Meikkaatteko joka päivä?
Itse lähes joka päivä. Lähinnä omaksi ilokseni, en ketään varten. Ei itseasiassa ees kiinnosta aina istua peilin eessä. Joskus on kiva vaan vaikka se 10min nukkuu pidempään. 🙃
Kommentit (37)
En meikkaa mitenkään. Van juhliin laittaudun. Kulmissa on kestopigmentointi, kun kulmakarvoja ei juuri ole.
Ainoastaan rumat meikkaavat mutta valehtelevat itselleen että ovat kauniita
No olen niin ruma, että pitää meikata jo omaksi iloksi, ettei harmita jos sattuu peiliin vilkaisemaan.
Mulla on kuiva ja herkkä iho. Tykkään meikata tosi paljon ja ostin uuden meikkipeilinkin äskettäin hyvällä meikkivalolla. Kuitenkaan en raaski meikata päivittäin, koska iho menee entistä pahemmin tukkoon meikkaamisesta, eikä mua huvita tunkea meikkivoidetta, peitevoidetta ja puuteria verestävien näppylöiden päälle. Ihmettelen suuresti naisia, jotka meikkaa ja pakkeloi päivittäin ja silti heidän iho on hyvässä kunnossa, vaikka treenaavatkin meikit naamassa. Jos mulla on jotain menoa niin sitten teen kunnon meihin.
Aina meikkaan, jos lähden jonnekin, vaikka vain kauppaan. Jos olen vain kotona tai mökillä yksin, en meikkaa, mutta heti jos on tulossa vieraita, niin silloin kyllä. Tykkään meikata, olen siinä nopea ja osaan tehdä kauniin meikin. Olen tummahiuksinen, raikas meikki kyllä freesaa ilmettä kivasti. Se on osa yleisilmettä, samoin mietin myös aina mitä päälleni laitan, en koskaan lähde ulos missä sattuu vermeissä, tämä ulkonäöstä välittäminen on minulle ilo ja luonnollinen itsestäänselvyys, ei mikään stressin aihe.
Jos oon menossa jonnekin niin meikkaan.
Jos oon vaan kotona yksin tai perheen kesken en.
En koskaan. En näe mitään syytä meikata ja tukkia ihohuokosiani.
Vierailija kirjoitti:
Meikkaa aina kun menen kotiovesta ulos. Mulla on couperosaiho ja ilman meikkiä näytän pulimummolta!!
Ja ketä se haittaa? Itse en kiinnitäisi mitään huomiota tuollaiseen.
Koronan jälkeen en ole jaksanut. Olen niin huonoihoinen ettei ole edes mitään hyötyä kun putsaamiseen menee ikuisuus kun huokoset täynnä.
En meikkaa enkä käytä edes rintaliivejä. Ihan totaalisen sama mitä minusta ajatellaan.
En edes omista meikkejä.
Minulla on couperosaiho. Toisinaan niin punainen että mikään meikki ei sitä voisi peittää. Joten annan olla.
En meikkaa. Olen koko elämäni meikannut vain muutamia kertoja itseni.
Naturelllina mennään
N49
Arkisin meikkaan kevyen pohjan, mutta viikonloppuisin tykkään tälläytyä välillä kunnolla.
M35
Meikkaa aina kun menen kotiovesta ulos. Mulla on couperosaiho ja ilman meikkiä näytän pulimummolta!!