Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi muualla Suomessa kadehditaan niin paljon helsinkiläisiä?

Vierailija
20.11.2023 |

Kun meillä on varaa ja mahdollisuus asua Suomen suurimmassa kaupungissa. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan teitä kadehdi. 😂

Olen asunut sekä että, Stadissa vuosia ja muualla. Voin kertoa, että ei todellakaan kadehdi vaan on onnellisia kun ei asu siellä. 😂

Vierailija
22/26 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnekas etten joudu asumaan siellä. Kiva käydä joskus, ei siinä. Mut sitten äkkiä takas kotiin <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on Helsinki?

Vierailija
24/26 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläisillä on jotenkin harhainen kuva itsestään. Olen itse tehnyt töitä Nykissä, lähes 15 vuotta meni siellä, mutta Suomeen palattuani muutin pikkupaikkakunnalle. Joo, ei ole "Stadin tavat" hallussa, vaan saatan Helsingissä käydessäni kysellä neuvoa tms vaikka julkisilla kulkiessani. Heti tulee vit tuilua maalaisuudesta. 

Miksi? En ole koskaan ymmärtänyt. Ei se Helsinki niin iso paikka kuitenkaan ole😅

Vierailija
25/26 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä yli 10v asuneena lähinnä säälin niitä, jotka joutuu siellä vieläkin asumaan. Onneksi pääsin pois.

Vierailija
26/26 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kadehdita, enemmänkin säälitään. Helsinkiläisillä ei ole rohkeutta muuttaa muualle Suomessa ja kokea muunlaista asumista kuin tiivistä betonilähiötä. Minä olen asunut Helsingissä, ei ikinä enää.

Jos muuttaisin Helsingistä, muuttaisin mieluiten seudulle jossa ei ole ennakkokäsityksiä helsinkiläisistä. Eli siis pois Suomesta.

En usko että muualla meitä ajatellaan läheskään niin paljon kuin mitä nää keskustelut antaa ymmäetää mutta tällein syntyperäisenä pikkasen risoo kun jengi osoittaa poliitikoille kuuluvan vihansa tavallisiin kansalaisiin jotka sattuvat olemaan helsinkiläisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän