IS: "Miehet ovat solidaarisempia toisiaan kohtaan. Naiset puolestaan ovat kateellisempia toisilleen."
Yksityisetsivän havaintoja.
"Ei voi enää nykyaikana sanoa, että miehet olisivat yhtään uskottomampia kuin naiset. Nurmi sanoo, että varsinkin alle viisikymppisten naisten sukupolvi on hyvinkin innokasta ja aktiivista.
Miehet ovat solidaarisempia toisiaan kohtaan. Aviomiehille ei vahingossakaan kerrota mitään. Naiset puolestaan ovat kateellisempia toisilleen ja saattavat suoraan ilmoittaa, että olen maannut miehesi kanssa.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Miksi rehellisyyttä kutsutaan tuossa kateellisuudeksi? Ja pettämisen peittelyä solidaarisuudeksi? Outoa naisvihaa koko juttu.
Sinä siis oikeasti ajattelet, että toinen nainen kertoo olemassaolostaan vaimolle silkan rehellisyytensä takia. :D Uskooko kukaan muu tätä?
Naisvihakortti ei vaan sovi tähän. Klisee!
Ei, se ei ollut asiateksti. Se oli kommentti keskusteluun. Sinun kommentti taas ei tuo sinulle lainkaan uskottavuutta. Kommenttisi heijastelee lähinnä valtavan säälittävää epätoivoa kun et muuta osaa sanoa kuin käydä henkilökohtaisuuksilla kimppuun.
Kirjoita itse asiateksti ja koita etsiä lähteet jolla kumoat nuo argumenttini. Siis jos pystyt.
Tämä sivusto on uudistuksen jälkeen aivan susi. Lainaukset ei onnistu, tai sitten sivusto lainaa ihan mitä sattuu, tai pätkii lainauksia miten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rehellisyyttä kutsutaan tuossa kateellisuudeksi? Ja pettämisen peittelyä solidaarisuudeksi?
Outoa naisvihaa koko juttu.
[...]
Pettävä mies ei kerro vaimolleen että pettää, koska mies ei petä löytääkseen uutta naista, vaan pitääkseen parisuhteensa kunnossa.
Miehen logiikalla siis petetään, jotta pysyy parisuhde kunnossa. No justiinsa joo, siinä vaiheessa kun lähdetään vieraisiin ja samalla näytetään mitä se arvotus kumppania kohtaan on, niin peli on menetetty. Koitas pieni pelkuripaska ottaa hieman vastuuta ja avata se suusi jos parisuhteessa on epäkohtia. Jos ei saa vastakaikua, niin se on sitten peli poikki ja toista naista kehiin. EI niin, että käydään selän takana vieraissa (hyi, tauditkin voi levitä) ja sitten uhriudutaan, että ei kun minä vain koitan näin petollisella toiminnallani pelastaa parisuhteeni. Ei helvata mitä itsekkäitä nössöjä, joiden aivotoiminta näyttää keskittyvän siihen pieneen keppiin siellä jalkovälissä.
Useampi mies jonka kanssa olen ollut parisuhteessa on ollut näitä äijäkerholaisia, joille kaverit ja niiden kanssa seurustelu menee parisuhteen ohi. Sen takia eivät varmaan saa pidettyä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Paljon mieluummin kuuntelen "kateellisen" suusta totuuden kuin "solidaarisen" suusta valheen. Että kateutta peliin, rehelliset siskot! Vaikka lällätellen, kunhan saan tietää mitä selkäni takana tapahtuu.
turha spinata. miehet ei puukota toisia miehiä selkään yhtä paljon kuin naiset. Tää on fakta.
naiset puhuu rehellisesti toisista naisista. Siinä se usein ongelma onkin, koska naisten "enkeli" kuva särkyy kun toinen nainen alkaa puhua totta :D
Vierailija kirjoitti:
Ei, se ei ollut asiateksti. Se oli kommentti keskusteluun. Sinun kommentti taas ei tuo sinulle lainkaan uskottavuutta. Kommenttisi heijastelee lähinnä valtavan säälittävää epätoivoa kun et muuta osaa sanoa kuin käydä henkilökohtaisuuksilla kimppuun.
Kirjoita itse asiateksti ja koita etsiä lähteet jolla kumoat nuo argumenttini. Siis jos pystyt.
Et taida tietää tieteestä sen vertaa, että todistustaakka on väitteen esittäjällä. Muiden ei tarvitse yrittää kumota väitteitä joita ei ole missään esitetty todeksi. Sinun tehtäväsi on osoittaa tutkimukset joissa kerrotaan, että naiset haluavat tuhota toisia naisia ja omia petturimiehiä. Ja ettei pettämisellä ole mitään merkitystä kenellekään. Ja että miehet pettävät pitääkseen oman suhteensa kunnossa. Ja että naiset haluavat pettäneen miehen takaisin niin että ovat valmiita tuhoamaan toisen naisen. Jään odottamaan.
-Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rehellisyyttä kutsutaan tuossa kateellisuudeksi? Ja pettämisen peittelyä solidaarisuudeksi? Outoa naisvihaa koko juttu.
Sinä siis oikeasti ajattelet, että toinen nainen kertoo olemassaolostaan vaimolle silkan rehellisyytensä takia. :D Uskooko kukaan muu tätä?
Miksi sitten? Itse kerroin miehen vaimolle, kun sain tietää että sellainen on olemassa. Syy kertomiseen oli se, että hän ansaitsee tietää totuuden enkä itse halua elää tietäen toisen ihmisen miehestä jotain tuollaista, mitä tämä itse ei tiedä.
Mitä muita syitä olisi kertoa? Tässä keskustelussa näkyy hyvin ne haavekuvat millä miehet hellivät itseään ja projisoivat niitä naisiin. He haluavat kuvitella että naiset kilpailevat heistä verissäpäin ja jokainen nainen haluaa juuri heidät, olivatpa he pettureita tai eivät. Mutta tämä on haavekuvaa. En halua itselleni miestä joka pettää vaimoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten? Itse kerroin miehen vaimolle, kun sain tietää että sellainen on olemassa. Syy kertomiseen oli se, että hän ansaitsee tietää totuuden enkä itse halua elää tietäen toisen ihmisen miehestä jotain tuollaista, mitä tämä itse ei tiedä.
Mitä muita syitä olisi kertoa? Tässä keskustelussa näkyy hyvin ne haavekuvat millä miehet hellivät itseään ja projisoivat niitä naisiin. He haluavat kuvitella että naiset kilpailevat heistä verissäpäin ja jokainen n
Sinä et voi tietää mikä tilanne heillä on perheessä. Ajattele jos vaimo on antanut miehelle luvan harrastaa seksiä muiden kanssa. Sinun tarkoituksena ei ole "kertoa" vaimolle mitään, vaan sinun tarkoituksena on tuhota heidän liittonsa.
Vierailija kirjoitti:
Paljon mieluummin kuuntelen "kateellisen" suusta totuuden kuin "solidaarisen" suusta valheen. Että kateutta peliin, rehelliset siskot! Vaikka lällätellen, kunhan saan tietää mitä selkäni takana tapahtuu.
Ei miehet valehtele! Se että jättää kertomatta ei ole valehtelua. Solidaarisuutta on se että ei tuhoa toisen perhettä kertomalla että sain vaimosi pettämään sinua niin kuin naiset tekevät ja hierovat sitä pettämistä petetyn naamalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rehellisyyttä kutsutaan tuossa kateellisuudeksi? Ja pettämisen peittelyä solidaarisuudeksi?
[...]
Pettävä mies ei kerro vaimolleen että pettää, koska mies ei petä löytääkseen uutta naista, vaan pitääkseen parisuhteensa kunnossa.
Miehen logiikalla siis petetään, jotta pysyy parisuhde kunnossa. No justiinsa joo, siinä vaiheessa kun lähdetään vieraisiin ja samalla näytetään mitä se arvotus kumppania kohtaan on, niin peli on menetetty. Koitas pieni pelkuripaska ottaa hieman vastuuta ja avata se suusi jos parisuhteessa on epäkohtia. Jos ei saa vastakaikua, niin se on sitten peli poikki ja toista naista kehiin. EI niin, että käydään selän takana vieraissa (hyi, tauditkin voi levitä) ja sitten uhriudutaan, että ei kun minä vain koitan
Tiedätkö seksitutkija Osmo Kontulan?
Osmo Kontula on omissa tutkimuksissaan MYÖS havainnut tuon ilmiön, minkä myös muut tutkijat ovat havainneet, että miehet yrittävät pettämisellään pelastaa parisuhteensa, eli tyytyvät pihtariin ja hoidattavat puutteensa ulkopuolella, kun taas naiset pettämisellään ovat jo eroamassa suhteestaan.
Kuten sanoin aikaisemmin, jos sinulla on "todisteena" pelkkä oma mielipiteesi, se ei lisää uskottavuuttasi lainkaan. Osmo Kontulan tutkimukset löydät googlettamalla.
Olisi kuvitellut että kun esitän faktan sinulle, jota sinä et hyväksy, että olisit itse esittänyt todisteet siitä että olen väärässä. Mutta sen sijaan aloitit pelkän joutavan huutelun. Mene lukemaan Kontulan tutkimuksia ja sieltä löydät niitä asiatekstejä joita niin kovasti kaipaat. Tule huomenna sitten esittelemään tutkimuksia jotka kumoavat nuo löydöt.
Vierailija kirjoitti:
Kumpuaa motiiveista. Kyllä sen siitä tietää onko kyseessä puhdas ja vilpitön rehellisyys vain v-mainen pahansuopaisuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä kutsuisi sitä solidaariseksi jos ei kerro aviomiehelle sitä että on ollut tämän vaimon kanssa...
En kutsuisi solidaariseksi sitäkään, että soittaa miehelle lällätelläkseen että on nussinut tämän vaimoa, jos mies ei tiedä sitä. Mutta ehkä naislogiikalla se menee noin.
Jep.
"Siis hä?! Mähän vaan olin rehellinen...!!"
Ihan puhdasta rehellisyyttä ja aitoa halua olla solidaarinen
Pliis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[...]
Miehen logiikalla siis petetään, jotta pysyy parisuhde kunnossa. No justiinsa joo, siinä vaiheessa kun lähdetään vieraisiin ja samalla näytetään mitä se arvotus kumppania kohtaan on, niin peli on menetetty. Koitas pieni pelkuripaska ottaa hieman vastuuta ja avata se suusi jos parisuhteessa on epäkohtia. Jos ei saa vastakaikua, niin se on sitten peli poikki ja toista naista kehiin. EI niin, että käydään selän takana vieraissa (hyi, tauditkin voi levitä) ja sitten uhriudutaan, että ei kun minä vain koitan
Kyllä se pysyy sillä kunnossa että hakee puuttuvan seksin muualta. Semmonen pieni sukupuoli ero tulee siinä että miehet ei tarvitse suuria tunteita seksiin niin kuin naiset. Miehet pystyy panemaan ilman tunteita ja hyvin, hyvin harva nainen kykenee seksiin ilman tunteita.
Miesten pettämisessä ei ole tunteita mukana ja naisen pettämisessä on aina tunteet mukana
Jos mies menee lällättelemään toiselle miehelle, että on pannut tämän vaimoa, on aika suuri mahdollisuus, että saa turpaansa tai pääsee jopa hengestään. Siinä mielessä en kyllä ihmettele yhtään, että miehet eivät tällaista riskikäyttäytymistä harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monia naisia kiinnostaa nimenomaan varatut miehet, koska he todistavat näin itselleen että ovat saaneet toisen naisen miehen vampattua ja ovat näin "parempia" kuin tuo toinen nainen. Tyypillistä naisten kilpailua. Sitten pitää sitä voittoa totta kai hieroa kilpasiskon naamaan.
Luuletko ihan tosissasi että ne miehet toitottaa olevansa varattuja? Eiköhän kyse ole siitä että kumpaakin naista on huijattu ja nainen nimenomaan solidaarisuudesta kertoo vaimolle että aviomiehensä on pettäjä.
Miten saat käännettyä miesten syyksi sen mitä naiset itse sanovat hakevansa varattuja miehiä?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita syitä olisi kertoa? Tässä keskustelussa näkyy hyvin ne haavekuvat millä miehet hellivät itseään ja projisoivat niitä naisiin. He haluavat kuvitella että na
Tämähän se totuus on mutta totuus satuu naisia niin ennemmin aletaan valehtelemaan silmät päästä että ei totuutta tarvi kohdata. Ja tuo käytös yhdistää ihan jokaista naistyyppiä
Tinder-tiedemiehen maanantai. Käykö aika pitkäksi? Eikö kotisairaanhoito käy maanantaisin?