Ennustusta
Kerro ikää, hiusten ja silmienväriä. Samoin miehestäsi/rakkaastasi jos haluat suhteestanne tietää. Ennustuksen aikaväliä en voi tietää, joskus näkyy ihan lähitulevaa, joskus pitemmälle.
En vastaa kovin monelle.
Kommentit (35)
Vierailija:
Kerro ikää, hiusten ja silmienväriä. Samoin miehestäsi/rakkaastasi jos haluat suhteestanne tietää. Ennustuksen aikaväliä en voi tietää, joskus näkyy ihan lähitulevaa, joskus pitemmälle.En vastaa kovin monelle.
Minä 30 v, vaalea ja siniset silmät.
Mies 31 v, ruskeat ja siniset silmät.
Sinulla näkyy sydämessäsi vaalea, sinua nuorempi mies joka on saanut rakkautesi. Häntä kohtaan on edelleen tunteita. Kuitenkin rinnallasi näkyy tummempi, vanhempi mies joka tuo tullessaan murheeta ja huolta. Hän ei tule hyvin kortein tähän, varoitellaan. Silti, kauemmas elämässäsi näkyy edelleen tuo nuorempi mies josta jo aiemmin kerroin. Hän sinusta kovasti välittää ja tukee murheissasi. Varo tuota tummempaa..
Minä 23v, ruskeat hiukset, harmaat silmät
Mies 27v, tummat hiukset ruskeat silmät
Vierailija:
Kerro ikää, hiusten ja silmienväriä. Samoin miehestäsi/rakkaastasi jos haluat suhteestanne tietää. Ennustuksen aikaväliä en voi tietää, joskus näkyy ihan lähitulevaa, joskus pitemmälle.En vastaa kovin monelle.
Ikä 30v, hiukset tuhkanväriset (vaaleita raitoja), silmät tummansiniset. Haluaisin tietää kuinka käy ystävyyteni kanssa, tuleeko meistä hyvät ystävät, vai mitä tästä tulee. Mitä muuten näet, kiinnostaa.
Kiitos.
Minun ikä 35, ruskeat hiukset ja sinivihreät silmät. Mies ikä 37, ruskeat hiukset ja siniset silmät.
Voi vastaa please minulle, sillä en ole vielä koskaan saanut tällaisiin viesteihin vastausta!
T. Titi
ruskeat hiukset, siniset silmät. Lapsista haluaisin tietää, montako lopullinen luku? Sukupuolet? Mitenkäs työnäkymät? Toki rakkauskin kiinnostaa. Kiitti.
kiitti :)
mieheni onkin nuorempi, mutta tumma. Kiva kuulla, että meillä menee jatkossakin hyvin!
Ex taas on tumma ja vanhempi. Ehkäpä hän on tuo ketä pitää varoa?
- 2
Haluisin tietää ihmissuhteistani. Mitä näet minulle ja tälle vaalealle nuorelle miehelle jolla on siniset silmät. Entäs minulla ja tälle tummalle miehelle jolla on siniset silmät.
Elämässäsi näkyy toinenkin rakkaus, matkalla olet hänet kohdannut. Sinulla on tunteita häntä kohtaan, ja tämä tulee myös sinun ja nykyisen kumppanisi väliin todella voimakkaana. Näkyy petosta, mustasukkaisuutta. Miehesi taitaa aavistella jotain, jos ei kokonaan tietää koska hänen puoleltaan nousee mustasukkaisuutta vahvana ja muutenkin ajatuksia petoksesta. Päätös tulisi tehdä, siihen kortit viittaavat voimakkaasti. Kovalla työllä voit saavuttaa onnen ja tasapainon, mutta helpolla se ei tule.
Olen 22, ruskeatukkainen, sini-vihreät silmät.
Mies 33, ruskeatukkainen, sinivihreät silmät. =)
Vierailija:
Vierailija:
Mies 31 v, ruskeat ja siniset silmät.
Aivan kuin sinulla olisi miehesi kanssa ns viha-rakkaussuhde. Kun näkyy tunteita kyllä, mutta myös kiivautta. Mustasukkaisuuden pistoksia, sinun puoleltasi? Mutta myös kuin olisitte jo päässeet jossain vaiheessa pahimman yli ja suuntaamassa kohti vahvempaa suhdetta. Miehesi välittää sinusta kyllä, mutta jotain ristiriitoja on. Ja tähän nousee tumma nainen väliinne, jotenkin hän aiheuttaa välillenne lisää riitaa ja jopa eron merkkejä. MInusta hän ei kuitenkaan tule niin, että miehelläsi olisi suhdetta kanssaan, vaan ihan jotenkin muutoin hämmentää koko soppaa. Hän pysyy elämässänne pitempäänkin..
Kuule.. Näkyy että teillä on miehesi kanssa jotain ristiriitoja, mutta työasioitakin tähän korostetaan. Näkyisi että tässä lähitulevassa olisi tapahtumassa pieni muutos parempaan vaan kauemmas nousee miehesi ja varoitus hänestä. Valitettavasti en saa tällä kertaa tästä pöydästä enempää irti. Ehkä tämäkin meni väärin.
Kerro ikää, hiusten ja silmienväriä. Samoin miehestäsi/rakkaastasi jos haluat suhteestanne tietää. Ennustuksen aikaväliä en voi tietää, joskus näkyy ihan lähitulevaa, joskus pitemmälle.
En vastaa kovin monelle.
25 vuotta, avokki 26 vuotta.
Mulla maantienruskeat hiukset, värjätty punaisiksi.
Vihertävät silmät.
Miehellä vaaleat hiukset, siniharmaat silmät.
Kiitoksia paljon jo etukäteen =0).
minä 40v ja mies 32v. minä vaalea siniset silmät hän ruskeat silmät ja hiukset. muutammeko me ja kuinka kauas? ja millonka? miten muuten menee?
Sinulla kulkee muikana tumma mies joka on rikkonut sydämesi, mutta jota olet rakastanut. Tai ainakin tunteita, lämipimiä häntä kohtaan on ollut jo aiemmin. Hän on elämässäsi edelleen. Jotenkin hän vaikuttaa negatiivisella tavalla sinun talousasioihin, älä luota ehdoitta, kyseenalaistamatta. Kysele ja kuule ne rivin välit, luota vaistoosi. Kaeuemmas tulevaan sinulle on ehdottomasti tulossa jokin todellinen onnenpotku, jokin ihana asia elämässäsi toteutuu.
ja haluaisin tietää mitä minulle näet. Kiitos.
tv. 7
Harmaat silmät, maantienväriset hiukset, ikää 33. Mitä näet minulle?
Vierailija:
Vierailija:
Vierailija:
Mies 31 v, ruskeat ja siniset silmät.Aivan kuin sinulla olisi miehesi kanssa ns viha-rakkaussuhde. Kun näkyy tunteita kyllä, mutta myös kiivautta. Mustasukkaisuuden pistoksia, sinun puoleltasi? Mutta myös kuin olisitte jo päässeet jossain vaiheessa pahimman yli ja suuntaamassa kohti vahvempaa suhdetta. Miehesi välittää sinusta kyllä, mutta jotain ristiriitoja on. Ja tähän nousee tumma nainen väliinne, jotenkin hän aiheuttaa välillenne lisää riitaa ja jopa eron merkkejä. MInusta hän ei kuitenkaan tule niin, että miehelläsi olisi suhdetta kanssaan, vaan ihan jotenkin muutoin hämmentää koko soppaa. Hän pysyy elämässänne pitempäänkin..
Pitää kyllä paikkansa, että meillä on aika kiivastakin välillä ja väliin taas hyvinkin seesteistä. Mutta tällä hetkellä tuntuu, että parempaan päin ollaan menossa.
Jäin miettimään tuota tummaa naista. Lähipiiristä tunnen vain miehen äidin ja siskon jotka ovat tummia. Mies tosin on vaihtanut työpaikkaa, voisikohan olla jokin sieltä? Osaatko kertoa hänestä enempää?
Kiitos!
Vierailija:
Minun ikä 35, ruskeat hiukset ja sinivihreät silmät. Mies ikä 37, ruskeat hiukset ja siniset silmät.Voi vastaa please minulle, sillä en ole vielä koskaan saanut tällaisiin viesteihin vastausta!
T. Titi
Nyt en ihan ymmärrä.. Mutta sinulla näkyy täällä uusi ystävyyssuhde, joka on syventynyt nopeasti rakkaudeksi. Hänen kanssaan pitkäaikainen parisuhde luvassa.. Vaan aivan kuin miehesi tietäisi hänestä, tuosta toisesta miehestä. Teidän kahden välille, siis sinun ja kysymäsi miehen väliin nousee jokatapauksessa mustasukkaisuutta, vaan myös se että sydämesi olet menettänyt toiselle. Kauemmas tulevaan tulee edelleen molemmat miehet, kysymäsi sekä tämä josta koko pöytä kertoo.
Antaisitko palautteen?
kerro jotain