Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintaöljystä...

02.01.2007 |

hei, ostin tänään rintaöljyä,mutta paketissa ei ollut sen ihmeempää ohjetta käytöstä. Voisiko joku sitä käyttänyt hieman kertoa, esim. kuinka usein käyttänyt ja kuinka paljon laittanut kerrallaan jne....

Kiitti jo etukäteen!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Et kertonut oletko vielä raskaana vai jo synnyttänyt? Itse käytin Weledan rintaöljyä viimeisellä raskauskolmanneksella, kun rinnat tuntuivat pinkeilt. Lisäksi olin lukenut, että sen käyttö edesauttaa imetyksen käynnistymisessä/onnistumisessa. Laitoin öljyä yleensä saunan jälkeen, siis n.2-3 kertaa viikossa eikä sitä paljoa kerralla mennyt vaikka hieroin siten, että rinnat olivat kauttaaltaan öljyssä. Annoin sitten öljyn kuivua itsellään, siitä jäi miellyttävä tunne.

Pullosta jäi suurin osa jäljelle, niin vähän sitä meni. Annoin loppupullon ystävälle, joka jatkoi öljyn käyttöä lapsensa synnyttyä. Hän sanoi, että öljy rauhoitti kipeitä rintoja imetyksen alkuaikoina ja hän laittoi öljyä samoin iltaisin/yötä vasten, peseytymisen jälkeen.

Toivottavasti vastauksesta oli apua. Luulen, ettei sitä öljyä voi väärinkäyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla