Miehen 12v tytär mustasukkainen isästään
Olemme olleet yhdessä kuusi vuotta ja tytär on edelleen tosi mustasukkainen isästään. Koko viikonloppu saattaa mennä niin, että kulkee vierellä. Ei siis ole hetkeäkään itsekseen. Kokee minut uhkana. En halua heitä rajata tai erottaa, mutta onhan tilanne minulle "hieman" raskas. Meneekö tämä ohi vai voiko oikeasti jatkua täysi-ikäisyyteen?
Kommentit (45)
Meillä miehen 12v tyttö saattaa tulla sohvalla istuvan isänsä hartioille istumaan ja sukimaan hiuksia. Tyttö ei ole pieni, yli 60kg. Ja siis tätä tapahtuu vaikka sohvalla istuisi vieraita. Mielessäni vajoan maan alle näissä tilanteissa.
Jos on teillä vain viikonloppuisin, niin miksi et anna asian olla ja vetäydy itse syrjempään? Ymmärtäisin ongelman jos tyttö olisi teillä suurimman osan ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkeksi, sanot. Tilanne kestänyt vuosien ajan ja sunulla ilmeisesti kymmenien vuosien. Aikuiset määräävät, eivät lapset. Ei ole lapsenkaan etu olla liian riippuvainen.
Lapsi on tietenkin täysin riippuvainen vanhemmistaan.
Riippuvuuden taso korreloi ikään. Tässä ilmeisesti kysymys hallinnasta ja määräilystä
Vierailija kirjoitti:
Meillä miehen 12v tyttö saattaa tulla sohvalla istuvan isänsä hartioille istumaan ja sukimaan hiuksia. Tyttö ei ole pieni, yli 60kg. Ja siis tätä tapahtuu vaikka sohvalla istuisi vieraita. Mielessäni vajoan maan alle näissä tilanteissa.
Mitä helvettiä 😄 pelkkä mielikuva inhottaa, näkeminen olisi jo kuvottavaa. Otan osaa, sinuna välttelisin noita tilanteita. Kuulostaa ihan kehitysvammaiselta tytöltä, heillähän ei ole ihan ymmärrystä eivätkä aina käyttäydy ikätasoisesti tai sopivasti. En siis pahalla sano mutta voit kyllä olla muille läsnäolijoille kiusallista.
Mistä näitä katkeria aloituksia pukkaa?!
Taitaa olla trolli tehtailemassa näitä äitipuolijuttuja.
Ota tyttö kaveriksi itselles, jos onnistuu ja ohjaa johonkin missä pääsee purkamaan kasvamisensa stressiä, urheilu olisi oikein hyvä.
Joka ei ole tämmöistä kokenut niin ei varmaan uskokaan. Mun entisessä suhteessani miehen 12 v tyttö saattoi "stripata" isänsä edessä, siis kirjaimellisesti riisui vaatteitaan kunnes oli alusvaatteisillaan. Muutenkin kiehnäsi isänsä kimpussa todella oudosti.
Mies ei tajunnut mitään, hänen silmissään tyttö oli ihan pieni vielä. Suuttui, kun sanoin ettei tuo voi olla normaalia käytöstä. Suhteemme päättyi muista syistä.
Miksi luulette, että parikymppiset tytöt tykkää meistä vanhemmista miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Joka ei ole tämmöistä kokenut niin ei varmaan uskokaan. Mun entisessä suhteessani miehen 12 v tyttö saattoi "stripata" isänsä edessä, siis kirjaimellisesti riisui vaatteitaan kunnes oli alusvaatteisillaan. Muutenkin kiehnäsi isänsä kimpussa todella oudosti.
Mies ei tajunnut mitään, hänen silmissään tyttö oli ihan pieni vielä. Suuttui, kun sanoin ettei tuo voi olla normaalia käytöstä. Suhteemme päättyi muista syistä.
Ei ole normaalia, epäilen että isä on tehnyt jotain tuolle lapselle..
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän siihen auttaisi? Se on aikuisenakin piinaavaa, kun tuntuu että tyttö hakee minulta reaktiota siihen, että "saa isänsä". Pelailee ikään kuin pelejä. Itse olen tehnyt paljon työtä itseni kanssa, en tunne mustasukkaisuutta sisäsyntyisesti, mutta huomaan että tyttö projisoi näitä omia tunteitaan minuun ja joudun vastustamaan "tunnetartuntaa". Siis jos joku perehtynyt ymmärtää, niin kyse ei ole minun tunteistani vaan tunnen, että hän odottaisi minun olevan mustasukkainen. Ap
Sinä asut hänen isänsä kanssa, en siis puolustele. Tuo on vain fakta. Toki vanhempien olisi tullut puuttua alun alkaen. Minkä teet? Mitä jos suunnittelet jotain kivaa itsellesi, kun tyttö tulee teille? Lähdet shoppailemaan, tapaat ystäviä, joku risteilykin voisi olla juuri tuolloin. Tyttö huomaa, että sinua ei nyt vaan kiinnosta nenäkkyys.
Ehdotan minäkin pois lähtemistä kun lapsi on siellä. Kun ei ole yleisöä niin touhu voi rauhoittua, ja saattaa jopa olla että kiehnääminen vähenee, jos sitä on tehty yleisön reaktioiden toivossa.
mä olen monestikin pois kun miehen lapset tulee, ihan vain siksi että saavat ikiomaa aikaa keskenään.
Taitaa ihan syystä kokea sinut uhkana. Naisilla kun on aina ongelma edellisessä suhteessa tehdyissä lapsissa kun ne eivät ole omia ja muistuttaa koko ajan että miehen elämässä on muitakin naisia kun uusi puoliso joka aiheuttaa suurta mustasukkaisuutta
Tuollaisesta lapsesta kasvaa aivan järkyttävä nainen kun maailma ja ihmiset eivät pyörikkään oman navan ympärillä. En ymmärrä näitä puolustelijoita, ei ne lapset ole koko maailma, muutakin on olemassa
Piruako olet mu..n puutteessa ängennyt leikkimään uusperhettä?????
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ihan syystä kokea sinut uhkana. Naisilla kun on aina ongelma edellisessä suhteessa tehdyissä lapsissa kun ne eivät ole omia ja muistuttaa koko ajan että miehen elämässä on muitakin naisia kun uusi puoliso joka aiheuttaa suurta mustasukkaisuutta
Noin ajattelee vain katkera exnainen joka haluaisi edelleen määrätä ex-miehensä elämästä. Kuvittelee että on itse vielä muka tärkeä nainen exälle, vaikka oikeasti se exä ei hänestä enää välitä tuon taivaallista.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat manipuloivia, huomiota etsiviä tyyppejä jo hyvin nuoresta pitäen. Tässä on yks hyvä esimerkki siitä.
Eipäs, vaan miehet ovat nössöjä laiskoja sohvaperunoita, joille ei tule mieleenkään laittaa lapsilleen rajoja - koska niistä kiinni pitäminen tarkoittaisi TYÖTÄ, ja kun mies tulee ansiotyöstä kotiin, hän ei halua mitään muuta HOMMAA vaan jättää kaiken naisen hartioille!
Ap: teit virheen kun aloitit suhteen miehen kanssa, jolla on lapsi!
Miehiltä odotetaan ja he useimmiten pystyvät sekä että- ajatteluun eli sekä lapset että se äiti ovat tärkeitä. Toinen toisella tavalla ja toinen toisella.
Äidit sen sijaan pyrkivät usein ajamaan joko-tai- ajatteluun miehen lasten suhteen. Jos mies ei yksiselitteisesti laita naista omien edellisessä suhteessa syntyneiden lasten edelle, niin nainen katsoo oikeudekseen tuntea itsensä jotenkin loukatuksi. Hiton narsistista naiselta!
Mies sentään tajuaa, että nainen ei voi ryhtyä uuteen suhteeseen ja etsiä uutta onneaan omien lastensa kustannuksella. Sen sijaan miehen oletetaan tekevän tämän valinnan ja katsotaan vielä oikeudekseen, että nainen voi ja oikeus moraalisesti ja eettisesti kysellä moista.
Nainen siis pyrkii savustamaan miehen lapset ulos uudesta suhteestaan, samalla kun omat lapset tuodaan mieluusti siihen, aivan kuin olisivat uusperheen omia lapsia. Joka kerta, kun kysyn miehenä omien lapsieni ja nyksäni lasten tasaveroisen kohtelun suuntaan, voi olla varma, että hän polttaa päreensä. Mistä tulee naiselle se kuvitelma, että hänellä on joku oikeus käyttäytyä näin?
Et ajattele lasta. Hänen vanhempansa ovat eronneet. Valitettavasti sinun on huomioitava myös heidän lapsensa. Jos sinä olet mustasukkainen etkä pysty puhumaan lapsen isän kanssa siitä miten voit olla osallisena niin lähde pois.!!!!
Mitä tarkoittaa tuo sanonta, että on tikku jonkun silmässä?