Eräs sukulainen tuo lapsille aina karkkeja, joista eivät pidä
Mikä juttu... Siis aina tämä kyseinen henkilö tuo yhden saman karkkipussi. Karkit sellaisia joissa joku jugurttitäyte. Viime kerralla kun olimme yhdessä tämän sukulaisen kanssa kaupassa, hän oli taas ottamassa tätä karkkipussia, sanoin, että lapset eivät oikein pidä niistä, jos he saisivat itse valita? Ei mennyt perille, taas hän tuli tuon saman ällötyksen kanssa. Roskiin meni.
Kommentit (28)
Meillä poika toi näytille miniäehdokkaan, josta emme pitäneet. Ilmaisimme asian suoraa, koska niinhän ihmissuhteissa tehdään. Silloin ei jää väärät karkit tai typerä miniäehdokas vaivaamaan pitemmäksi aikaa.
Tutti Frutti Yoghurt Splash? Rakastan niitä, ota talteen ja lähetä mulle!
Oma äitini on tuollainen. Toinen siskoni ei voi syödä sokeritaudin ja keliakian myötä sokeria ollenkaan, toisella siskolla ja minulla laktoosivika, itse en pidä suklaasta.
Sokeritaudin kanssa elävä saa vihreitä kuulia "kun ne on sinulle ihan terveellisiä".
Ja laktoosivikainet saadaan aina se Lidlin halvin suklaakonvehtipaketti, jota kumpikaan ei syö.
Joulupöydässä kaikki ruuat sisältää gluteenia ja maitoa ja sokeria. Ja äiti valittaa miten meni yli 50 euroa ruokaan, jota kukaan ei syö "kunnolla".
Äitimme on ihan perus eläkkeelle jäänyt normaalin käsityskyvyn omaava ihminen. Eli ihan kuspäisyyttään ostaa ruokia, joita kukaan ei voi syödä, saadakseen jouluna riidan ja syy olla marttyyri.
Tänä vuonna en enää mene sinne riitelemään siitä, onko pakko syödä tavalliseen maitoon tehtyä puuroa koko lautasellinen.
Minun äitini on ihan samanlainen. Kun ilmoitin etten syö lihaa niin käydessäni hänen luonaan oli kinkkukiusausta ruokana. Siskolleni teki ihan samaa. Juuri sitä mistä ei pidetty tai voitu ollenkaan syödä, oli ruokana. Äitini on veemäinen ihminen. Siskot eivät pidä enää yhteyttä, minä harvakseltaan olen tekemisissä.
Ojennat pussin seuraavaksi takaisin,ja sanot että valitettavasti lapset ei pidä niistä,anna pussi jollekkin joka pitää,niin ei mene hukkaan.
Ei varmasti tuo enää.
Miksi tuoda yhtään mitään tai miksi olla kenenkään kanssa tekemisissä, kun mikään ei kelpaa? Parempi todeta kaikkiin yhteydenottoihin, että harmillisesti ei juuri nyt/silloin sovi.