Huomasitteko että eilen oli miestenpäivä?
Omalla kohdallani tuo päivä meni täysin ohi enkä edes tiennyt koko asiasta mitään ennenkuin tämään työkaverini kertoi, että hänen vaimonsa oli leiponut hänelle pullaa ja tarjoillut kahvit miestenpäivän kunniaksi.
Kommentit (70)
Hyvähän se on kun on kaikenlaisia miesten ja naistenpäiviä jolloin muistaa toista huomioida kun arjessa se tuppaa välillä muuten unohtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Niitä on noin 363 päivää vuodessa. Eli poislukien naistenpäivä ja äitienpäivä.
Joo Afrikassa, Lähi-idässä ja 1900-luvun alun Suomessa.
Herää jo nykypäivään.
Mutta tänään on lasten päivä. Mies joutuu siinäkin kärsimään, niska hiessä köyrimään kun niitä laitetaan alulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minua kukaan ikinä muistanut naistenpäivänä, enkä ikinä ole sellaista odottanut. En ole myöskään itse muistanut yhtään miestä miestenpäivänä. En ymmärrä näiden merkitystä.
Et taida seurata mediaa? Naistenpäivänä on media täynnä onnitteluita, kaupat tarjoaa naisille ilmaisia tuotteita ja politikot onnittelevat. Miestenpäivänä täysi hiljaisuus. Muutama kepun ja demareiden edustaja sentään nosti miesten tasa-arvo ongelmia esiin. Persut saisivat hävetä sekä kokkarit.
Tiedätkö, sellaiset asiat, joilla itselle ei ole mitään merkitystä eivät millään tavalla resonoi. En huomaa huomiota, jota ilmeisesti olen naisena saanut enkä sitä huomiotta jäämistä, jonka uhriksi on mies joutunut.
Voi nyt sääli sentään - koita kestää.
Huomasimme tietenkin. TTK:ssa taktikoitiin yksi mieskilpailija kahden naisen kannsa finaaliin. Muuten olisi ollut vain kolme naista finaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Miestenpäivä ja naistenpäivä menevät molemmat ohi minulta.
Samoin lastenpäivä
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minua kukaan ikinä muistanut naistenpäivänä, enkä ikinä ole sellaista odottanut. En ole myöskään itse muistanut yhtään miestä miestenpäivänä. En ymmärrä näiden merkitystä.
Naistenpäivä on kai alunperin kehitetty naisten oikeuksien puolesta. Kuten, joissain maissa naiset eivät ole saaneet/saa ajaa autoa, naisten oikeus aborttiin ym. asiat.
Miestenpäivän merkitystä en tiedä, onko keksitty tasa-arvon vuoksi.
Vein miehen teatteriin ja syömään.
Olisi kiva, jos hänkin joskus huomioisi naistenpäivän.
Huomasin, mutta ohitin. Mies ryyppäsi koko päivän ja siivoilin sen tölkkejä mun huushollista sen jälkeen, kun olin ajanut sen kotiinsa jatkamaan dokaamista. En sitte ostanut kukkia.