Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten määrittelette seksikumppanin?

Vierailija
22.11.2023 |

Jos sanot olleesi vaikka 100 kanssa sängyssä, niin tarkoitatko että olet ollut yhdynnässä kaikkien kanssa vai lasketko mukaan muunkin seksin seksikumppaneihin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä sitä.

Vierailija
2/21 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksiin kuuluu muutakin kuin yhdyntä. Esim suuseksi tai käsillä hyväily. Minusta yhdessä masturbointikin on seksiä, vaikka toiseen ei edes koskisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lasken vaan sellaiset, että muna on ollut sisällä pillussa. Suu, peppu, käsihommia ei lasketa.

Vierailija
4/21 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä lasken vaan sellaiset, että muna on ollut sisällä pillussa. Suu, peppu, käsihommia ei lasketa.

No mut silloinhan muilla kuin heteroilla on seksikumppanien määrä aina nolla.

Vierailija
5/21 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä seksiin kuuluu muutakin kuin yhdyntä. Esim suuseksi tai käsillä hyväily. Minusta yhdessä masturbointikin on seksiä, vaikka toiseen ei edes koskisi. 

Lisään tähän vielä, että ei minulta kukaan ole kysynyt seksikumppanien määrästä muuten kuin joskus kun oltiin n 20v. Nyt olen yli 40, elikkä eipä tuo kysymys usein tule vastaan. Mitään tarkkaa määrää en osaisi edes sanoa, ja muutenkin ajattelen sen olevan ihan yksityisasia.

Vierailija
6/21 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään tähän vielä, että ei minulta kukaan ole kysynyt seksikumppanien määrästä muuten kuin joskus kun oltiin n 20v. Nyt olen yli 40, elikkä eipä tuo kysymys usein tule vastaan. Mitään tarkkaa määrää en osaisi edes sanoa, ja muutenkin ajattelen sen olevan ihan yksityisasia.

Joo, yksityisasiahan se onkin tuolla normielämässä. Täällä palstalla kuitenkin on paljon ketjuja missä ihmiset kertoo omista määristään ja kyselee sitä samaa muilta.

Vierailija
7/21 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ruvetaan noin tarkasti lokeroimaan, niin kyllä seksiä harrastetaan muuallakin kuin sängyssä. Eli käyttämällä sanaa seksikumppani tarkoitetaan niitä ihmisiä kenen kanssa on ollut seksiä. Ja minusta sitten muutakin kuin vain yhdyntää.

Vierailija
8/21 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi, toisen runkkaaminen/sormettaminen, yhdyntä, nämä lasken mukaan seksikumppaneihin.

Vierailija
9/21 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan koskee sinne paljaaltaan, kokeilee sen kokoa tms. mutta sitten lopettaa siihen?

Vierailija
10/21 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää viimenen on vähän hassu, joku olis runkkannut toisten kanssa yhdessä heihin koskematta, vois kehua olevansa kokenut panomiäs

Vierailija
11/21 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää viimenen on vähän hassu, joku olis runkkannut toisten kanssa yhdessä heihin koskematta, vois kehua olevansa kokenut panomiäs

Itse julistettu panomiestitteli nyt on muutenkin vähän kyseenalainen juttu.

Vierailija
12/21 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vaan koskee sinne paljaaltaan, kokeilee sen kokoa tms. mutta sitten lopettaa siihen?

No eihän se ole seksiä.

Vierailija
13/21 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä seksikumppaneitani ovat olleet joitten sisään olen lauennut tai jotka ovat ottaneet minulta suihin tai tehneet kädellä niin että on lentänyt.  Pelkkä pussaaminen ei ole sitä. Ja tietysti myös toisinkin päin. Olen kerran eräälle naiselle sormettanut orgasmin vaikka itse en lauennut. 

Vierailija
14/21 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo missähän menee raja..entä jos hieroo toisen vehjettä muutaman sekunnin, onko se kokeilua vai jo seksiä ?

Vierailija
15/21 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Ihmisen seksuaalisuus.

Monimuotoista.

Monipuolista ja..

monimutkaista?

Kyllä. (ks.näitä vastauksia vaukka täällä..;)

Vierailija
16/21 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ne kerrat, kun sukupuolielimet on tehneet hinkkaavaa liikettä toisiaan vasten lasketaan.

Muu on vaan esileikkiä.

Vierailija
17/21 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä. Eipä kyllä olekaan mitään rajatapauksia omalla kohdallani, vaan muna käynyt jokaisen intiimin kumppanin kohdalla vähintään pillussa.

Vierailija
18/21 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhun omasta kumppaniluvustani niin siihen sisältyvät naiset, jotka olen omilla avuillani saanut harrastamaan ei-myynnillistä seksiä (yhdyntää) kanssani, eli kun olen muutamissa maksullisissa elämäni aikana käynyt, niin en laske mukaan niitä (osittain sen takia, että olin silloin erilaisessa elämäntilanteessa - en osannut iskeä naisia joten oli tyydyttävä tuohon, osittain juuri sen takia että seksi heidän kanssa ei ole mikään saavutus, vaan tiskiltä ostettu palvelu, rahojen vaihto, business transaction jne.) 

Toki se on vähän harmaata aluetta, koska ennen kun joku sanoo että joka tapauksessa maksat jokaisesta naisesta tavalla tai toisella, niin on sekin myönnettävä että lasken silti kumppaniksi tytön, joka vastaanotti minulta kyllä pienen lahjuksen, mutta ei ollut mikään palveluntarjoaja. Lahjuksen vaihto tapahtui vasta sen jälkeen, kun hyvästeltiin ovella seksin jälkeen, perinteisillä hu*rilla se on ensimmäinen asia kun tullaan ovesta sisään (ja hän olisi halunnut nähdä uudelleenkin ilmaiseksi, erinäisistä syystä ei kuitenkaan siihen asti päästy). Moni ei varmaan näe siinä silti yhtään mitään eroa, mutta käytännössä ero h*oriin on kuin yö ja päivä, koska vuorovaikutus ja seksi hänenlaisensa kanssa poikkeaa täysin kliinisestä palveluntarjoamisesta. Hänet oli silti normaalisti iskettävä ja hänen oli alkujaankin aidosti tykättävä minusta, jotta päästiin siihen asti, että hän voisi olla sugarbaby - pelkällä rahalla häntä ei kuitenkaan saa ostettua.

Vierailija
19/21 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monen mielestä yhdyntä = seksikumppani. Ootteko parisuhteessa? Jos toinen osapuoli menee ja harrastaa vieraan kanssa suuseksiä, ei ole tapahtunut mitään, kun sehän ei oo seksiä?

Vierailija
20/21 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani jolla on tatuointi, tuolla vesirajan taka puolella, siinä lukee:

S e s k i.

(Tämä on tosi tarina).