Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada vajaakuntoisena upea elämä?

Vierailija
19.11.2023 |

Paljon rahaa, itsenäinen elämä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin harva pystyy tienaamaan paljon rahaa, jos sellaista ei ole perinyt niin kysymys on lähinnä hyvästä tuurista rikastua.

Vierailija
2/7 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, jokainen rakentaa oman elämänpolkunsa itse. Pari perusjuttua kuitenkin pätee:

1. Päästä irti menneestä. Et voi muuttaa tapahtunutta. Mieti mitä opittavaa mennessä elämässä on

2. Aseta tavoite. Tavoitteellinen ja haasteellinen elämä on ihmiselon perusta. Pura tavoite pieniin palasiin eli välitavoitteisiin, tunturin päällekin pitää nousta askel kerrallaan.

3. Aina tulee esteitä, kaikista ei pääse läpi tai yli. Silloin pitää miettiä ongelman kiertäminen, eli toinen reiti tavoitteeseen. Älä anna periksi vastoinkäymisten kohdalla. Ajattele niin että jos kompastut matkallasi, sinun pitää itse nousta takaisin pystyyn.

4. Varaa aikaa. Tavoitteellinen toiminta on pitkäjänteistä, huomenna miljonääriksi tai maailmanmestariksi- höpötykset saa unohtaa. Ne jotka ovat menestyneet, ovat tehneet vuosia, joskus vuosikymmeniä töitä tavoitteensa eteen.

Menestystä ja tsemppiä elämään. Muista kuitenkin että suurin osa ihmisistä on onnellisiä, vaikka rahaa ei olekaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota, jokainen rakentaa oman elämänpolkunsa itse. Pari perusjuttua kuitenkin pätee:

1. Päästä irti menneestä. Et voi muuttaa tapahtunutta. Mieti mitä opittavaa mennessä elämässä on

2. Aseta tavoite. Tavoitteellinen ja haasteellinen elämä on ihmiselon perusta. Pura tavoite pieniin palasiin eli välitavoitteisiin, tunturin päällekin pitää nousta askel kerrallaan.

3. Aina tulee esteitä, kaikista ei pääse läpi tai yli. Silloin pitää miettiä ongelman kiertäminen, eli toinen reiti tavoitteeseen. Älä anna periksi vastoinkäymisten kohdalla. Ajattele niin että jos kompastut matkallasi, sinun pitää itse nousta takaisin pystyyn.

4. Varaa aikaa. Tavoitteellinen toiminta on pitkäjänteistä, huomenna miljonääriksi tai maailmanmestariksi- höpötykset saa unohtaa. Ne jotka ovat menestyneet, ovat tehneet vuosia, joskus vuosikymmeniä töitä tavoitteensa eteen.

Menestystä ja tsemppiä elämään

Olen yrittänyt näin toimia. Tuo itsenäinen elämä on suurin tavoitteeni.

Vierailija
4/7 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarista tulee se Uusi upea elämäni, ota siitä mallia.

Vierailija
5/7 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan sellaista, että voisi yks kaks mielijohteesta lähteä unelmalomalle Aruballe?

Tai ostaa itselleen oman auton ja oman sinisen talon, kun mieli tekee?

Täällä palstalla on yksi melko tunnettu vajaakuntoinen, joka on kyennyt itselleen tuollaisen elämän järjestämään. Sinun pitää kysyä häneltä neuvoa.

Vierailija
6/7 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuo materia onnelliseksi tee, toki raha tekee rauhalliseksi rahahuolista. Todellinen onni löytyy sisältä Jeesuksen armosta osallisena. Siinä eivät hienot puitteet ja upeat matkat merkitse yhtään mitään. Tavoitelkaa Jeesuksen yhteyteen pääsemistä, ei maallista mammonaa. Toki raha-asiatkin saattavat korjaantua siinä samalla.

Vierailija
7/7 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä tuo materia onnelliseksi tee, toki raha tekee rauhalliseksi rahahuolista. Todellinen onni löytyy sisältä Jeesuksen armosta osallisena. Siinä eivät hienot puitteet ja upeat matkat merkitse yhtään mitään. Tavoitelkaa Jeesuksen yhteyteen pääsemistä, ei maallista mammonaa. Toki raha-asiatkin saattavat korjaantua siinä samalla.

Eipä ole Jeesus auttanut ja mä haluaisin itsenäisen elämän ettei tarvitsisi enää 15 vuotta odottaa eläkeikään asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi