Katsoin vahingossa/uteliaisuuttani Husseinin hirttämisvideon kokonaisuudessaan.
En halua kommentoida mitään tuomion puolesta tai vastaan, mutta toivon, etten olisi koskaan katsonut sitä, jotenkin niin kammottava tunnelma tilanteessa oli. Huutoja kuului ympärillä. Aivan kauhea kuolemanläheisyyden tunnelma. Olen tosi herkkä ja kuitenkin aivan typerän, idioottimaisen utelias, prkl. Miksi menin katsomaan tuon videon...
Kommentit (34)
etsikää ennemmin netistä armstrong beheading. kiva katsoa kun ählämit hitaasti sahaavat jätkältä päätä poikki. korisee muuten aika kauan.
Toki kai poikkeuksiakin on, mutta olettaisin, että miehet nyt juuri ja juuri kykenisivät katsomaan, sillä muutenkin pitävät ehkä enemmän toiminta- ja väkivaltaviihteestä jne.
t. ap
Jos Husseinin paikalla olis ollut viaton lapsi, niin sitten olisin saanut ehkä kyyneleet silmiini.
t: se ogrishcomin katselija
Tuokin piti oppia kantapään kautta kun viimeksi oli sit pakko mennä katsomaan se päänsahausvideo.
Ja video missä on äänetkin on sata kertaa pahempi kuin mitkään kuvat.
Itse en ehdottomasti mene katsomaan, tämä riitti minulle, tämäkin oli jo aivan liikaa. Aivan kauhea ahdistus jäi päälle. Kyllä kai se tästä kun yrittää ajatella jotain muita asioita.
t. ap
Päänsahaus kuullostaa jo aihesisällöltään aika kauhealta. Ja onko ihminen elävä siinä päänsahauksessa...? voi kauheaa
Viattomiin kohdistuva väkivalta saa mut voimaan pahoin. Toi kaulan katkaisu kyllä yökötti.
Pitikö tynkäpuukolla ees alkaa sahailee. Alku tosin piti laittaa pikakelauksella....
Mut onneksi siitä on jo sen verran aikaa että olen " toipunut" .
Ja ainakin opin sen ettei kaikkea tarvii kattoa.
Ja joo, se mies oli elävä ja aluksi huusi paniikissa ja sen kurkusta kuului (liian pitkään) korinaa kun päätä sahattiin. Ja se tosiaan kuullostaa kamalalta, mutta usko pois -sen katsominen on sata kertaa kamalampaa!
Vierailija:
Mut onneksi siitä on jo sen verran aikaa että olen " toipunut" .
Ja ainakin opin sen ettei kaikkea tarvii kattoa.Ja joo, se mies oli elävä ja aluksi huusi paniikissa ja sen kurkusta kuului (liian pitkään) korinaa kun päätä sahattiin. Ja se tosiaan kuullostaa kamalalta, mutta usko pois -sen katsominen on sata kertaa kamalampaa!
Mutta mieheni heti tuossa vieressä sanoi, että haluaa katsoa. Itse en katsoisi, vaikka maksettaisiin..
varoitusten kera. Ogrishin aikana tuli katsottua useampikin beheading video. Hirttäminen tai ampuminen ei enää tunnu missään, kiitos median olen kai turtunut. Pään katkaisu ainakin tavalla jolla se noilla videoilla esitetään, on niin brutaali ja järkyttävä että paatuneinkin kyllä herää.
kyllä tuo oli niin siisti kuolema kuin vain voi olla toista on ne ketkä Saddam tappo. Veitsillä kaulat auki poralla päähän jne..