Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteessa mennyt huonosti ja mies ei näe tulevaisuutta kanssani

Vierailija
20.11.2023 |

Parisuhteessa on ollut todella paljon vastoinkäymisiä viimeisen vuoden miehen käytöksen takia, luvannut aina muuttaa käytöstään, kun olen sanonut, etten jaksa enää. 

Tänään sitten puhuin tulevaisuudesta ja mitä toivoisin sen olevan, mies ei juurikaan osallistunut koko keskusteluun ja kun kysyin miksi, hän sanoi, että viimeaikoina on ollut niin epävarmaa koko suhteen jatkuvuus, niin hänen on vaikea kuvitella tulevaisuutta kanssani tässä hetkessä, kun ei tiedä tullaanko eroamaan. Enhän minäkään sitä voi tietää, mutta toivon, ettei niin kävisi ja selitin miehelle, että joskus olisi kiva puhua siitä mitä olisi vuosien päästä/tulevaisuudessa jos saataisiin suhde kuntoon, mutta mies haluaa kuulemma keskittyä vain parantamaan nyt suhdetta, eikä miettiä pidemmälle, ettei pety sitten jos ei onnistukaan. Meillä on kuitenkin lapsikin ja asutaan yhdessä, joten tuntuu oudolta, ettei halua enempää miettiä sen takia, että on ollut hankalaa. Hän on itse kuitenkin ollut se, joka on pysäyttänyt eron miettimiset ja halunnut jatkaa suhteessa. Tarkoittaakohan tämä nyt sitten sitä, että mies ei oikeasti aio edes olla tulevaisuudessa kanssani?

tuli jotenkin olo, että olen väliaikainen ratkaisu, mies kyllä kielsi sen täysin, mutta ei vain halua suunnitella kun ei ole täysin varma onko silloin kanssani. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi haluat olla hänen kanssa? tämä on selvää manipulointia, ei jätä sua, vaan pitää sua varpaillaan. Itsekin nuorempana roikuin vuosikausia tälläisessä. Usko pois yksinkin on parempi kuin sellaisen kanssa. Ero tulee jokatapauksessa ja mitä pidempään siinä menee, sitä enemmän rikki sä tulet olemaan. Eli kannattaa ihan itse pistää ero käyntiin eikä enää kuunnella miestä. Sen jälkeen ei varmaan halua erota kun kerrot että sä haluat erota, näin ne manipuloijat toimii.

Vierailija
2/3 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toikut tuollaisessa komeassa jännä miehessä. Et tule elämään hyvää turvallista elämää sen kanssa. Onko se niin komea että siedät huonoa suhdetta joka vaikuttaa sinuun sitten niin että masennut ja kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi nykyhetkeen suuntautuminen tehdä sinullekin hyvää, ennen kuin rupeat haaveilemaan tulevaisuudesta. Muuten käy helposti niin, että tunnet sitten tulevaisuudessa niitä tunteita, joita et halunnut tuntea nyt, koska ne ovat ikäviä ja kipeitä.