Mies tekisi lapsen eksänsä kanssa uudelleen, jos saisi valita
Kysyin mieheltä, miten hän eläisi, jos saisi elää kaiken alusta uudelleen. Hän kuulemma tekisi lapsen eksänsä kanssa uudelleen, koska ei kadu lastansa. Ihmettelen tätä hieman, koska minä ainakin eläisin koko elämäni nykyisen miehen kanssa, jos mahdollista.
Mielipiteitä?
Kommentit (21)
Eli haluaisit peruuttaa oman lapsesi?
Olet todella mustasukkainen. Ei hyvä!
No mies sanoi, että lapsen (tämän tietyn) hankkiminen ei onnistuisi minun kanssa, joten kyllä hän eläisi kaiken uudelleen. En ymmärrä. En minä olisi eksieni kanssa uudelleen, jos saisin valita.
Ap
Whaat. Minä ainakin ajattelen että parasta mitä edellisestä avioliitosta on lapseni. Hän on upein lahja mitä olen ikinä saanut. Olen valtavan kiitollinen että perustimme exän kanssa perheen ja saimme lapsen. Tämä saattaa kuitenkin olla ainoa lapsi jonka koskaan saan. Arvostan ex miestäni myös tästä hyvästä, vaikka liittomme päättyikin. Lapsi on kuitenkin ainutkertainen yksilö.
Todella ällöttävää. Mies ei siis valitsisi minua ainoakseen.
Ap
Eh, siis käytännössä odotat että mies sanoisi että voisi luopua lapsestaan sinun vuoksesi? Jatka odottelua.
Te ymmärsitte t ä y s i n väärin tuon aloituksen. Mies on siis sitä mieltä, että pannaan takas "putkeen" ja n*ssitaan uudelleen!
Onhan tuollainen tahallinen kumppanin tunteiden loukkaaminen noloa, voisi hyvin jättää sanomatta kun toinen vain kerjää päänsilitystä.
Odotin miehen vastaavan, että tottakai hän haluaisi olla mun kanssa koko elämänsä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Te ymmärsitte t ä y s i n väärin tuon aloituksen. Mies on siis sitä mieltä, että pannaan takas "putkeen" ja n*ssitaan uudelleen!
Miten tuon nyt voisi ymmärtää väärin, mies ei kelpuuttaisi nykyistä lapsensa biologiseksi vanhemmaksi, ehkä on muita avuja joiden vuoksi jatkaa tai koska exä löytänyt paremman mutta jos tulisi takaisin lähtisi heti.
Vierailija kirjoitti:
Odotin miehen vastaavan, että tottakai hän haluaisi olla mun kanssa koko elämänsä.
Ap
Ajatteletko tosiaan, että miehen pitäisi haluta peruuttaa oma lapsensa? Onko sulla itselläsi lapsia? Miten tämä on niin vaikea tajuta?
Anna kun arvaan, ap on lapseton..
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos on odotuksia, tulee olemaan myös pettymyksiä
Olen lapseton, mutta yritämme omaa yhteistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja jos eroaisit joskus tulevaisuudessa miehestäsi, katuisitko lastasi?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei yllätä. Minusta se on vaan hieno piirre, jos välittää lapsestaan niin kovasti mitä miehesi ilmaisi tekevänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ajatteletko tosiaan, että miehen pitäisi haluta peruuttaa oma lapsensa? Onko sulla itselläsi lapsia? Miten tämä on niin vaikea tajuta?
Eihän sillä sitä tarkoiteta, että katuisi jo tapahtunutta, vaan että se exä kelpaisi edelleen naitavaksi kumppaniksi jos olisi valittavissa nykyisen sijasta.
Ap olet lapsellinen, mieleltäsi. Jos saat vielä joskus lapsia, niin ymmärrät.
Hyväksy, että hänellä oli eksänsä kanssa myös hyviä ja kivoja aikoja, eiväthän he muuten olisi olleet yhdessä. Ero tuli sitten näiden hyvien aikojen jälkeen. Ja näitä entisiä kivoja juttuja eksäsi ei haluaisi jättää elämättä jos saisi toisen mahdollisuuden. Mutta on kyllä täysin järjetöntä rakennella mustasukkaisuutta tällaisen kuvitteellisen teeman ympärille.
Niin minäkin tekisin. Lapsi on ykkönen ja ainutlaatuinen. Puolisoa voi vaihtaa jos kyllästyy.