Lapsia kuolee maailmassa nälkään mutta täällä syötetään lemmikeille kaikenlaisia gourmee ruokia
Kommentit (53)
kukaan ei pakota niitä ipanoita tusertamaan vitusta, paitsi ehkä allah.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirani on mulle rakkaampi ja merkityksellisempi kuin yksikään aavikon lapsi.
Revipä siitä, vassari. :D
Minulle myös kissani rakkaampi, kuin yksikään aavikon Tero.
niin minullekin, ei voi puhua samana päivänäkään. Kissalleni hankin parasta mitä rahalla saa, niin ruoka, hiekka kuin lelutkin, nukkuu kanssamme satiinilakanoissa yöt
Vierailija kirjoitti:
Keskikokoisen koiran hiilijalanjälki vuodessa = maastoauton hiilijalanjäki vuodessa. Koirille pitäisi lätkäistä kunnollinen päästövero. Kerätkää edes ne paskat talteen, se on vähintä mitä voitte tehdä.
Maastoautoja ei tarvitse ne on kiellettävä. Ja kerätkää ne pakokaasut ilmastamme pois, lemmikitkin kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Koirani on mulle rakkaampi ja merkityksellisempi kuin yksikään aavikon lapsi.
Revipä siitä, vassari. :D
Typeryytesi ei ole kenellekään kunniaksi.
Tarkoitatko, että nälkää näkeville lapsille pitäisi syöttää lemmikkien ruokaa? Vaikka lemmikit kuolee sellaiseen?
Hävetkööt ne jotka ei tajua rajoittaa lapsilukuaan. Tarkoitus lienee jyrätä nssimalla länsimaiset kansat pois, mutta kyllä ne resurssit loppuu ensin ja koko pallo kriisiytyy. Vaan eihän ne sitä älyä. Surettaa lemmikkien puolesta.
Kehitysmaissa on aina kuoltua nälkään. Ei mitään uutta.
Ei koko maailmaa voi tasapäistää ja pelastaa.
Lemmikin omistaminen saastuttaa maapalloa yhtä paljon kuin auto. Silti niitä rakkeja ym. on vaikka kuin monella "elokapinalaisella"...
Ongelma ei ole ruoan määrä, vaan sen jakautuminen. Monet nälänhädät on poliittisesti masinoituja.
onneksi on suomi ja tyhmät päättäjät ja mailman kuulu hyvin antoisa kela taika seinineen.
Mä en ole pyytänyt ketään lisääntymään.
Naurettava aloitus.
Yhtään ruoka-apua ei saa lähettää kehitysmaihin ainoastaan sellaista apua, että saavat ruuan tuotantonsa käyntiin. Jos väkimäärä kasvaa liian suureksi ruuan tuotantoon nähden, niin väestö ei voi kasvaa siinä maassa suuremmaksi.
Siihenhän se meidän "onnellisuus" on rakennettu, että kun joillain ei ole samanlaista yltäkylläisyyttä kuin keskiverto länsimaalaisella, niin täytyyhän meidän olla onnellisia.