Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennustusta

Vierailija
02.01.2007 |

Kerro ikää, hiusten ja silmienväriä. Samoin miehestäsi/rakkaastasi jos haluat suhteestanne tietää. Ennustuksen aikaväliä en voi tietää, joskus näkyy ihan lähitulevaa, joskus pitemmälle.

En vastaa kovin monelle.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuule.. Näkyy että teillä on miehesi kanssa jotain ristiriitoja, mutta työasioitakin tähän korostetaan. Näkyisi että tässä lähitulevassa olisi tapahtumassa pieni muutos parempaan vaan kauemmas nousee miehesi ja varoitus hänestä. Valitettavasti en saa tällä kertaa tästä pöydästä enempää irti. Ehkä tämäkin meni väärin.

Vierailija
22/35 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Minun ikä 35, ruskeat hiukset ja sinivihreät silmät. Mies ikä 37, ruskeat hiukset ja siniset silmät.

Voi vastaa please minulle, sillä en ole vielä koskaan saanut tällaisiin viesteihin vastausta!

T. Titi

Nyt en ihan ymmärrä.. Mutta sinulla näkyy täällä uusi ystävyyssuhde, joka on syventynyt nopeasti rakkaudeksi. Hänen kanssaan pitkäaikainen parisuhde luvassa.. Vaan aivan kuin miehesi tietäisi hänestä, tuosta toisesta miehestä. Teidän kahden välille, siis sinun ja kysymäsi miehen väliin nousee jokatapauksessa mustasukkaisuutta, vaan myös se että sydämesi olet menettänyt toiselle. Kauemmas tulevaan tulee edelleen molemmat miehet, kysymäsi sekä tämä josta koko pöytä kertoo.

Antaisitko palautteen?

Vähän hämmentävää. Mulla on vain tasan yksi ystävä, miespuolinen työkaveri joka on tietääkseni häviämässä hänkin elämästäni työpaikan vaihtonsa takia. Ei olla työn ulkopuolella tekemisissä. Tunteita on ehkä ollut vähä, muttei mitään rakkautta tms. Hän on valkea hiuksinen ja 33.

Mieheni kanssa ollaan oltu 15 v naimisissa ja aika tasaista on ollut. Mies on mustasukkainen ja viime aikoina on ollut vähän " kuollutta" .

Osaisitko kommentoida lisää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksena hieman vanhempi herrasmies, jolla vaaleahkot hiukset ja silmien väri luultavasti sininen (en ole vielä valitettavasti päässyt lähietäisyydelle :) ) Kiitän vastauksestasi!

Vierailija
24/35 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija:

Minun ikä 35, ruskeat hiukset ja sinivihreät silmät. Mies ikä 37, ruskeat hiukset ja siniset silmät.

Voi vastaa please minulle, sillä en ole vielä koskaan saanut tällaisiin viesteihin vastausta!

T. Titi

Nyt en ihan ymmärrä.. Mutta sinulla näkyy täällä uusi ystävyyssuhde, joka on syventynyt nopeasti rakkaudeksi. Hänen kanssaan pitkäaikainen parisuhde luvassa.. Vaan aivan kuin miehesi tietäisi hänestä, tuosta toisesta miehestä. Teidän kahden välille, siis sinun ja kysymäsi miehen väliin nousee jokatapauksessa mustasukkaisuutta, vaan myös se että sydämesi olet menettänyt toiselle. Kauemmas tulevaan tulee edelleen molemmat miehet, kysymäsi sekä tämä josta koko pöytä kertoo.

Antaisitko palautteen?

Vähän hämmentävää. Mulla on vain tasan yksi ystävä, miespuolinen työkaveri joka on tietääkseni häviämässä hänkin elämästäni työpaikan vaihtonsa takia. Ei olla työn ulkopuolella tekemisissä. Tunteita on ehkä ollut vähä, muttei mitään rakkautta tms. Hän on valkea hiuksinen ja 33.

Mieheni kanssa ollaan oltu 15 v naimisissa ja aika tasaista on ollut. Mies on mustasukkainen ja viime aikoina on ollut vähän " kuollutta" .

Osaisitko kommentoida lisää?

Tuo toinen tuli vaaleana tähän pöytään. Todellakin, siltä näytti että välillenne on kehittymässä vahva suhde ja rakkaus on syttymässä. Jotenkin sain kuvan että olisit ollut onnellinen miehesi kanssa, siksi korttein kertoma hämmensi minua kun ne niin vahvasti toivat esiin tuon toisen miehen joka on tulossa sydämeesi. En sitten tiedä.. itse sinä jokatapauksessa omaa elämääsi elät ja päätöksiä siinä teet, tämä saattaa olla vain yksi vaihtoehto mahdollisuuksista. ap

Vierailija
25/35 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka/ ketkä yrittävät sotkea välejämme, ja miten? Raha-asioissa olemme itsenäisiä...

Vierailija
26/35 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Haluisin tietää ihmissuhteistani. Mitä näet minulle ja tälle vaalealle nuorelle miehelle jolla on siniset silmät. Entäs minulla ja tälle tummalle miehelle jolla on siniset silmät.

Näyttäisi siltä että tuon vaaleamman kanssa suhteenne päättyy, tai ainkin jonkissortin särö siihen tulee. Näitten mukaan tuo tummempi on niin voimakkaasti mielessäsi että se vaikuttaa suhteeseesi tuohon vaaleaankin. Näyttääpä siltä että toivoisit syvempää suhdetta juuri tämän tumman kanssa, ja siihen olisikin mahdollisuus. Tosin teidän väleihinne tulee vaikuttamaan tummahko nainenkin, hän saattaa teidät eron partaalle myöhemmässä vaiheessa.

Vierailija
27/35 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohda koko juttu. -19-

Vierailija
28/35 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kovasti asioita jotka ovat mielenpäällä. Viime yökin meni valvoen :(

Olisit niin kiltti

24v, punaruskeat, sinivihreät, mies 28v ristiverinen.

Vierailija
29/35 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tuohon vielä antaa palutetta, kerro lisää kuka sotkee välejämme!!

Vierailija
30/35 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siis olen kolmekymppinen sinisilmäinen ja ruskeahiuksinen nainen.

Vierailija:

Ihastuksena hieman vanhempi herrasmies, jolla vaaleahkot hiukset ja silmien väri luultavasti sininen (en ole vielä valitettavasti päässyt lähietäisyydelle :) ) Kiitän vastauksestasi!

Vierailija
31/35 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

29/punainen/siniharmaat minä

31/ristiverinen/siniharmaat mies

Vierailija
32/35 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista enää mitä kortteja sinulle nostin, joten minun on vaikea kommentoida sitä enempää. sen muistan ettei siinä näytetty kuka/ketkä on kyseessä. ap

Vierailija
33/35 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä nyt tiedä että osuiko vai ei..

Eli olen eroamassa tästä tummasta miehestä, vaalean kanssa on suhde aluillaan... Tumma mies on kyllä mielessäni, mutta hänen kanssa on tainnut suhde jo kuolla ajat sitten.

Vierailija
34/35 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ruskeat hiukset, siniset silmät. Lapsista haluaisin tietää, montako lopullinen luku? Sukupuolet? Mitenkäs työnäkymät? Toki rakkauskin kiinnostaa. Kiitti.

Sinulla näkyy täällä pariskunta, joka on ollut apunasi johonkin rahaan liittyvässä asiassa. Tunteitakin näkyy johonkuhun mieheen mutta tässä pyörii kuvioissa muitakin ihmisiä jotka koittavat sotkea välejänne. Lapsilukuun en osaa tässä nyt vastata.

Vierailija
35/35 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo toinen tuli vaaleana tähän pöytään. Todellakin, siltä näytti että välillenne on kehittymässä vahva suhde ja rakkaus on syttymässä. Jotenkin sain kuvan että olisit ollut onnellinen miehesi kanssa, siksi korttein kertoma hämmensi minua kun ne niin vahvasti toivat esiin tuon toisen miehen joka on tulossa sydämeesi. En sitten tiedä.. itse sinä jokatapauksessa omaa elämääsi elät ja päätöksiä siinä teet, tämä saattaa olla vain yksi vaihtoehto mahdollisuuksista. ap

[/quote]

Joo meidän ystävyyssuhde on ollut tosi hieno, mutta olin ajatellut senkin nyt loppuvan. Hän on kyllä takkuillut oman suhteensa kanssa niin kuin minäkin omani. Ehkä tämä tosiaan on vaih yksi vaihtoehto, mutta mielenkiintoista, että näit hänen kanssaan minulle tuommoisen suhteen. Ehkä en kuitenkaan tee ratkaisuja elämässäni tämän ennustuksen perustella ; ) Tai jospa se vaalea mies olikin poikani, jonka kanssa olemme todella läheisiä...

Kiitos kuitenkin vastauksesta.