Miesystävä ei halua että oon poissa neljä tuntia!
Tapaisin rakkaan sukulaiseni yhdessä tapahtumassa.
Nyt yrittää estää etten menisi sinne.
Ajattelee että meidän suhde pitää korjata just silloin.
Tuntuu väärältä.
Kommentit (43)
Mun kaverilta jäi meille hyvin tärkeä vuosittainen tapahtuma väliin tänä syksynä, kun miesystävänsä päätti juuri sinä viikonloppuna haluta puhua heidän suhteen tilasta. Olin siellä sitten yksin, mutta oli mulla kivaa silti. Kaverini ja mies erosivat hieman myöhemmin.
Hienoa että sinulla on narsisti mies joka määrää sinua.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että sinulla on narsisti mies joka määrää sinua.
Ja näin narsistihullu saapui keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan sulla on lupa olla poissa?
Oon joskus ollut pois kuutisenkin tuntia.
Häiriintynyttä mustasukkaisuutta, silloin kun edes sukua tai kavereita ei saa tavata. Tuo vain pahenee ajan myötä. Tulee yhä uusia rajoituksia mitä ei saa tehdä.
Liikaa on rajoittamista kyllä.
Huomenna on kotipäivä. Olemme yhdessä koko päivän, on vaan tylsää.
Voit olla tottelematta miesystävääsi, mutta se tulee väistämättä johtamaan eroon ja sitten olet yksinäinen.
Itse en olisi sekunttiakaan suhteessa jossa minulle laitettaisiin rajoituksia tai sääntöjä. Hyvä suhde perustuu molemminpuolisen kunnioitukseen ja luottamukseen.
m54
Vierailija kirjoitti:
Voit olla tottelematta miesystävääsi, mutta se tulee väistämättä johtamaan eroon ja sitten olet yksinäinen.
Vuoden typerin kommentti.
Kai aloitus oli provo. Vaikea, todella vaikea uskoa että aikuinen (?) ihminen suostuu tuollaiseen. Itsellä pää räjähtäisi jo siitä jos mies kehtaisi edes vihjaista tuohon suuntaan. Älkää hyvät ihmiset antako polkea itsemääräämisoikeuttanne! Jos oman elämän suhteen on hankalaa pitää mieli kirkkaana, kannattaa miettiä miten suhtautuisi jos parhaan ystävän puoliso kohtelisi ystävää noin. Tuntuisiko reilulta?
Rohkeasti ja jämäkästi sanot , että menet tapaamaan sukulaista ja mies voi ihan keskenään miettiä suhteenne tilaa sillä aikaa jos haluaa . Rajoittaminen ei paranna suhdetta lainkaan . Luottamusta pitää alkaa rakentaa jos haluaa että suhde toimii .
Miks just neljä tuntia? Mihin se tarvii sua just 4 tunniksi?
Vierailija kirjoitti:
Totta! Lauantaina jouduin myös jättämään yhden menon väliin miehen takia.
Et joutunut jättämään, vaan jätit. Ihan itse valitset miehen oikkuihin alistumisen. Pelkkä miesystävä kaiken lisäksi kyseessä, ei avio-/avomies tai lastesi isä? Joten miksi olet tuollaisessa suhteessa vielä?
Ensi-ja turvakotien liitosta saat neuvontaa. Kai sinä ymmärrät, että mies on väkivaltainen? Ei toi helpotu vaan pahenee.
Jos olet trolli niin olet kipeä päästäsi.
Ei siis aina rajoita menojani. Nyt kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot sille, että et aio alistua tuollaiseen menojesi rajoittamiseen etkä suostu kuuntelemaan syyllistämistä siitä, että tapaat sukulaisia/kavereita.
Jos ei ymmärrä, kannattaa oikeasti erota.
Vetosi siihen että nyt pitää korjata välejämme.
Tajua nyt hyvä ihminen että haluaa vain vieroittaa sinut ystävistäsi ja kotrolloida menemisiäsi ja tekemiäsi. Nyt selkärankaa ja eroon tälläisestä ihmissuhteesta.
Pliis hae apua. Soita vaikka Nollalinjalle, se on auki 24/7. Toi menemisten rajoittamunen on kontrolloivan sekopään perustoimintaa. Ei hän mitään suhdetta halua korjata, sinusta ollaan tekemässä ystävistä ja sukulaisista eristettyä kynnysmattoa.
Kuinka kauan sulla on lupa olla poissa?