Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos aion jättää sokerin pois, mihin kaikkeen mun pitäisi kiinnittää huomiota?

Vierailija
02.01.2007 |

Tietenkään en syö karkkia ja leivonnaisia, en juo mehuja ja limuja. Missä muualla on sokeria? Onko mm. vaaleassa leivässä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tärkkelys siis on sokeria. Käytä täysjyväviljaa (tumma riisi, tumma makaroni, TÄYSjyväruis). Korvaa peruna esim. lantulla ym kasviksilla.

Vierailija
2/3 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa sanoivatkin, niin kannattaa katsoa tarkkaan tuoteselosteita. Hiilihydraatti on sokeria. Melko yllättävissäkin paikoissa on sokeria. Esimerkiksi yhdessä jogurttipurkillisessa (200g), on jopa 8 sokeripalan verran sokeria. Vaalea leipä on todella häijyä, samoin kuin kaikki mehut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista myös, että elimistö valmistaa tärkkelyksestä sokeria, joten kannattaa jättää perunat vähemmälle.

Kaikissa valmisruoissa on myöskin jotain sokeria, joten kannattaa valmistaa ruoat itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi