Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun työpaikalla mustamaalataan, valehdellaan ja kieroillaan???

Vierailija
21.11.2023 |

Mitä tekisit? Sinusta puhutaan pahaa tupakkapaikalla, käydään valehtelemassa esimiehille ( jopa alihankkijat )ja pyritään kaikin keinoin savustamaan ulos. Homman aloitti työsuojeluvaltuutettu....Kiva mennä töihin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika hankala tilanne sinulla. Kuulutko liittoon? 

Vierailija
2/7 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä teit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo muistan yhden päiväkodin Jyväskylän vieressä missä kahvihuoneessa puhuttiin p****a kaikista. Tietty sisäpiiri vain pääsi palaveriin ja jos sinne pääsi muitakin niin puhuttiin vain pintapuolisia.

Vierailija
4/7 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanko samassa työpaikassa? Meillä myös työsuojeluvaltuutettu on jo useamman savustanut, minuakin yrittänyt jo kymmenisen vuotta.

Vierailija
5/7 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös ilmoitta sellaista, että jos jonkun ihan tavallinenkin toiminta ei miellytä joitakin, niin sitä haukutaan ympäriinsä selän takana, jopa talon naisjohtajat syyllistyy tähän. Tulin 2v siten tähän uuteen yritykseen töihin jossa ainakin minun palvelualalla kaikki ovat olleet vähintään 10v ja he pitävät firmaa ns omanaan ja minä olen joku jostain? ulkoavaruudesta tipahtanut kummajainen. Sain niin pöyristyttävän vastaanoton muutamien toimesta (toinen oli pomo, toinen kollega), että ajattelin mihin hemmetin mehtäläisten keskelle olen tullut. Olisin lähtenyt heti hemmettiin jos vaan olisi ollut muuta vastaavaa ja yhtä hyvä palkkaista tarjolla. Ihan pimeetä porukkaa joilla ei ole edes perus käytöstapoja. Ilmapiiri on jatkunut sellaisena että mitään ei saa sanoa mihinkään, kaikki ihan tavalliset kysymykset, joilla yritän lisätä ymmärrystäni koetaan jotenkin kyseenalaistamisena tai arvostelevana. Jos näkemykseni poikkeaa jonkun vanhan konkarin näkemyksestä se ammutaan heti alas jos saan edes sanoa lausettani loppuun saati perustella. Ihan kun olis jossain yläasteella. Myös johtajatasoiset ihmiset puhuu hyvin herkästi meidän alistensa päälle ja torppaavat kesken lauseen asioita kuuntelematta loppuun.

Ihan hitsin turhauttavaa kun kokoajan saa olla varpaillaan ja lipoa ihmisiä jotta he eivät puhu paskaa ja mustamaalaa toisia pitkin taloa. Mietin että eikö kukaan johtaja koskaan sano, että nyt lopettakaa tuo toisten haukkuminen, vaan osallistuvat siihen itse mahdollistamalla sen. Luulis että tässä taloudellisessa tilanteessa pitäs keskittyä ihan johonkin muuhun kuin siihen kuka sano mitä ja kattoko joku nyt vähän pahasti vai korottiko ääntään ja häiritsikö sermin ohi kävellessään ja kuka pahotti mistäkin mielensä. OMG!

Vierailija
6/7 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa peiliin. Harvemmin hyvistä työntekijöistä ja jotka on vielä mukavia, puhutaan pahaa selän takana, ainakaan enemmälti. Joskus jotkut tosi kateelliset työhönsä leipääntyneet haukkuu niitä hyviä, osaavia ja ahkeria työntekijöitä koska eivät itse siihen kykene ja ovat vain kateellisia. 

Vierailija
7/7 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin lopputilin, pihin hengähdystauon, jonka jälkeen aloin pikkuhiljaa tehdä samoja hommia omiin nimiini. Työnantaja on nyt ollut konkurssissa jo vuosia, minulla menee hyvin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi