Kotiäidin peruspuvusto?
Aleihin pitäsi kohta rynniä. Ongelmana on vaan se, että tuntuu ettei kaapissa ole mitään (tai on ikivanhoja rytkyjä, jotka pitäsi siivota pois sieltä) ja siksi kysynkin neuvoa: mitä pitäsi kuulua kotiäidin peruspuvustoon ts. mitä vaatteita kannattaisi ostaa saadakseen käytännöllisen ja toimivan vaatekaapin. Esim. montako paitaa, monetko housut jne.
Kommentit (5)
Vierailija:
Ainakin hyvännäköinen esim. Esprit college-puku kotiasuksi, tyypistä riippuen maripaitoja tai muita mukavia paitoja ja farkkuja, muutama kiva neule, jotkut mukavat, mutta siistit kangashousut...Äh, mitä teidän tyylitietoisten kotiäitien vaatekaapit sisältää?
Hyvännäköinen collegepuku?
Maripaitoja?
Oletko vakavissasi?
-2 farkut
-ulkoiluhousut ja talveksi toppahousut
-ulkoilutakki ja toppatakki
-pipo,lapaset/hanskat ja kaulahuivi
-hyvät ulkoilukengät joilla kahlata hangetkin pulkkailessa :),hyvät kävelykengät syksyllä,kumpparit,gorekengät
-pitkähihaisia trikoopaitoja,mulla yleisin yksivärinen,koska se on helpointa vetää päälle,ei tarvi miettiä matsaako muiden vaatteiden kanssa,kesällä fit-mallin t-paitoja
-trikoohousut kotona sisähousuina
-pari vähän strechiä sisältävää paitapuseroa ja yhdet mustat suorat housut
-talveksi neulepaitoja pari kpl
siinäpä mun arkivaatekaappi onkin. mulle tärkeintä on käytännöllisyys JA et näyttää ihan " ihmiseltä" ,kotoa en siis esim lähde noilla trikoopöksyillä vaan aina farkut jalassa (arkena). Paidat kun on kohtuu perusmallia,niin ne on aina tarpeeksi " tyylikkäitä" ,kulahtaneet roskiin ja uusia tilalle:)
Ulkoilua varten lämpimät vaatteet, mutta tyyliä ei saa unohtaa!
Miestä varten kunnon uhkea alusvaateasustesetti + korkkarit.
Juhlia varten omat vaatteet toki.
esim. sellainen sileää samettia (velouria ?) oleva housut ja huppari -asu. alle toppi.
Ainakin hyvännäköinen esim. Esprit college-puku kotiasuksi, tyypistä riippuen maripaitoja tai muita mukavia paitoja ja farkkuja, muutama kiva neule, jotkut mukavat, mutta siistit kangashousut...
Äh, mitä teidän tyylitietoisten kotiäitien vaatekaapit sisältää?