitä miehelle voisi tulevana puolisona antaa... sen sijaan että miettii, mitä häneltä voi nyt saada ja kelpaako vastine. Kun keskityt mieheen, kaikki ei pyöri niin paljon sinun tarpeidesi ja kykyjesi ympärillä; suhteesta saattaisi kehitttä normaali.
Naisilla se muu etu on aina raha, oli seksiä tai ei. Naisia ei ohjaa nykyään enää sydän , vaan raha. Käärmeen sydän ja tyttö vailla sielua.
Vierailija kirjoitti:
Naisia jotka ei tykkää antaa tai vastaanottaa suuseksiä on tullut vastaan paljon, se ei ole mitenkään epätavallista. Tylsää, mutta toisaalta vähentää paineita itselläkin. Voi keskittyä ihan peruskauraan, ja jos toinen pyytää jotain mitä ei niin jaksaisi tehdä, on helpompi sanoa että tämä ei taas niin minulle maistu, annetaan olla.
Eikö kannattaisi etsiä sellainen kumppani, jonka kanssa seksuaaliset toiveet ja mieltymykset kohtaavat? Ei se nyt varmaan maailmaa kaada, jos jokin yksittäinen asia on sellainen, mistä jompi kumpi ei innostu, mutta jos suuseksi on itselle olennainen asia seksissä, niin miksi ryhtyä tuollaiseen puolivillaiseen juttuun, jossa sitten itse "kostoksi" myöhemmin kieltäytyy jostain ja varmaan tuntee siitä sitten vahingoniloa? Esim. itselleni (olen nainen) on suuseksi olennaisimpia asioita seksissä, ja en todellakaan aloittaisi suhdetta miehen kanssa, joka ei sitä haluaisi (siis antaa ja saada). Kuulostaa jotenkin tympeältä tuo sinun asenteesi "voinpa sitten itsekin kieltäytyä jostain mitä hän haluaa". Eikö seksistä mene kokonaan ilo, kun se muuttuu tuollaiseksi nokitteluksi? Sitten lopulta harrastetaan tylsää perusseksiä, mistä on riisuttu molempien lempijutut pois - mitä järkeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Totean että touhussa ei oikein tunnu olevan nyt molemminpuolista aitoa halua, että olisko kuitenkin parempi olla etenemättä tämän pidemmälle. Tähän asti kaikki naiset ovat todenneet OK ja antaneet asian olla.
Vieras ilmiö minulle. Naiset ovat aina halunneet minut sänkyynsä, usein heidän aloitteestaan jo ensitapaamisessa. Joskus jopa vähän kiusalliset treffit takana, mutta silti sinne päädyttiin. Kai minulla vain on sitä "big dick"-energiaa. Ja pitää siis paikkansa, todettakoot.
Tätä miestä ei ole ympärileikattu vaan on kyllä ihan täysmulkku.
Todettakoon nyt että hiljaisissa vesissä ne isot kalat ui ,ei niiden tarvitse netissä eikä missään mitään "todistella", siksi sitä suulainta naistakaan ei kannata ensimmäisenä valintana pitää.
Paljon puhetta,vähän tekoja.
Niin se vaan menee..
Vierailija kirjoitti:
Te ootte huvittavia. :D
Älä sinä siellä naura naisen seksiongelmille ollenkaan siellä.
Saamaton nainen muuttuu laiskemmaksi ja pulskemmaksi .
Mä en uskalla mennä peiton a-alle. Tyynyä halasin kerran, mut en uskalla toiste.
Jos mun pitää laittaa jotain muuta suuhuni kuin ruokaa, oon mieluiten yksin 100%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Yleensä auttaa jos puhuu. Sanot ihan reilusti että nyt jännittää kun edellisestä kerrasta on niin kauan. Jos mies siitä pelästyy niin ei ollut kuitenkaan sellainen jonka kanssa kannattaisi seksiä harrastaa joten et menetä mitään.
Nainen, joka ei kykene puhumaan seksiin liittyvistä asioista. Yllättyneet käsi ylös.
Ketjun aloitus olisi yhtä hyvin voinut olla jotain seuraavaa:
Näistä syistä nainen ei nauti seksistä ei saa orgasmia.
Loistava esimerkki siitä, kuinka yläpää pilaa kaiken nautinnon liialla analysoinnillaan.
Jos ujostuttaa liikaa, niin silloin ei ole vielä valmis seksiin uuden kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen hirveän ujo muuten, mutta kun vaatteet vähenee, ujous väistyy. Ehkä omituista.
Mun vaimo on just tuollainen 30 vuoden jälkeenkin! Jos yritän vaikka seksiviestittelyä kesken päivän, niin ei häneltä tule kuin hymiöitä ja yhden sanan vastauksia, mutta kun ollaan täydessä touhussa niin sitten ei mikään ujostuta.
Olen mies ja olin samassa tilanteessa, muutama vuosi sitten olin niin ujo ettei tullut mieleenkään naisen edessä vähentää vaateita. Mökin ostettuani kävi niin että ujous haihtui vaan yhdellä kertaa. Naapurin isäntä käski minut saunomaan, no niinhän sitten menin. Oli muutamat löylyt otettu ja oluetkin, ilmestyi naapurin rouva myös saunaan, on ihan kivan näköinen kiinteineen rintoineen ja ihanan pyöreän pyllynsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen. Lopetin erään mukavan miehen tapailunkin, kun kynnys harrastaa seksiä kasvoi jo ihan mahdottomaksi.
Tapailtiin 2 kk, tapailun loppupuolella oli yksi kerta kun homma olis johtamassa seksiin, mut sanoin etten vielä halua, tämä oli miehelle ok.
Sen jälkeen aloin miettiä tarkemmin, ja menin lähes paniikkiin, että jännittää kaikki ja kun en vielä edes tykkää oraaliseksistä puolin enkä toisin, ja häpeilen kroppaani, olen varmaan niin turn off estoisuudessani uuden ihmisen kanssa, että lopetin koko jutun.
Enkä selitellyt, en kehdannut. Kuka muu 45-vuotias on muka tällainen? Lisäksi paineita aiheutti vielä se, että mies oli nuorempi, ja pelkäsin että kuvittelee saavansa seksuaalisesti itsevarmaa ja ohjat käsiinsä ottavaa Aikuista Naista. Hirveät paineet tälläkin mielikuvalla luotu meille kypsille naisille. "ne opettaa kaikki seksin salat nuoremmille". As if.
Minä olisin ihan samanlainen jos yhtään lohduttaa, ikää 41 v. Luulen että jos tulee tässä suhteessa ero, en kykene enää etenemään kenenkään muun kanssa sänkyyn asti. Kun tavattiin miehen kanssa olin sentään nuori ja nätihkö (minkä hoksasin muuten vasta pari vuotta sitten) ja silloinkin ujostutti kauheasti. Ja nyt en ole enää kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
itsellä kanssa pitkä tauko edellisestä. Itse ajattelin vastaavassa tilanteessa olla niin "naiivi", että ehdottaa ihan yhdessä nukkumista, jotta tottuu toisen lähellä oloon. Järkevän kumppanin luulisi ymmärtävän tämän, kun kertoo taustaa. Jos sitten tuntuu, että onkin valmis enempään samana iltana, niin tuskin se toinen vastaan pistää :) Moni tietty näkee tämän turhana sievistelynä, mutta kaikille meille ei ole luontaista päästää toista heti iholle eikä se meinaa kenenkään kanssa leikkimistä. Järkevä tyyppi tuskin haluaa sitä että toinen ns. pelokkaana/liian ujona suostuu johonkin vain toisen mieliksi, vaikka itsellä on ns. epämukava olo.
Varmaan aika kamalaa sille toiselle nukkua va
Tuskin pystyisin edes nukkumaan kenenkään kanssa, kun olen pitkään nukkunut yksin.
Nro. 7
no juuri sen takia onkin hyvä tuntea jonkin aikaa ennen niitä petipuuhia niin sitä diskuteerausta ja juttelua on ehditty käydä jo suhteen edetessä. Itse asiassa diskuteeraus ja juttelu on oikein hyvä tapa tutustua toiseen ja rakentaa suhdetta. Jos se toinen osapuoli tuntuu oikealta ja tunteet on molemmilla saman suuntaiset, niin asia johtaa toiseen ja ne intiimit hommat etenevät luonnostaan, eikä siinä tilanteessa ole enää tarvetta kartoittaa asioita puhumalla. Ihan toinen asia tietenkin on, että joskus kaikesta diskuteeraamisesta huolimatta suhde voi rakentua muulla tavalla läheiseksi, mutta jommallakummalla ei synny mitään paloa intiimin pään läheisyyteen.
Ostat pari pulloa skumppaa ja laita jonkin hyvän eroottisen filmin pyörimään niin ekan pullon juotuanne availla puserosi nappeja ja vetäistä miehesi housujen vetskarin auki ottaa sen kalun esiin suudellen ja ilmaisten sen suuhusi sitten on jo ihme jos ei ala halut voittamaan ujouden.
Emme harrastaneet seksiä ennen avioliittoa (vaimo määräsi). Kesti pari vuotta enne kuin hän ratsasti tai otti takaapäin. Ei ole koskaan ottanut suihin.
Mä pelkään, että Nukkumatti työntyy sisään...
mun uniin.