No niin nyt on Olkiluoto 3 poissa pelistä
Vikaa turbiiniyksikössä. Johan se sähkö olikin jo hetken liian halpaa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/197d85c9-d011-4635-b4df-18a2c17b8567
Kommentit (72)
Media hiiren hiljaa tänään , sovittu juttu , kaikki kontalleen..pohjustetaan 18c tulevaa määräaikaista.....roskat polttoon.
Vierailija kirjoitti:
Kiva, olen ihan tarpeeksi nyttenkin stressannut pörssisähkön korkeasta hinnasta.
No mene nyt äkkiä ottamaan kiinteä sopimus. Sen saa alle yhdeksällä sentillä vielä. Ei tarvitse stressata.
Tämä on työpaikka jossa on tiedettävä tasan tarkkaan siellä työskentelevien taustat, poliittiset näkökohdat ym ym, toivottavasti siihen on suhtauduttu vakavasti.
Varmasti valtio auto-ostoksillakin ostaisi sen surkeimman paskalaatikon joka ei toimi koskaan missään olosuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kuulostaa aika lupaavalta jos voimalaitoksen käyttöhenkilökunta ei tiedä syytä miksi laitos pysähtyi. Mahtavatko tietää syyn miksi se pysyi edes käynnissä näinkin pitkään. VMP
En ihmettele. Mun tuttava oli lyhyen jakson töissä Olkiluodossa parisen vuotta sitten. Sanoi, että oli pakko lopettaa alkuunsa, kun ei pystynyt katsomaan sitä menoa. Työntekijöitä ei kiinnosta yhtään, ja kukaan siellä ei kuulemma tiedä mistään laitteista ja niiden toiminnasta mitään. Tokaisin, että kuulostaa vähän hurjalta, kun kyseessä on kuitenkin ydinvoimala. Tuttava vastasi tyyliin, että älä saatana. :D
Suomen hallituksella on vikaa turbaaniyksikössä. Orpo kertoo tämän ihan julkisesti klo 17...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva, olen ihan tarpeeksi nyttenkin stressannut pörssisähkön korkeasta hinnasta.
No mene nyt äkkiä ottamaan kiinteä sopimus. Sen saa alle yhdeksällä sentillä vielä. Ei tarvitse stressata.
Oletko joku sähkön myyjä ja oletko varma, että saat täällä pyörimisestä provikkasi
Maailman kalleimpiin kuuluva tönö joka ei siis toimi Koskaan tähän aikaan vuodesta. Kaikki raha joita maksamme menee herrojen taskuun. Nyt loppui pörssisähkö meiltä ikuisiksi ajoiksi, kyllä sieltä halvempaa löytyy. Perkele sanotaan tässä taloudessa. Ja eläkkeellä jätetään tämä roistovaltio taakse. Se jos mikä on satavarma.
Pitkin syksyä on ollut mahdollista tehdä verrattain halpa määräaikainen sähkösopimus n. 8 senttiä/Kwh, mutta ahneuttaan moni on jättänyt tarttumatta tilaisuuteen koska pörssisähkö oli niin halpaa. No nyt sitten kärsitte omasta tyhmyydestänne ja uhkapelaamisesta.
Huomenna ei kyllä kannata sähköä käyttää, varsinkin klo 16 sähkönhinta on silkkaa ryöstöä!!! 8aatanan roistot prkle!!!!
Vierailija kirjoitti:
Pitkin syksyä on ollut mahdollista tehdä verrattain halpa määräaikainen sähkösopimus n. 8 senttiä/Kwh, mutta ahneuttaan moni on jättänyt tarttumatta tilaisuuteen koska pörssisähkö oli niin halpaa. No nyt sitten kärsitte omasta tyhmyydestänne ja uhkapelaamisesta.
Syytät ahneudesta asiakkaita? Mieti uudestaan kummassa päässä se ahneus on, jos sähkö maksaa tiistaina klo 16 lähes euron.
Sitä on liikkeellä. Suomalaisten silmät on lopultakin alkaneet avautua.