Mikäs kinkku vegaanille, joka ei syö viljaa
Kommentit (17)
Kuulemma mukulaselleri on herkullinen ja kinkkumainen uunissa paahdettuna.
Ei mitään. En minäkään syö kinkkua mutten odota että minulle erikseen ruokaa tehdään, otan mitä syön
Mikä pakko on olla edes kinkkua (tai sen korviketta)?
kyselee sekasyöjä...
Kinkku on kinkku ja vege ruoka on vegeruoka ei siitä kinkkua tule tekemälläkään , huijataan vaan itseään .
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. En minäkään syö kinkkua mutten odota että minulle erikseen ruokaa tehdään, otan mitä syön
Totta! Miksi tehdä mitään "tekokinkkua" jos joku ei syö kinkkua. Sitten ei syö ja sillä siisti.
En minäkään odota mitään tekojuttuja, syön kasviksia, pähkinöitä, rosollia ja niin edelleen.
Tekopyhät tekee numeroa asiasta. "Minäminäminä"
Tofu on mun lähes jokapäiväistä ravintoa. Siitä voi tehdä "kinkun" ilmeisesti. Ohje löytyy vegaaniliiton reseptistä. Huomasin yksi päivä.
Mutta.. ei tarvitse "kinkkua". Jouluna on niin paljon kaikkea mitä voi syödä. Myös meillä vegaaneilla.
Ei kinkkua vegaanille, koska kinkku ei ole vegaaninen tuote. Syö vaikka porkkanoita.
Kinkku on vähän sellainen juttu, että moni vegaani varmaan on surullinen possujen puolesta. Ne ovat todella älykkäitä ja herkkä eläimiä, eikä näin ollen ole tarvetta syödä edes sitä vegaanista "kinkkua".
T. Se aiemmassa viestissä tofusta kirjoittanut
Miksi pitäisi olla mitään kinkkua? Minä en syö sitä possukinkkua, mutta en kyllä haluaisi myöskään että minua varten värkättäisiin joku vege"kinkku". Tai joku "porkkala" kalan korvikkeeksi. En vaan kaipaa sellaista. Arvostaisin jos joulupöydässä olisi hyviä salaatteja ja laatikoita tarjolla. Syön myös viljaa joten hyvä leipä hummuksella ois mieleen, mut se nyt ei tietysti aloituksen tapauksessa käy.
Minua koko kinkku ällöttää, joten en todellakaan haluaisi mitään kinkun näköistä tai sen makua jäljittelevää korviketta.
Mistä päättelet hänen kaipaavan jotain kinkunkorviketta