Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ali Jahangiri keikalla

Vierailija
19.11.2023 |

Mistä vitsistä Ali Jahangirin Naantalin keikalla emäntä hermostui?

Kommentit (681)

Vierailija
581/681 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

IAli todennut haastattelussa:

Iranissa kasvaneille sodan läsnäolo oli normaalia.

- Koulussa jo kolmannella luokalla oli oppitunteja aseiden käsittelystä. Sitä oltiin ihan, että tämä on normaalia. Luimme tarinoita sotilaista ja sankareista. Vieläkin päässäni on mielikuva, että minusta tulee sankarisotilas, Ali kuvailee.

Aivopesty

Tämmösiä nämä kaikki tulleet

Vaarallinen

Vierailija
582/681 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on tottunut noita vitsejä heittämään omissa piireissään siis niissä, joihin ihmiset ovat itse hakeutuneet ja maksaneet sisäänpääsystään, koska ajattelevat samoin ja omaavat yhteisen vihollisen.

juurikin Sen etulinjaan määrättävän miehen, jonka Ali nytkin olettaa menevän häntäkin ja hänen perhettään puolustamaan. Olisi muutkin asiasta voineet älämölöä nostaa.

Varmaan ampui humanisti nyt itseään jalkaan, kun tässä jo kaikki pelkäävät joutuvansa sinne prkeleen rintamalle polkupyörällä. Että ei vois herra huonommin vitsailla,

Nimimerkki rajansa kaikella

En nyt edes ymmärrä missä se vitsi on siinä että rintamalle lähetetää keski-ikäisiä fillareilla. Jos ali olisi suomen maavoimissa palvellut niin tuo olisi huomannut että siellä nimenomaan liikutaaan mahdollisuuksien mukaan filla

Ehkä hän vitsaili spandexohjuksista, tuli mieleen. Kuitenkin olisi voinut reagoida heti anteeks rouva en tarkoittanut sillä tavalla, vaan eihän musumies ikinä pyytäisi naiselta anteeksi vaan ämmittelee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/681 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nainen oli ainakin 60v, ei mikään keski-ikäinen ja enemmän kuin vaihdevuosi-ikäinen.

Kas kummaa Ali lopetti heti " v itun ämmittelyn" jne kun ilmeisesti naisen mies lähti menemään Alia kohti ja lähti lavalta. Meni pupu pöksyyn, muuten ois varmasti jatkanut naisen solvaamista.

Vierailija
584/681 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä peräänkuulutetaan sitä, että esiintyjän kantin pitää kestää. Eli ihan samaa kuin se ajatus, että asiakas on aina oikeassa ja aspan pitää nyt vaan kestää ties mitä asiakkailta.

Käsittämätön ajatus, että pitäisi vaan hymisten naama pokerina ottaa vastaan mitä tahansa räyhäämistä keneltä tahansa, miten pitkään tahansa, vain koska ammatti-identiteetti ja työpaikka sanoo niin.

Itse olin aikoinani aspassa töissä ja kyllä siellä sai välillä karjaista takaisin puupäisimmille räyhä-asiakkaille tai iskeä luurin korvaan, jonka jälkeen osasivat yleensä soittaa vähän fiksummin ja rauhallisemmin uudestaan. Kaikki tilanteet saatiin aina hoidettua, mutta osalle oli pakko pistää vastaan samoin ennen kuin kuuntelivat järkeä ja osasivat olla ihmisiksi.

Ei mitään järkeä siinä, että jotakuta (ryhmää) saisi kohdella vapaasti kuin mitä tahansa eläintä tai riistaa, ja näiden vaan pitää ottaa kaikki vastaan tyyninä kuin viilipytyt, ihan sama, miten pahaksi tilanne äityy.

Vierailija
585/681 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin videon. V i t t u mikä ä m m ä! Ali monta kertaa yritti hoitaa tilanteen asiallisesti puhumalla ja yleisön joukostakin pyydettiin raivoavaa häiriökäyttäytyjää poistumaan. Akka ei usko, vaan jatkaa toimintaansa. Täysin oikein että Alilta paloi sipuli. Ei tuollainen sikaämmä tarvitse mitään sympatioita, niin monta kertaa sai mahdollisuuden että hoidetaan homma fiksusti.

Olikohan tuo nainen ihan terve? Kuulosti ihan mielisairaalta. Tai sitten viina tekee. Ja mitä se ukko meni sinne vielä tätä naista puolustamaan. Hyi helvetti mitä touhua, mitä juntteja. Juuri noiden apinoiden takia en jaksa enää käydä missään, koska kuvottaa känniörvellys.

Kesä on pahin, kun nämä kaivautuvat koloistaan ulos maailmaan ördäämään.

Vierailija
586/681 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipokaa alille uusi naama

Ja puhutelkaa niin, että lähtee kotimaahansa. Täällä sille ei tarjoilla enää yhtään mitään. 

Vierailija
587/681 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä komedienne uskaltanut avautua lähestyvälle miehelle. Loppui jutut. 

Vierailija
588/681 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli silloin kun henkilö on töissä, hänen pitäisi aina vaan asiallisesti sietää kaikki sonta jota päälle syljetään?? Tämä näyttää olevan suurimman osan mielipide tässä ketjussa. Ei ole se ole ihmekkään ku kaikki vaan aina hiljaa töllöttää vieressä, kun esim uudelle kassatyöntekijälle asiakas karjuu sylki lentäen ku lottorivi ei tulekaan heti sillä minuutilla. Ei kenenkään tarvi suostua olemaan sylkykuppi, EDES TÖISSÄ.

ei tarvitse olla sylkykuppi, voi todeta napakasti että tälläistä käytöstä ei hyväksytä. Alin ämmittely vain näytti, mitä hän on miehiään.

Ja Ali ei todennut tässä keikalla tälle naiselle ja hänen seurueelleen siis tarpeeksi napakasti, että käytös on sopimatonta, voitte poistua halutessanne, maksan teille lippunne takaisin?

Ja tämä täti ja muut kanssaräyhääjäthän siis hiljenevät siitä riehumisestaan, kun niille vaan napakasti sanoo, että soo soo, rauhoitupas Pauli(ina) nyt ja ole siivosti julkisella paikalla?

Vierailija
589/681 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä peräänkuulutetaan sitä, että esiintyjän kantin pitää kestää. Eli ihan samaa kuin se ajatus, että asiakas on aina oikeassa ja aspan pitää nyt vaan kestää ties mitä asiakkailta.

Käsittämätön ajatus, että pitäisi vaan hymisten naama pokerina ottaa vastaan mitä tahansa räyhäämistä keneltä tahansa, miten pitkään tahansa, vain koska ammatti-identiteetti ja työpaikka sanoo niin.

Itse olin aikoinani aspassa töissä ja kyllä siellä sai välillä karjaista takaisin puupäisimmille räyhä-asiakkaille tai iskeä luurin korvaan, jonka jälkeen osasivat yleensä soittaa vähän fiksummin ja rauhallisemmin uudestaan. Kaikki tilanteet saatiin aina hoidettua, mutta osalle oli pakko pistää vastaan samoin ennen kuin kuuntelivat järkeä ja osasivat olla ihmisiksi.

Ei mitään järkeä siinä, että jotakuta (ryhmää) saisi kohdella vapaasti kuin mitä tahansa eläintä tai riistaa, ja näiden vaan pitää ottaa kaikki vastaan

Samaistuit siis tähän koomikkoon.

Olihan tuon rouvan käytös aivan pöyristyttävää, mutta kyllä ei pitäisi Alin K kauppiaanakaan ryhtyä vttuilemaan ja henkistä "keskaria näyttämään" niille, jotka joutuvat ottamaan suojelukseensa rajan ylittäviä vierastaistelijoita, joitten takia suomalaismiehet saattavat joutua sinne rajalle K kauppiastakin puolustamaan.

Siitä tässä oli kyse eikä sinun aspakokemuksistasi.

Nimim toinen aspa. Ei auta, vaikka olisi kuinka soft spot tphakijaparan kohdalla. Pylly pois tyynyltä ny. Liian vakava aihe.

Vierailija
590/681 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muija sekosi kun Ali puhui polkupyöräilevistä keski-ikäisistä rajalla?

Ja jotenkin tämä mystisesti liittyy sotaveteraanien ja koko Suomen ja suomalaisuuden suoraan pilkkaamiseen?

Vierailija
591/681 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään järkeä siinä, että jotakuta (ryhmää) saisi kohdella vapaasti kuin mitä tahansa eläintä tai riistaa, ja näiden vaan pitää ottaa kaikki vastaan

saa sanoa vastaan ja kannattaakin, ammattilainen ei vain laskeudu niin alas että alkaisi ketään ämmittelemään.

Vierailija
592/681 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli silloin kun henkilö on töissä, hänen pitäisi aina vaan asiallisesti sietää kaikki sonta jota päälle syljetään?? Tämä näyttää olevan suurimman osan mielipide tässä ketjussa. Ei ole se ole ihmekkään ku kaikki vaan aina hiljaa töllöttää vieressä, kun esim uudelle kassatyöntekijälle asiakas karjuu sylki lentäen ku lottorivi ei tulekaan heti sillä minuutilla. Ei kenenkään tarvi suostua olemaan sylkykuppi, EDES TÖISSÄ.

ei tarvitse olla sylkykuppi, voi todeta napakasti että tälläistä käytöstä ei hyväksytä. Alin ämmittely vain näytti, mitä hän on miehiään.

Ja Ali ei todennut tässä keikalla tälle naiselle ja hänen seurueelleen siis tarpeeksi napakasti, että käytös on sopimatonta, voitte poistua halutessanne, maksan teille lippunne takaisin?

Ja tämä täti

miten ämmittely korjasi/ratkaisi tilanteen? niinpä...

Vierailija
593/681 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni historian kertaus. Talvisota käytiin 1039-1940. Jatkosota 1941 -1944. Lapin sota 1944 - 1945. Edellinen tarkoittaa, että nykyään 80 vuotiaat olivat sotien aikaan vauvaikäisiä.

Mikäli pakailla olisi ollut joku lähes 100 vuotias sotaveteraani, niin luultavasti hän olisi ollut järkyttyneempi naisen käytöksestä kuin siitä, että pyöräilevät keski-ikäiset lähetettäisiin rintamalle.

Täytyy muistaa, että Ali Jahangiri itse on suomen armeijan käynyt keski-ikäinen mies. Näyttäisi myös siltä, että Ali harrastaisi pyöräilyä: https://teknavi.fi/ilmio/video-jos-18-vuotias-ali-jahangiri-kavelis-mua…

Ali pyysi anteeksi hermostumistaan. Nyt sitten odotellaan naisen ja mehen anteeksipyyntöä.

Jos ali pyytäisi anteeksi tyhmää vitsiään. Siitä tässä pitäisi aloittaa. Ihan samaa vaatii koko

Eli tästä lähtien kaikkien keikkahäiriköiden häiriköinti on ihan oikeutettua, koska me emme voi tietää mitä kamalaa siellä taustalla saattaa olla, joka oikeuttaa sen riehumisen?

Ai vitsi! Mä kasvoin väkivaltaisessa perheessä ihan syntymästä saakka ja mun vanhemmat toivoi, että olisin kuollut. Montako vapaapistettä tällä yhdistelmällä saa yleiseen häiriköintiin ja sen ymmärtämiseen? Varsinkin, jos joku koomikko keikalla, jonne itse olen mennyt, heittää vitsiä väkivaltaisista vanhemmista?

Saanko heittää häntä sillä korkkarilla suoraan otsaan ja kuzta lavaa kohti? Käydä vähän naapuripöydissäkin möykkäämässä, vaikka keräämässä parit viinilasit sieltä ja viskellä niitä ulvoen kohti lavaa?

Empatia on hyvä, mutta ihan kaikkeen ei tarvita ymmärtävää päänsilitystä. Ei lapsilla, teineillä eikä aikuisilla, kun ne perzeilevät.

Vierailija
594/681 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni historian kertaus. Talvisota käytiin 1039-1940. Jatkosota 1941 -1944. Lapin sota 1944 - 1945. Edellinen tarkoittaa, että nykyään 80 vuotiaat olivat sotien aikaan vauvaikäisiä.

Mikäli pakailla olisi ollut joku lähes 100 vuotias sotaveteraani, niin luultavasti hän olisi ollut järkyttyneempi naisen käytöksestä kuin siitä, että pyöräilevät keski-ikäiset lähetettäisiin rintamalle.

Täytyy muistaa, että Ali Jahangiri itse on suomen armeijan käynyt keski-ikäinen mies. Näyttäisi myös siltä, että Ali harrastaisi pyöräilyä: https://teknavi.fi/ilmio/video-jos-18-vuotias-ali-jahangiri-kavelis-mua…

Ali pyysi anteeksi hermostumistaan. Nyt sitten odotellaan naisen ja mehen anteeksipyyntöä.

Jos ali pyytäisi anteeksi tyhmää vitsiään. Siitä tässä pitäisi aloittaa. Ihan samaa vaatii koko

Eli tästä lähtien kaikkien keikkahäiriköiden häiriköinti on ihan oikeutettua, koska me emme voi tietää mitä kamalaa siellä taustalla saattaa olla, joka oikeuttaa sen riehumisen?

Ai vitsi! Mä kasvoin väkivaltaisessa perheessä ihan syntymästä saakka ja mun vanhemmat toivoi, että olisin kuollut. Montako vapaapistettä tällä yhdistelmällä saa yleiseen häiriköintiin ja sen ymmärtämiseen? Varsinkin, jos joku koomikko keikalla, jonne itse olen mennyt, heittää vitsiä väkivaltaisista vanhemmista?

Saanko heittää häntä sillä korkkarilla suoraan otsaan ja kuzta lavaa kohti? Käydä vähän naapuripöydissäkin möykkäämässä, vaikka keräämässä parit viinilasit sieltä ja viskellä niitä ulvoen kohti lavaa?

Empatia on hyvä, mutta ihan kaikkeen ei tarvita ymmärtävää päänsilitystä. Ei lapsilla, teineillä eikä aikuisilla, kun ne perzeilevät.

Vierailija
595/681 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IAli todennut haastattelussa:

Iranissa kasvaneille sodan läsnäolo oli normaalia.

- Koulussa jo kolmannella luokalla oli oppitunteja aseiden käsittelystä. Sitä oltiin ihan, että tämä on normaalia. Luimme tarinoita sotilaista ja sankareista. Vieläkin päässäni on mielikuva, että minusta tulee sankarisotilas, Ali kuvailee.

Aivopesty

Tämmösiä nämä kaikki tulleet

Vaarallinen

Kame likuski ei kuuntele vääräuskoisen naisen vi ttuilua. Onhan hän matkalla paratiisiin ja nainen pelkkä koira.

Vierailija
596/681 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta hemmetissä naisella oli oikeus suuttua ja keskeyttää esitys, jos hänelle tuli turvaton olo ja Jahangirin jutut loukkasivat hänen arvojaan. Nainen oli esityksessä alisteisessa asemassa, Jahangiri käytti valtaa suoltaessaan mikrofoniin ilmeisesti mauttomia vitsejä veteraaneista ja poliittista propagandaansa rajojen aukaisemisesta Venäjän provokaation edessä.

Nainen provosoitui ilmeisesti Jahangirin loukattua veteraaneja ja sai päällensä lisäksi mikrofoniin huudetut törkeydet. Vasemmisto tottakai puolustaa Jahangiria.

ILMEISESTI?

Eli et tiedä itsekään, menet mutulla.

Käykäähän nyt ensin katsomassa se video ennen kuin teette mitään johtopäätöksiä siitä, että mitä sanottiin ja mistä suututtiin (vinkki; suomalaiset pyöräilevät miehet sotaan eturintamaan, jos sota syttyy. Ei sanallakaan mitään veteraaneja, joita tämä jalo nainen urheasti miehensä kanssa puolusti - ja ilmeisesti muu porukka vaan tyytyväisenä taputti Alille, että jee jee, veteraanit veks!)

Vierailija
597/681 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko tuo känninen raivotar on tunnistettu?

Rasset riehuvat palstalla, mutta totuushan on, että mitään veteraanivitsiä ei kerrottu. 

Nainen oli umpihumalassa, hakkasi korkokengällään naapurin pöytää, huusi ja pilasi 200 muun vieraan illan. 

Miten se pilasi? Sanoi mielipiteensä ja arabi alkoi manipuloida ja loukata. Mistä päättelit että humalassa. Oliko alikin humalassa sen törkeily ja uhkailuhan on käsittämätöntä. Tollaset alit pilaa kaikkien illan koska ne saa siitä orkkuja. Rasisteja suomalaisten vihaajia.

No jos ei ollut humalassa ja oli häiriköinyt jo edellistä esiintyjää niin paljon, että tämä kysyi kylpylältä turvamiesten perään, niin miten tuollainen rajatapaus voi olla töissä?

Vierailija
598/681 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Ali ei todennut tässä keikalla tälle naiselle ja hänen seurueelleen siis tarpeeksi napakasti, että käytös on sopimatonta, voitte poistua halutessanne, maksan

Oli lähellä ettei äh lämi saanut pataan. Olis tehnyt pojalle hyvää pieni opetus miten naisille puhutaan ja ei puhuta. Minun vaimoa jos tollanen ämmittelisi niin saisi poika niin kovaa turpiin ettei ole koskaan saanut. 

Vierailija
599/681 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homman juju on se, että huolimatta ala-arvoisesta käytöksestä koomikko alentuu itse myös käytökseen, jota ei voi pitää hyväksyttävänä. Järjestyksenvalvonta myös petti pahasti.  Tuossa asemassa luulisi vain osaavan, olla provosoitumatta selvästi ympäripäissään olevasta ihmisestä, eikä lähteä mukaan. 

Vierailija
600/681 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tuo känniääliörääkyjäeukko, niin häpeäisin itseni maan rakoon ihan lopullisesti. Siis ihan oikeasti en kehtaisi naamaani näyttää enää missään ikinä tuon jälkeen. Sen verran noloa oli. Minä voisin vaikka kävellä kaupungin läpi kaikkien nähden kuset housussa ennemmin kuin olla tuo videolla nähty räyhääjä. Ja samaa sarjaa tuo tyyppi joka luuli olevansa joku sankari kävellessään uhkaavasti kohti lavaa, vaikkakin taisi jäädä sankariteot tyngäksi, kuten nyt olettaa saattoi. Yksi järkyttävimpiä känni myötähäpeä-tapauksia mitä olen koskaan nähnyt!852

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän