Lapsia kuolee maailmassa nälkään mutta täällä syötetään lemmikeille kaikenlaisia gourmee ruokia
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Koirani on mulle rakkaampi ja merkityksellisempi kuin yksikään aavikon lapsi.
Revipä siitä, vassari. :D
Mistä sä ton vassarin tähän revit?-eri
Lapsia kuolee nälkään ja sotiin mutta meidän Mauri se vaan Mersulla ajelee rillit otsalla ja syö sisäfilettä 3 kiloa viikossa veronmaksajien piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne sikiää siellä vaikka ei ole varaa elättää? Ei voi ymmärtää. Turhaan mua yrität syyllistää.
Ainoa kehitysapu, mihin osallistuisin, olisi kastrointi ja sterilointi ihmisille, jotka lisääntyvät, vaikkeivat pysty itse elättämään perhettään.
Vierailija kirjoitti:
aavikon lapsilla on aurinkoa ja mahdollisuus tehdä muovista
kasvihuone ja kasvattaa täyteen ruokaa koko afrikka.
aurinkopaneeleilla + akulla sais nykyaikaset laitteetki sinne..
silti ei vaan näy semmosia
aurinkosähköllä toimivat vesipumput ja meren rantaan kone tekemään aurinkosähköllä merivedestä puhdasta makeaa vettä
silti ei vaan näy semmosia
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne sikiää siellä vaikka ei ole varaa elättää? Ei voi ymmärtää. Turhaan mua yrität syyllistää.
Koska miehet välttelee kortsuja. Suomessa onneksi voivat naiset vältellä kortsuttomia miehiä. Afrikassa ehkä ei, jos naiset on kauppatavaraa.
Koska persut leikkaavat kehitysavusta, eli tyttöjen koulutuksesta ja ehkäisystä, naisten toimeentulon perusedellytyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet välttelee kortsuja. Suomessa onneksi voivat naiset vältellä kortsuttomia miehiä. Afrikassa ehkä ei, jos naiset on kauppatavaraa.
Koska persut leikkaavat kehitysavusta, eli tyttöjen koulutuksesta ja ehkäisystä, naisten toimeentulon perusedellytyksistä.
Naiset pystyy ihan samaan mihin miehetkin. Laittakoot itse asiansa kuntoon, vahvoja kun ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa kehitysapu, mihin osallistuisin, olisi kastrointi ja sterilointi ihmisille, jotka lisääntyvät, vaikkeivat pysty itse elättämään perhettään.
Sitten lähtis useimmilta persuilta vehkeet.
Nykyään asuntokin pitää hankkia sen mukaan, että kullanpuppelilla on oma huone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pystyy ihan samaan mihin miehetkin. Laittakoot itse asiansa kuntoon, vahvoja kun ovat.
Niin ovatkin, mutta vaikeaa on ehkäistä raskaus ilman rahaa.
Sulta kyllä sujuu ihan ilmaiseksi qusipääluonteesi voimalla.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään asuntokin pitää hankkia sen mukaan, että kullanpuppelilla on oma huone.
Niin, eihän se muuten pystyis paskatrollaamaan ja persuilemaan 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ovatkin, mutta vaikeaa on ehkäistä raskaus ilman rahaa.
Sulta kyllä sujuu ihan ilmaiseksi qusipääluonteesi voimalla.
Seksiä ei ole mikään pakko harrastaa. Hyvin voi tyytyä runkuttamaan ellei halua lapsia.
Ap tarkoittaa sipsejä ja irttareita.
Lemmikit eli läskit incelit, joilla on adhd ja autismi sekä epämuodostunut pili.
Vierailija kirjoitti:
Koirani on mulle rakkaampi ja merkityksellisempi kuin yksikään aavikon lapsi.
Revipä siitä, vassari. :D
Minulle myös kissani rakkaampi, kuin yksikään aavikon Tero.
Keskikokoisen koiran hiilijalanjälki vuodessa = maastoauton hiilijalanjäki vuodessa. Koirille pitäisi lätkäistä kunnollinen päästövero. Kerätkää edes ne paskat talteen, se on vähintä mitä voitte tehdä.
Maailmanhalaaja taas tyypilliseen tapaansa suuntaa katseensa muualle kuin siihen lähelle jotta ei vahingossakaan tarvitsisi auttaa vaan riittää että teeskentelee välittävää koska hyvesignalointi ja moraaliposeeraus. Yököttävää.
Hyvä, että kuolee 👍 Maailmassa on liikaa ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että kuolee 👍 Maailmassa on liikaa ihmisiä.
Ainakin oikeasta päästä kuolee.
Niin mä keräänkin, omat ja toisten. Eilen pussiin 8 pussia paskaa noin 150 metrin matkalta. Näköjään mitä isompi koira sen varmemmin jätöksiä ei kerätä. Kiva kun jätetään jätti tortut toisten portin pieleen. 😖
Ihmiskunnan mediaaniansio on 60 €/kk. Täällä se on lapsen viikkoraha, joten on meillä varaa!