Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka on ujoja sängyssä?

Vierailija
22.11.2023 |

Miten toimitte? Otatte kännin vai? Olen siis nainen ja eronnut. Edellisestä kerrasta vuosia..

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tavannut kivan miehen ja nää sänkyhommat vaan mietityttää.

Ap

Yleensä auttaa jos puhuu. Sanot ihan reilusti että nyt jännittää kun edellisestä kerrasta on niin kauan. Jos mies siitä pelästyy niin ei ollut kuitenkaan sellainen jonka kanssa kannattaisi seksiä harrastaa joten et menetä mitään.

Ei kyse ole jännittämisestä vaan siitä, että keho on väline saada kivan ihmisen seuraa - muualla, kuin sängyssä. On jokin etu olla suhteessa, mutta se ei ole seksi.

Pitäisikö keskittyä siihen, mitä miehelle voisi tulevana puolisona antaa... sen sijaan että miettii, mitä häneltä voi nyt saada ja kelpaako vastine. Kun keskityt mieheen, kaikki ei pyöri niin paljon sinun tarpeidesi ja kykyjesi ympärillä; suhteesta saattaisi kehitttä normaali.

Vierailija
22/70 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen. Lopetin erään mukavan miehen tapailunkin, kun kynnys harrastaa seksiä kasvoi jo ihan mahdottomaksi. 

Tapailtiin 2 kk, tapailun loppupuolella oli yksi kerta kun homma olis johtamassa seksiin, mut sanoin etten vielä halua, tämä oli miehelle ok.

Sen jälkeen aloin miettiä tarkemmin, ja menin lähes paniikkiin, että jännittää kaikki ja kun en vielä edes tykkää oraaliseksistä puolin enkä toisin, ja häpeilen kroppaani, olen varmaan niin turn off estoisuudessani uuden ihmisen kanssa, että lopetin koko jutun.

Enkä selitellyt, en kehdannut. Kuka muu 45-vuotias on muka tällainen? Lisäksi paineita aiheutti vielä se, että mies oli nuorempi, ja pelkäsin että kuvittelee saavansa seksuaalisesti itsevarmaa ja ohjat käsiinsä ottavaa Aikuista Naista. Hirveät paineet tälläkin mielikuvalla luotu meille kypsille naisille. "ne opettaa kaikki seksin salat nuoremmille". As if. 

Naisia jotka ei tykkää antaa tai vastaanottaa suuseksiä on tullut vastaan paljon, se ei ole mitenkään epätavallista. Tylsää, mutta toisaalta vähentää paineita itselläkin. Voi keskittyä ihan peruskauraan, ja jos toinen pyytää jotain mitä ei niin jaksaisi tehdä, on helpompi sanoa että tämä ei taas niin minulle maistu, annetaan olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko mielikuvaharjoittelusta olla apua? Että ajattelee etukäteen miten homma etenisi, niin madaltaa kynnystä sitten tosihetkellä

Vierailija
24/70 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

itsellä kanssa pitkä tauko edellisestä. Itse ajattelin vastaavassa tilanteessa olla niin "naiivi", että ehdottaa ihan yhdessä nukkumista, jotta tottuu toisen lähellä oloon. Järkevän kumppanin luulisi ymmärtävän tämän, kun kertoo taustaa. Jos sitten tuntuu, että onkin valmis enempään samana iltana, niin tuskin se toinen vastaan pistää :) Moni tietty näkee tämän turhana sievistelynä, mutta kaikille meille ei ole luontaista päästää toista heti iholle eikä se meinaa kenenkään kanssa leikkimistä. Järkevä tyyppi tuskin haluaa sitä että toinen ns. pelokkaana/liian ujona suostuu johonkin vain toisen mieliksi, vaikka itsellä on ns. epämukava olo.

Varmaan aika kamalaa sille toiselle nukkua vaan yhdessä. 

Vierailija
25/70 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ujostuta. Joka iltahan mä sinne sänkyyn menen nukkumaan :)

N31

Vierailija
26/70 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen. Lopetin erään mukavan miehen tapailunkin, kun kynnys harrastaa seksiä kasvoi jo ihan mahdottomaksi. 

Tapailtiin 2 kk, tapailun loppupuolella oli yksi kerta kun homma olis johtamassa seksiin, mut sanoin etten vielä halua, tämä oli miehelle ok.

Sen jälkeen aloin miettiä tarkemmin, ja menin lähes paniikkiin, että jännittää kaikki ja kun en vielä edes tykkää oraaliseksistä puolin enkä toisin, ja häpeilen kroppaani, olen varmaan niin turn off estoisuudessani uuden ihmisen kanssa, että lopetin koko jutun.

Enkä selitellyt, en kehdannut. Kuka muu 45-vuotias on muka tällainen? Lisäksi paineita aiheutti vielä se, että mies oli nuorempi, ja pelkäsin että kuvittelee saavansa seksuaalisesti itsevarmaa ja ohjat käsiinsä ottavaa Aikuista Naista. Hirveät paineet tälläkin mielikuvalla luotu meille kypsille naisille. "ne

Miksi "Ap" vastaa omaan kysymykseensä?

PUhelimella tosi hidasta osallistua ja muutenki hankalaa, joten luen valikoivasti mut näin ymmärsin

Vierailija
27/70 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

itsellä kanssa pitkä tauko edellisestä. Itse ajattelin vastaavassa tilanteessa olla niin "naiivi", että ehdottaa ihan yhdessä nukkumista, jotta tottuu toisen lähellä oloon. Järkevän kumppanin luulisi ymmärtävän tämän, kun kertoo taustaa. Jos sitten tuntuu, että onkin valmis enempään samana iltana, niin tuskin se toinen vastaan pistää :) Moni tietty näkee tämän turhana sievistelynä, mutta kaikille meille ei ole luontaista päästää toista heti iholle eikä se meinaa kenenkään kanssa leikkimistä. Järkevä tyyppi tuskin haluaa sitä että toinen ns. pelokkaana/liian ujona suostuu johonkin vain toisen mieliksi, vaikka itsellä on ns. epämukava olo.

Varmaan aika kamalaa sille toiselle nukkua vaan yhdessä.

Ei siinä mitään kamalaa ole. Jos asia on etukäteen sovittu niin oikein mukavaa! Kamalaa on vain se, jos toinen sitten kuvittelee että voi yhtäkkiä muuttaa mieltään, ja sitten pitäisi itsekin olla heti mukana leikeissä. Se oli tässä alkuperäisessä kommentissa se joka tuntui epäreilulta ajatukselta.

Vierailija
28/70 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hirveän ujo muuten, mutta kun vaatteet vähenee, ujous väistyy. Ehkä omituista.

Vierailija
29/70 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ujostuta. Joka iltahan mä sinne sänkyyn menen nukkumaan :)

N31

Ai tää oli kompa, ja nyt paljastit?

Vierailija
30/70 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se oo ihan hyvä edetä hitaamman tahdissa? Jos tyyppi ei pysty odottamaan, niin onko se nyt kauhean suuri meriitti toisen huomioimisesta? Tuskin monikaan haluaa, että sille hitaampaa etenemistä toivovalle tulee ahdistusta sellaisesta asiasta minkä pitäisi olla kummallekin kivaa. Puhumalla asiat usein selviää, eli ei kannata olettaa että toinen osaa lukea ajatuksia.

Vierailija
31/70 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä selitellyt, en kehdannut. Kuka muu 45-vuotias on muka tällainen? Lisäksi paineita aiheutti vielä se, että mies oli nuorempi, ja pelkäsin että kuvittelee saavansa seksuaalisesti itsevarmaa ja ohjat käsiinsä ottavaa Aikuista Naista. Hirveät paineet tälläkin mielikuvalla luotu meille kypsille naisille. "ne opettaa kaikki seksin salat nuoremmille". As if.&nbs

Oho, kiitos tästä näkökulmasta että oraaliseksistä kieltäytyminen voikin jopa vähentää paineita mieheltä. Helpotti. 

Vierailija
32/70 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllä seksin tappaa ujous. 

Vierailija
33/70 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedä kännit niin rentouttaa

Vierailija
34/70 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin todella ujo. Edelliset 30 vuotta rakastellut vain yhden kanssa. Olin ollut ilman parisuhdetta ja seksiä puolisen vuotta ja iski ihan kamala paniikki, että en varmaan ikinä osaa olla kenenkään muun kanssa. Sitten tutustuin mieheen hyvin yllättävässä paikassa ja myönnän hieman päissäni ja eksyin hänen sänkyynsä yöksi. Siinä tuli sitten vietettyä kolme yötä putkeen ja itseasiassa nyt 8 kuukautta. Ensimmäinen yö meni jotenkin, mutta seuraavat kaksi yötä olivat ihania (olimme myös täysin selvinpäin). Alusta asti kaikki oli hyvin luontevaa ja helppoa. Ja kaikki ujouteni hänen kanssaan loppui heti, olen löytänyt itsestäni hyvin halukkaan naisen.

Vierailija
35/70 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
36/70 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

joo en meinannutkaan, että jos mieli muuttuu toisen pitää olla sekunnissa valmiina toimintaan, huono ilmaisu, pahoittelen. Ja jos tuntuu, että haluaa enempää, niin tietenkin olisi selkeän ilmaisun/keskustelun paikka eikä oletuksen että ymmärräppä pikku vihjeestä. Mitään ei ole pakko tehdä sen toisenkaan, joka on ollut alunperin valmiimpi. Tätä on tietty vaikeaa selitellä ihmisille, joilla ei tätä ujousvaivaa ole.

Vierailija
37/70 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olin juuri hetki sitten miehenä samassa tilanteessa ja sanoin sitten ihan suoraan naiselle että nyt kyllä jännittää ihan kamalasti mutta toisaalta haluaisin kuitenkin yrittää. Nainen otti sen onneksi ihan hyvin ja otettiin aluksi ihan rauhallisesti ja ilman mitään paineita. Parin kerran jälkeen alkoikin sitten luonnistua jo tosi hyvin.

Olit poikana,et miehenä, mutta ei siinä mitään,kyllä jotkut naiset pojistakin tykkää.

Eikä ujoissa naisissa mitään vikaa ole, kyllä ne aina yhhoo lahnan voittaa.

Vierailija
38/70 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkä selitellyt, en kehdannut. Kuka muu 45-vuotias on muka tällainen? Lisäksi paineita aiheutti vielä se, että mies oli nuorempi, ja pelkäsin että kuvittelee saavansa seksuaalisesti itsevarmaa ja ohjat käsiinsä ottavaa Aikuista Naista. Hirveät paineet tälläkin mielikuvalla luotu meille kypsille naisille. "ne opettaa kaikki seksin salat nuoremmille". As if.&nbs

Kuulostaa ihan " vartti lähetyssaarnaajaa peiton alla lauantaisin saunan jälkeen " tyyppiseltä elämältä tuo.

Mulle pikaiset on minimissään puolituntia viiva tunti niin tuollainen mimmi ei oikein osuis kohdilleen millään.

Vierailija
39/70 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Varmaan aika kamalaa sille toiselle nukkua va

Sisko ja sen veli 😂

Vierailija
40/70 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Ikinä ei ole ujostuttanut naiminen. Enkä koe mitään "hirveitä paineita", ihan sama onko toinen osapuoli ollut itseäni nuorempi vai vanhempi. Jos jokin kohta omassa kropassa joskus olisikin ahdistanut, tein asialle jotain. Näytän hyvältä näin nelikymppiseksi enkä ymmärrä miksi pitäisi nolostella jotain raskausarpia tai hieman riippuvaa ahteria. Varmaan siksi sitä munaa on herunutkin kun en häpeile. Vaatteet pois vaan ja hommiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi