Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ns. VANHATPIIAT sinkkuja ihan omasta syystä. Ei vika miehissä.

Vierailija
02.01.2007 |

Oletteko huomanneet, kuinka ns. vanhatpiiat selittelevät yksin oloaan sillä, että " kun ei löydy yhtään kunnollista miestä..."

(Nyt en siis tarkoita että kaikki sinkut olisivat vanhojapiikoja, vaan tarkoitan sellaisia sinkkuja, jotka ovat jo pidemmän aikaa ihan etsimällä etsineet itselleen miestä tuloksetta.)

Niin nämä ns. vanhatpiiat kyllä saisivat etsiä syytä peilistä, eikä aina vain syyttää miestä.

Minulla on työkavereina 3 tällaista ns. vanhaapiikaa, ja voi kuinka he pitävätkin kovaa ääntää siitä, kuinka huonoja nykyajan miehet ovat. Ei yhtään kelvollista. Ovat siis yli kolmenkymmenen, eikä takana vieläkään edes yhtä kunnon suhdetta!!!

- Yksi iskee miehiä siten, että kertoo heille heti haaveistaan (joista ei aio joustaa). Hän siis haluaa mahd. pian naimisiin ja paljon lapsia.

SIIS KUKA MIES EI PELÄSTYISI TUOLLAISTA???

Olisi nyt edes aluksi hiljaa perhe-haaveistaan, ja kertoisi vasta sitten kun suhde ehkä etenisi vakavaksi.

- Yksi on tyypillinen kissa-vanhapiika. Hänellä on 5 kissaa, joita harrastaa. Elämä on pelkkää kissanäytteliä ja kissajärjestön tapaamisia, ja asuntoa on yksi suuri kissanhiekkalaatikko!!! :O

Sen lisäksi että hän vain ja ainoastaan puhuu kissoistaan, niin hän myös haisee kissanpissalta. YÖK!

- Ja yksi on tyypillinen pirttihirmu, joka " tietää" kaiken, puhuu todella kovalla äänellä eikä osaa yhtään ns. miellyttää miestä edes siinä ihan ensi metreillä/sekunneilla, vaan puhua kalkattaa kovaan ääneen tyyliin " ja minuahan ei sitten kukaan määrää, vaan minä määrään kaapinpaikan..."

Ja kun joku joskus käy häntä hoitamassa pelkkänä yhdenillan juttuna, niin ei sitä tajua vaan on saman tien rakastunut mieheen ja aloittaa hänen piinaamisen jne.

Kun heidän vouhotustaan yksinäisyydestä kuuntelee, ja siitä kuinka sikoja miehet on, niin tekisi mieli huutaa takaisin että katsokaa peliiin, niin sieltä se syy löytyy, eikä miehistä.

Kummaa nimittäin on, että kuitenkin niin suuri osa naisista löytää sen kunnollisen ja ihanan miehen, vaikka ovatkin sukupuuttoon muka kuolleet.

(Sainpas purettua ärsytykseni! :D Kun en näitä kuitenkaan voi ääneen oikeassa elämässä sanoa.)

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Misse teki niin ja misse teki näin. Ja ostin uuden puruluun jne. No, ei siinä mitään. Kukin tavallaan.

Vierailija
2/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sillä ystävällä sitten aina vai miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä se on ihmisestä kiinni, että löytääkö kaveria vai ei. Tietenkin jollain voi olla TOSI huono tuuri, mutta useimmiten kyse on nimenomaan nirsoudesta tai kyvyttömyydestä sopeutua elämään toisen ihmisen kanssa. Miespuoliset kaverit ovat kertoneet myös näistä takertujatyypeistä, jotka olisivat heti perustamassa perhettä ja rakentamassa omakotitaloa, vaikkeivat edes tunne toista.

Vierailija
4/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kaveri jahtaa miehiä niin että ne tuskastuu. Ei osaa lukea oheisviestintää lainkaan. Vaan kun päättää että tuon miehen minä otan, niin ei paljon miestä kuuntele. Jahtaa loputtomiin ja miehet tuskastuvat.

Vierailija
5/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin aikanaan yhden tällaisen kroonisesti sinkkuudesta kärsivän naisen. Ei siinä mitään, nainen oli periaatteessa ihan fiksu ja hyvin kouluttautunut, itsenäinenkin.

Parisuhteet tuntuvivat kuitenkin päättyvän alkuunsa. Isoin miinus taisi olla se, että nainen etsi pakonomaisesti parisuhdetta, sillä biologinen kello tuntui raksuttavan ja naista tämä ahdisti kovasti. Pelkään, että hän alkoi ripustautua mieheen kuin mieheen heti, kun sopiva kohdalle sattui, enkä yhtään ihmettele, että hän pelotti miehet pois tällä käytöksellään.

Toinen puoli naisesta vaati mieheltä täydellisyyttä. Kerrankin nainen treffien jälkeen totesi, että muuten oli ihan ok mies, mutta ei mitenkään erityisen hyvännäköinen. Sain kieleni pidettyä kurissa, vaikka mieleni olisi tehnyt kommentoida. Kyseinen nainen oli itse valtavan pulska itse, ylikiloja varmaan 20-30. En sanonut mitään ja annoin työkaverini pitää illuusionsa omasta täydellisyydestään.

Mietin vain, että taitaa olla sinkku ihan syystä...

Vierailija
6/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on semmonen epätoivoinen näyttämisenhalu että pitää löytää joku kun ei oo koskaan ollut. Ja samalla päästä näyttämään muille että mulla on poikaystävä. Yhdellä kaverillani näin. Usein tuo näyttämiskysymys on yleinen ylä-asteikäisellä - mutta 30+ iässä se on jotenkin jo surullista. Pitää näyttää et jollekin kelpaa.

Vierailija
7/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt sentään aina niin helppoa ole, että vilkaisee peiliin, ja sitten siitä hetkestä tajuaa kaiken. Voisi olla ihan ystävän teko, jos joku ulkopuolinen vähän valaisisi tilannetta. Mutta rakentavasti, eikä syytellen ap:n sävyyn.

Ja sitten kuitenkin toisaalta ulkopuolinen voi myös arvioida tilanteen ihan täysin väärin. Kyllähän minäkin muistan aikoinani harmitelleeni, kun ei vaan yrityksistä huolimatta hyvää miestä löytynyt. Mullekin hoettiin, että rimaa pitää alentaa. Vaan omasta mielestäni se kyllä oli jo varsin alhaalla, että aloin jo ihmettelemään, että miksi tutut toivoo, että minä jonkun ojankaivajan itselleni otan. Ja sitten aikani pähkäiltyäni huomasin, että tutut ovat asiassa täysin väärässä. Kun aloin pitää miesten suhteen jotain tasoa ja vaatimaan, että minua kohdellaan hyvin, niin miesrintamalla alkoi sujumaan paljon paremmin.

Vierailija
8/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon ylpeitä yksineläjiä, joiden elämään ei todellakaan edes kaivata enää ketään karvaista piereskelijää pistämään taas elämää sekaisin ja komentelemaan epävarmasti mun kersan muron syöntiä.

Kuinka paljon täälläkin oli otettu ukolta turpaan joulun ratoksi, ukko pihtaa maitorahoja tai tapellaan kotitöistä. Joka viidennessä suhteessa on väkivaltaa. Kun kuuntelee kavereita, ei käy yhtään kateeksi.

Kellä on onni on, se onnen kätkekööt! Meidän kahden hengen miniperheessä sitä riittää. Mulla on hyvä duuni, tarpeeksi rahaa ja mielettömän hyvä lapsi!

Vierailija
9/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aikoinaan monilla deiteillä ja joka toinen kerta suunnilleen tykkäsin jokseenkin tyypistä mutta ne ei sitten minusta, ja suunnilleen joka toinen kerta oli kuvio toisinpäin. Minullakin oli kyllä se biologinen kello tikittämässä mutta en siitä heti puhunut. Itse en ikinä vastannut jos mies netti-ilmoituksessa oli vaikka 45 ja haki alle 35-vuotiasta naista selvästi lasten saamisen takia, ajatus että joku haluaisi minut vain johonkin tarkoitukseen ei oikein innosta. Haluan että joku rakastaa minua, ei sitä mihin minua voisi käyttää.

Vierailija
10/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten oli kuulema ihan sitä mitä kaverini vaati. Raha-asiat kunnossa, ei lapsia, komea jne. Mutta ne viikset!?

Nyt tää samainen kaveri hankki lapsen yksin. Rupesi biologinen kello raksuttaa ja tuli hätä. Mutta ei siinä mitään..Hyvin tuntuu lapsen kanssa pärjäävän vaikka ei sitä miestä olekaan.

Vierailija
11/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin se joka kertoi ystävänsä " kiinnittyneen" ystäväperheeseen. Ei roiku siellä koko aikaa, mutta ei ole mitään keskustelun aiheita muusta. Kun muut esim. kertovat rempoistaan yms.. niin tämä jauhaa vaan siitä mitä ystävänsä teki. :)

Vierailija
12/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei käy se tavallisen näköinen tössykkä mieheksi. Ovat hyvin toimeen tulevia, ok näköisiä, fiksuja naisia.

Kyllä se on kuulkaa säälittävämpää elää tyytymättömänä parisuhteessa vain siksi, ettei uskalleta olla yksin.

Ugh, olen puhunut.

Vierailija
13/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanteissa ja varmasti siinäkin, että seurustelin vakavasti ekan kerran liian nuorena (ala-asteen vitosella), jonka jälkeen pelästyin niin voimakkaita tunteita, enkä uskaltanut asettua alttiiksi sellaiselle kovin helposti. En myöskään olisi kestänyt torjutuksi tulemista.

Mulla on monia kavereita, jotka on yli 30 ja eivät ole suhteessa - täytyy kyllä sanoa, että eivät ole sitä omasta syystään - ihania, kauniitakin ja kaikkea muuta kuin itsekeskeisiä.

Sitäkin enemmän tiedän ja tunnen ihmisiä, jotka ovat onnettomassa parisuhteessa ja sähläävät siinä suhteessaan kuin pikku lapset hiekkalaatikolla.

Vierailija
14/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä se on kuulkaa säälittävämpää elää tyytymättömänä parisuhteessa vain siksi, ettei uskalleta olla yksin.

.

Siinä hädässä sitten vaihdetaan miehestä toiseen, ja melkeinpä kuka tahansa käy. Ja sitten ilmeisesti arpanopan valitsemana vain pysähdytään jonkun ukon kohdalla ja aletaan sen kanssa rakentamaan sitä perhettä.

Mutta toi just, että mikä ihme siinä yksin olemisessa on niin pelottavan kamalaa, että sitä on vältettävä keinolla millä hyvänsä. Mun mielestä nää on just niitä, joiden olis syytä katsella sinne peiliin ihan kunnolla, opetella tuntemaan itsensä aivan itsenään, eikä vain jonkun miehen jatkeena.

Vierailija
15/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oli usein suhteissa, joidenkin mun mielestä aika turhien tallukoiden kanssa. Nykyinen mies ilmeisesti on ihan ok, mutta niin ujo, etten ole päässyt lähemmin tutustumaan.

Onneksi " löysin" itse miehen, niin on kaverikin saanut varmaan ison painon rinnaltaan pudotettua.

Vierailija
16/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt niitä jotka puhuu riman alentamisesta, että ovatko he sitten itse valinneet kumppaninsa tyyliin " ei tuo kyllä yhtään innosta, mutta jos panee silmät kiinni sängyssä, ja onhan tuolla sentään se vakityöpaikka, niin eiköhän tämä tästä" . Eikö parisuhteen pitäisi perustua ihastumiseen ja rakastumiseen joka muuttuu syvemmäksi rakkaudeksi ajan oloon? Jos sellaista ei tule kohdalle, sitten pitää ehkä katsoa siihen peiliin ja tajuta että niin se vain on, minulle ei ole tarjolla miestä tai naista nyt ainakaan tässä elämäni vaiheessa.

Vierailija
17/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki miehettömät noin kolmekymppiset naiset vain jatkaisivat " sen oikean" odottelua ihan tyynenä, eivätkä hankkisi sitä " suht ok" miestä perhettä perustamaan, niin eiköhän kolmannes lapsista jäisi syntymättä. :)

Vierailija
18/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 24 vee. Viettää vapaa-aikansa vanhempiensa ja vanhapiikatätinsä kanssa. Ei käy missään ikäistensä paikassa ikäistensä kanssa. Vanhapiika.

- 45 vee. Normaali, juttelutaitoinen ja mukava. Kaavoihin kangistunut tai tapojensa vanki. Tahtoisi miehen olevan vanhan ajan herrasmies, joka avaa ovet ja maksaa ravintolalaskut. Lisäksi miehen pitäisi olla moderni ja osallistua kotitöihin. Noita varmaan on ihan hirveästi yli 45 vuotiaiden joukossa. Vanhapiika.

- 55 vee. Normaali, mukava ja juttelutaitoinen. Kehittää itseään eri aloilla ja on valmis kokeilemaan uutta. Sinkku.

Mun analyysi edelliseltä työpaikalta.

Ja mun mielestä 30-vuotias voi hyvinkin kysyä toiselta, että haluaako tämä JOSKUS lapsia vai ei. Koska jos se on tärkeä asia, niin olisi ihan hyvä, että molemmat niitä haluaa tai sitten ei halua. 30-veenä ei kannata tuhlata aikaansa mihinkään ikiteiniin puolisoon, joka kuvittelee, että kaiken " ehtii tekemään myöhemmin" . Jos joku (henkisesti) täysi-ikäinen pelästyy kysymystä " Haluatko sä joskus lapsia, jos löydät sopivan puolison" , niin vastaus on aika selvästi joko EI tai En ole tarpeeksi vanha miettimään asiaa. Ja silloin ko. henkilö tuskin on se oikea.

Ja tunnen erään miehenkin, joka sanoi jo parikymppisenä aina tytöille, että hän etsii tuleville lapsilleen äitiä. Eli ihan suoraan kertoi, että haluaa joskus saada lapsia. Ja saikin :)

Vierailija
19/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli

1. SINKKU

2. VANHAPIIKA

(3. YH)

Eihän täällä kukaan sinkkuja (tai yh:ita) haukkunut, vaan nyt puhuttiin näistä vanhoistapiioista.

Mutta niinhän se on, että se koira älähtää johon kalikka... ;)

Vierailija
20/37 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mistä sen tietää, vaikka nää olis kuinka yrittäneet sitä syytä löytää itsestään.

Eihän se nyt sentään aina niin helppoa ole, että vilkaisee peiliin, ja sitten siitä hetkestä tajuaa kaiken. Voisi olla ihan ystävän teko, jos joku ulkopuolinen vähän valaisisi tilannetta. Mutta rakentavasti, eikä syytellen ap:n sävyyn.

Ja sitten kuitenkin toisaalta ulkopuolinen voi myös arvioida tilanteen ihan täysin väärin. Kyllähän minäkin muistan aikoinani harmitelleeni, kun ei vaan yrityksistä huolimatta hyvää miestä löytynyt. Mullekin hoettiin, että rimaa pitää alentaa. Vaan omasta mielestäni se kyllä oli jo varsin alhaalla, että aloin jo ihmettelemään, että miksi tutut toivoo, että minä jonkun ojankaivajan itselleni otan. Ja sitten aikani pähkäiltyäni huomasin, että tutut ovat asiassa täysin väärässä. Kun aloin pitää miesten suhteen jotain tasoa ja vaatimaan, että minua kohdellaan hyvin, niin miesrintamalla alkoi sujumaan paljon paremmin.

Kenelle se ap on jo muka kerennyt valaisemaan tilannetta syyttelevään sävyyn? ;D Eikös ap juuri ollut tästä asiasta täysin hiljaa, eikä kommentoinut mitään kyseisille hankilöille, taikka edes muille?

Minä käsitin että hän tuli juuri siksi tänne siitä kirjoittamaan, kun ei voi taikka halua puhua tällaisesta asiasta julkisesti. Mikä onkin fiksua.

Äsh... että jotkut osaavatkin tulkita asiat aina omalla tavallaan. Tai sitten käyttäen TAAS samaa sanontaa, kuten viimeksikin; " se koira älähtää..." ;P