Ali Jahangiri keikalla
Mistä vitsistä Ali Jahangirin Naantalin keikalla emäntä hermostui?
Kommentit (681)
Narsku ääliö nauraa omille vitseilleen. Ääliö kimittäjä! Häpeä jos osaat alisko. Ei enää minnekään esiintymään ja keskolle terveiset, huono valinta, peseskeleekö rahaa siellä puljussaan?
Siteeraan Tuntematonta: Ali haastaa leikkiä tosissaan...
Toivottavasti Naiset menevät alin kauppaan, katsovat silmiin ja sylkevät tämän edessä lattialle ja näyttävät paljaan ...ämmiltä terveisiä. Kulttuurillinen tuttu ele sille sikamiehelle. Sit siihen vähän eksoottista älämölöä päälle. Hoblaa!
Vierailija kirjoitti:
voimaantunut k-kauppias pilkkaa sotaveteraaneja ja alkavaa sotaa. kampissa menee vissiin vähän liian lujaa, kun kehtaa kohdella ihmisiä tuolla tavoin. ei jatkoon, osaisi edes hävetä. meidän sotaveteraaneja ei pilkata. piste.
Poikottiin kampin k-kauppa !
Ali takoi oman arkkunsa. Hyvä. Päästiin näkemästä tuota turhaa naamaa.
Hän on tottunut noita vitsejä heittämään omissa piireissään siis niissä, joihin ihmiset ovat itse hakeutuneet ja maksaneet sisäänpääsystään, koska ajattelevat samoin ja omaavat yhteisen vihollisen.
juurikin Sen etulinjaan määrättävän miehen, jonka Ali nytkin olettaa menevän häntäkin ja hänen perhettään puolustamaan. Olisi muutkin asiasta voineet älämölöä nostaa.
Varmaan ampui humanisti nyt itseään jalkaan, kun tässä jo kaikki pelkäävät joutuvansa sinne prkeleen rintamalle polkupyörällä. Että ei vois herra huonommin vitsailla,
Nimimerkki rajansa kaikella
Noloa käytöstä tuolta naiselta, fiksumpaa olisi ollut poistua paikalta ja myöhemmin aloittaa vaikka julkista keskustelua että oliko vitsi ok vai ei. Raivohuutamisella saattaa itsensä vain naurun alaiseksi.
Mutta eipä ollut Ali yhtään sen parempi. Säikähdin kun tosiaan yhtäkkiä kiihtyi nollasta sataan. Aluksi yritti asiallisesti saada naista poistumaan mutta seuraavassa sekunnissa karjui niin että sylki vain roiskui. Ammattimaisempaa olisi ollut poistua takahuoneeseen, tai jopa minä olisin osannut heittää siinä jonkun kuivahkon vitsin järkkäreitä odotellessa. Vaikka nainen ns. aloitti koko jutun, niin silti Alin pisteet on minun silmissä enemmän miinuksella. On siinä kuitenkin eroa että karjuuko täysillä että täällä on vanhoja ihmisiä (vai mitäs se nainen siitä vitsistä sanoikaan) vai hyökkääkö suoraan henkilön kimppuun nimittelemällä v*tun ämmäksi.
Jotkut vetoaa siihen ettei asiakaspalvelijankaan tarvitse sietää kaikkea, niin juu ei, siinä ämmittelyn ja kaiken sietäminen välilläkin on kuitenkin vaikka mitä, kuten juuri se paikalta poistuminen. Olisikohan yhtä anteeksiantavaista porukkaa jos kaupassa naiskassa haukkuisi v*tun ämmksi.
Niin, tuntuu olevan kysymys nyt siitä että kuinka huono huumori antaa luvan käyttäytyä huonosti kesken keikan... 🙄
Rouva oli ottanut pari lasia liikaa ja ehkä purki raivoaan väärässä paikassa ja nolasi itsensä ja miehensä. Lopulta lähti artistikin samalle linjalle. Törkeää käytöstä molemmilta. Syyt varmaankin muualla kun huonossa vitsissä tai esiintyjän etnisessä taustassa...
Ehkä nyt ihmiset tajuaa ettei se Ali ole koskaan ollut oikeasti hauska. Ihmiset vain ei uskalla olla nauramatta sille rasismin pelossa.
Eipä näyttäs olevan tuulesta temmattu se väite, että Suomi on maailman rasistisin maa
Oliko se hänen kauppansa sellainen kiusaamisvapaa vöyhäke kauppa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
442: Toki, mutta siksi järkkärien tulisi olla valppaina ja poistaa häiriköt paikalta. Nyt näin ei ollut.
Se Ali Jahangirin olisi pitänyt poistaa!
Ali yritti tehdä työtään. Ei kai sinne Alin keikalle kenenkään ole pakko mennä!
Kyllähän heille ei annettu valinnan valtaa kun oli liitto tilannut työntekijöileen tämän viihdytyksen.
Vierailija kirjoitti:
Joko saa sanoa, että tässä ketjussa on paljon naisvihaa ja keski-ikäistä miestä puolustetaan, koska hän on mies?
Vasemmisto asialla.
Tuon Jahangirin komedialliset taidot vaikuttavat perustuvan ilmeisesti aika pitkälti siihen, että sanotaan jotain shokeeraavaa. Se ei ole kovin vaikeaa, lapsetkin osaavat sen. Itse joskus olin häntä kuuntelemassa jossain ja vitsailu alkoi mennä p*dofiilijuttuihin kun hän puhui oman tyttärensä kylvettämisestä. Minulla on aika mustakin huumori, mutta johonkin vedän rajan. Silloin riitti minulle hänen "komiikkansa" ja nyt hän on taas ilmeisesti laukonut jotain mautonta.
Olisihan sieltä toki rouvakin voinut poistua asiallisesti ja hiljaa, mutta eipä kestänyt hermo "taiteilijallakaan" ja lähti ihan lapasesta koko homma. Hyvät koomikot osaavat käsitellä huutelijat lempeästi niin, että heille pistetään kampoihin, mutta ei tarvitse karjua ja kirota kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hän on tottunut noita vitsejä heittämään omissa piireissään siis niissä, joihin ihmiset ovat itse hakeutuneet ja maksaneet sisäänpääsystään, koska ajattelevat samoin ja omaavat yhteisen vihollisen.
juurikin Sen etulinjaan määrättävän miehen, jonka Ali nytkin olettaa menevän häntäkin ja hänen perhettään puolustamaan. Olisi muutkin asiasta voineet älämölöä nostaa.
Varmaan ampui humanisti nyt itseään jalkaan, kun tässä jo kaikki pelkäävät joutuvansa sinne prkeleen rintamalle polkupyörällä. Että ei vois herra huonommin vitsailla,
Nimimerkki rajansa kaikella
En nyt edes ymmärrä missä se vitsi on siinä että rintamalle lähetetää keski-ikäisiä fillareilla. Jos ali olisi suomen maavoimissa palvellut niin tuo olisi huomannut että siellä nimenomaan liikutaaan mahdollisuuksien mukaan fillareilla(kin) ja toisaalta jos sota syttyy niin kyllä siellä rintamalla on paitsi nuoret niin myös keski-ikäiset. Jotkut eläkeläisetkin varmaan vapaaehtoisina.
Onhan tuo aika mautonta irvailla suomalaisille miehille, jotka joutuvat häntäkin puolustamaan, jos sota syttyy.
En ihmettele yhtään, jos joku on ottanut itseensä. Nytkin joka paikassa hymistellään.
Vierailija kirjoitti:
Eipä näyttäs olevan tuulesta temmattu se väite, että Suomi on maailman rasistisin maa
Ja maailman vihervasurein. Putte on oikein ylpeä teistä pikku pioneerit. Jatkakaa.
On tuo tyyppi kyllä vastenmielinen niljake.