No niin nyt on Olkiluoto 3 poissa pelistä
Vikaa turbiiniyksikössä. Johan se sähkö olikin jo hetken liian halpaa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/197d85c9-d011-4635-b4df-18a2c17b8567
Kommentit (72)
Hyvin toimii maailman kallein rakennus.
Mun mielestä kuulostaa aika lupaavalta jos voimalaitoksen käyttöhenkilökunta ei tiedä syytä miksi laitos pysähtyi. Mahtavatko tietää syyn miksi se pysyi edes käynnissä näinkin pitkään. VMP
Mun mielestä kuulostaa aika lupaavalta jos voimalaitoksen käyttöhenkilökunta ei tiedä syytä miksi laitos pysähtyi. Mahtavatko tietää syyn miksi se pysyi edes käynnissä näinkin pitkään. VMP
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen VMP? Varamiespalvelu?
Presidenttiehdokas Stubbin (KOK/RKP) kuuluisa kommentti pohjoismaisesta yhteistyöstä.
No jokos sieltä jo nyt kerkesi pari rajalta vuotanutta Olkiluotoon fillaroimaan?
Kiva, olen ihan tarpeeksi nyttenkin stressannut pörssisähkön korkeasta hinnasta.
"Kerromme sitten lisää, kun tiedämme, milloin palaamme takaisin tuotantoon, Aho kertoi."
Olen 99% varma että tästä tulee piiiitkä ja kallis katko! Juuri sopivasti tulee kovat pakkasetkin niin saadaan taas katteet kuntoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Presidenttiehdokas Stubbin (KOK/RKP) kuuluisa kommentti pohjoismaisesta yhteistyöstä.
Varavoimalat käyttöön ja vesi virtaamaan myllyjen läpi eikä vierestä. Mutta kun sähkön hinta laskisi, ei voidakkaan.
Sentään joku asia on niin kuin ennenkin tässä maailman myllerryksessä, nimittäin se että Olkiluoto 3 ei toimi.
Ei siellä mitään vikaa ole oikeasti. Pelkkää kusetusta nuo ''viat''.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa: V#ttu mitä paskaa.
Erittäin tunnettu lyhenne, tuosta sanonnasta.
Krimille 2014 tuli vihreitä miehiä turisteina.
Suomen raja vuotaa, pakkasjakso alkaa, ydinvoimalat 0kw/h
Onneksi ei ole sähköautoa ja polttoainetta on varattu koko talveksi. Tästä tulee synkkä talvi!
Paskan möivät saatana!! Ei prkeleen romu pysy kunnossa sitten millään!!
Vierailija kirjoitti:
"Haluan sanoa tämän asian nyt ääneen, koska sitten, kun meillä alkavat korkeajännitejohdot, voimalaitokset ja tietoliikennekaapelit poksahdella, tulee riittämään niitä, jotka sanovat: "Ei kukaan olisi voinut arvata tätä ennalta!" Halla-aho kirjoittaa."
Tuollaiset puheet menevät jo vainoharhaisuuden puolelle.
Pitäiskö nimetä uudestaan tuo laitos, vaikka Ohivuoto 3 tai jtn.
"Haluan sanoa tämän asian nyt ääneen, koska sitten, kun meillä alkavat korkeajännitejohdot, voimalaitokset ja tietoliikennekaapelit poksahdella, tulee riittämään niitä, jotka sanovat: "Ei kukaan olisi voinut arvata tätä ennalta!" Halla-aho kirjoittaa."
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010001773.html