Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska teillä alkaa joulun odotus, heti joulukuun alusta vai?

Vierailija
20.11.2023 |

Miten on?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuun ensimmäisenä päivänä koristellaan talo ja laitetaan (muovi)kuusi. Tosin tehtiin lasten kanssa jo eka piparitalo marraskuun alussa. 

Vierailija
22/31 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos voisin tai vaan nukkuisin 3 päivää putkeen ja heräisin 27.12 duuniin.

Itse dokailen nuo kolme päivää. Sitten nukun muutaman päivän ja alan valmistautumaan uuden vuoden dokailuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuun puolivälillä teen joulusiivouksen ja laitan koristeet ja alan fiilistelemään. Nopeasti tuo joulunalusaika aina tuppaa menemään

Vierailija
24/31 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä vuonna joulu? Ei tunnu siltä. En varmaan edes vietä sitä. 

Vierailija
25/31 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkoi eilen.  Ekat joiulutortut. Vihreä kuula marmeladilla..ja tänään mies laittoi jouluvalot/ kausivalot ulos etu ja takapihalle.. ihanaa.

Vierailija
26/31 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan sitten koulu-/ opikeluaikojen kun odotti pitkää joululomaa ja jotain lahjoja. Sittemmin en ole joulua odottanut.

Pikemminkin nykyisin viiskymppisenä sinkkuna inhoan joulua ja sitä krääsäoaljoutta ja hössötystä. Poistaisin nuo päivät kalenterista jos voisin tai vaan nukkuisin 3 päivää putkeen ja heräisin 27.12 duuniin.

Mikä estää nytkään nukkumasta kolme päivää putkeen, jos kerran on vapaata töistä? 

Vierailija
27/31 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä erityisesti pitäisi odottaa?

Vierailija
28/31 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken viikonloppuna laitettiin joulukoristeet ja kyntteliköt, matot ja verhot. Paistettiin joululaatikotkin jo. Joulutortut ja piparit menevät ensi viikonloppuun. Suurin osa joululahjoista tuli myös ostettua viime viikolla, kun oli tilipäivä. Auton radiosta on väännetty kanava Jouluradion puolelle. Tästä se lähtee!

Vierailija
29/31 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

15.12

Vierailija
30/31 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mulla alkaa jo elo-syyskuussa, mutta viime vuosina olen keksinyt käyttää sen tarmoni Halloweenin.

Tässä pikku hiljaa joulu hiipii. Tänään käytiin tyttären kanssa shoppailemassa hänen kotiinsa yhtä ja toista joulujuttua. Mä vielä ihastelen muiden hääräämistä ja laittoa. :D

Vierailija
31/31 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua sanotaan jouluttajaksi, vaikken itse ymmärrä miksi. Lokakuussa on jo niin pimeää, että laitan kausivalot ja poltan kynttilöitä päivittäin.

Tilaan joululahjat netistä hyvissä ajoin siksi, että joulunalusviikot on ruuhkaisia postissa. En siis siksi, etten malttaisi odottaa.

Joulukuun alussa laitan muovikuusen. Se on aikaista, tiedän. Tykkään sen valosta ja joulukuu on pimein kuukausi. Kuusenlaitossa on oma vaivansa joten siksikin haluan, että se on sitten useamman viikon eikä vain muutamaa päivää. Eihän siinä ehtisi muuta kuin koristeita purkaa ja pakata.

Piparkakkutaikinasta väkerrän joka vuosi jotain koristetta. Ajankohta vaihtelee fiiliksen mukaan. Tänä vuonna taitaa kestää sen teko, kun ei ole inspistä. Jouluruoista en välitä, joten menu syntyy sitten sekin ihan sen mukaan mitä tekee sitten mieli. Tätä ne minua jouluttajaksi sanovat eivät ole näkemässä eivätkä usko 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi