Johanna ja Sami harrastavat erotiikkaa kylpylöissä: Tietyssä pisteessä on vaikea lopettaa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d37694e8-e842-46a1-86ff-2b86b55a4184
Jos se jotain häiritsee, niin ei sinne tarvitse tulla. Siellä on muitakin meidän lisäksi, jotka näyttävät julkisesti tunteitaan kumppaniaan kohtaan, Johanna kertoo.
Kommentit (174)
Miksi nesteiden levittäminen muille veden ja pintojen välityksellä olisi ok? Vai miten se toimii.
Minä harrastan paskomista altaisiin kylpylöissä. Ei se ole keneltäkään pois.
Koska minä haluan vtttuidiootteja.
Jos tuo on kylpylöiden mielestä ok, niin voisivat kertoa sen selkeästi markkinoinnissaan että ovat joku pervoilu paikka alan harrastajille.
mitä mä just luin "kerran tässä vain eletään", i rest my case...olisiko tilausta erillisille kutukylpylöille missä nämä itsensä esittelijät voi käydä ja sitten eri kylpylät niille, jotka hakee vedestä rentoutumista ihan perinteisellä tavalla.
Olen pannut flamingon kylpylässä. Pantiin myös laivalla poreallasta vasten kerran.
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Eihän kenenkään ole pakko tulla kylpylöihin. Kaikkihan sitä tekee.
Nyt on tulisinta wt-materiaalia vähään aikaan. Huhhoijaa
Hyi stana mitä pervoja. Ällöttävää nähdä kun jotkut pervoilee. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo on kylpylöiden mielestä ok, niin voisivat kertoa sen selkeästi markkinoinnissaan että ovat joku pervoilu paikka alan harrastajille.
Ja jos ei ole, niin soittakoot poliisit poistamaan tuollaiset altaasta. Säädyttömyydestähän saa sakot julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala😆
Juu, sehän on pelkästään "mukava" "pikku" yllätys semmoinen 💩kun lilluu vastaan altaassa...
Itsensäpaljastelun muotohan tuo on 🤢
Yök. Tosissaan on sitä mieltä et sek sin harrastaminen julkisessa uima-altaassa on ok eikä haittaa ketään?
Ja lehti vielä julkaisee tällaisia mielipiteitä? Hävetköön toimittaja.
Näin rais*auksesta toipuvana todella triggeröi ja oksettaa ajatuskin, että törmäisi tuollaiseen, jos menee kylpylään rentoutumaan.
Eikö saa enää edes nussia kylpylän lastenaltaassa tai sekasaunassa!?
Ihan vastenmielinen asenne tuolla Johannalla. Hyi olkoon. Minä minä minä ja haha ku ette ite uskalla. Liekö ihan puhtaasti vaan joku provoaja, niin kärjistetyn tökerö on.
Minäkin vedän aina käteen poreammeessa.