Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen seksin harrastaja olet mielestäsi?

Vierailija
18.11.2023 |

Millainen seksin harrasta olet mielestäsi?

Kun minun mielestäni voi laittaa, lähes kaikki, seksin harrastajat näihin muutamiin, eri typpeihin, niin kerro millainen seksin harrasta sinä olet? 

1. Olet kyllä kunnolla aina kiinnostunut kaikesta seksissä, mutta et uskalla kokeilla kuitenkaan? 

2.Olet kyllä aina halukas kokeilemaan itselle uusia juttuja seksissä, mutta et tykkää kun muut seksin harrastajat tekee niin ja kokeilevat? 

3. Olet kyllä aina oman ikäistesi seksistä kiinnostunut, mutta muun ikäisten seksin harrastaminen ei ole sinusta sitä? 

4. Olet kyllä aina kiinnostunut seksin harrastamisesta mutta kun joku uusi haluaa mukaan et ole niin auttavainen, vaan enemmänkin päinvastoin? 

5. Olet kyllä aina kiinnostunut enemmän kuin muut näyttelemään seksistä sen kaiken mihin itse olet oman seksin harrastamisen vienyt, riskeistä ja vahingoista välittämättä? 

6. Olet kyllä aina seksin harrastamisessa vaihtanut partneria useimmin kuin sukkiasi, vain koska vaihtelu on ainoaa oikeaa seksin harrastamista sulle? 

Tai jos et tunnistanut näistä, muutamista tyypeistä, ihan täysin itseäsi, niin kerro että, millainen seksin harrasta sinä olet mielestäsi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiselitteisesti hyvä. Itse olen harrastanut aina loistavaa seksiä, vaikka miehet ovat vaihtuneet. Eli ainoa yhteinen nimittäjä olen ollut minä.

Vierailija
2/9 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea panomiesten panomies. Herra 47. Kyrväkäs naisten tyydyttäjä. Pimeässä tai valot päällä. Naamani haisee koko ajan pillulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Tyyppi nro.6' -tyyppisiä, siis.

Onko muita täällä? ;)

Vierailija
4/9 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä.

Vierailija
5/9 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huono. Minua kyllä kehutaan aina eri kumppanien toimesta. Osaan saada kumppanin tulemaan useita kertoja, minulla ei ole estoja, eikä rajoja. Ongelmaksi muodostuu aina oma rajattomuuteni. Teen toiselle mieliksi, en osaa pyytää asioita mitä haluaisin, koska tulen aina jätetyksi sen tehtyäni. Tilanteeni on surullinen ja ahdistava. En usko koskaan löytäväni tervettä suhdetta omaan seksuaalisuuteni, enkä itseeni. Kärsin tästä jatkuvasti, vaikka seksiä on usein. 

Vierailija
6/9 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva.

Nelosia täällä palstoilla on enemmän kuin missään. Ainakin henkisesti.

Vierailija
7/9 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapallo on harrastus, urheilu on harrastus sekä muut aktiviteetit.

seksi ei ole mikään harrastus!!! Jotenkin niinkuin ihmisillä vaikea ymmärtää?

mitä sinä harrastat? Minä harrastan moottoriurheilua!

minä harrastan seksiä!

Mieti nyt hölmö itse mitä kyselet?

Vierailija
8/9 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen railakkaan perseseksin harrastaja!

Vierailija
9/9 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva.

Nelosia täällä palstoilla on enemmän kuin missään. Ainakin henkisesti.

Nykyäänhän nelonen on jo varsin hyvä arvosana. Taidat olla siltä aikakaudelta, kun busseissa oli vielä rahastajat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä