Huomenna pörssisähkö 5.73 senttiä läl läl lää
Kommentit (10)
Sähkön hinta on köyhille ongelma. Minua asia ei edes kiinnosta. Että lällällää sinne vaan.
4,99 per kwh. Määräaikainen. Että kuka nyt nauraa?
Ketä kiinnostaa joku sähkön hinta? Köyhää ilmeisesti? Maksettava se lasku on kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa joku sähkön hinta? Köyhää ilmeisesti? Maksettava se lasku on kuitenkin.
Mua kiinnostaa maksanko sähköstä kk 150€ vai 50€.
No talvi on vasta edessä. Katsotaan kuinka kylmäksi kelit menee, onko joulun ja tammikuun 40c pörssisähkö. Katsotaan kuka sit lällättelee. Viime talvenakin monella oli tonnin luokkaa, vaikka vaan jääkaappi ja pakastin päällä ja leivinuunilla lämpes talo.
Vierailija kirjoitti:
1,58 illalla. Minua vähän naurattaa, että joku haluaa maksaa noin isoja katteita sähköyhtiöille.
Vierailija kirjoitti:
No talvi on vasta edessä. Katsotaan kuinka kylmäksi kelit menee, onko joulun ja tammikuun 40c pörssisähkö. Katsotaan kuka sit lällättelee. Viime talvenakin monella oli tonnin luokkaa, vaikka vaan jääkaappi ja pakastin päällä ja leivinuunilla lämpes talo.
Itse kannoin viime talvena lunta jääkaappiin rasiassa viilentämään kaappia lisää. Kyllä, olen köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1,58 illalla. Minua vähän naurattaa, että joku haluaa maksaa noin isoja katteita sähköyhtiöille.
Elät siis kuitenkin sähköyhtiön orjana...
Illalla 1,58.