Tinder nainen lopetti viestittelyn kun pyysin häntä treffeille
Meillä synkkasi hyvin, pyysin sitten naista treffeille luokseni ja sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Meillä on samanlainen leffamaku ja ehdotin, että tulisi lauantaina kämpilleni katsomaan yhtö leffaa, josta hän todennäköisesti pitäisi. Voisimme samalla juoda vähän punaviiniä, kokkailla ja illan päätteeksi lämmittää saunan.
Alan pikkuhiljaa olla kypsä näihin Tinderin ghostaaviin naisiin. 🙄
Mies
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö koittaa ehdottaa vähän tasokkaampia treffejä kuin kutsua omaan kotiin katsomaan leffaa. Kuka menee tuntemattoman ihmisen kotiin ekoille treffeille. Ties kuka hullu siellä ois vastassa.
Eikä edes vaan leffa vaan vielä saunaankin olisi pitänyt mennä. Haloo... Nää saunaan pyytäjät on kyllä niin läpinäkyviä ettei mitään rajaa.
Seuraavan kanssa kerro heti ensimmäisessä viestissä että haluat pillua kotiinkuljetuksella niin säästyy molempien aikaa.
Jos oikeasti on tarkoitus tutustua, niin voi mennä elokuviin jos leffamaku kerran on sama, ja vaikka sen jälkeen punaviinille ravintolaan.
Minusta nuo ehdotukset kuulostaa hyviltä, ois kiva kokkailla ja katsella leffaa mutta ehkä nainen pelkäsi tulla yksityisasuntoon ja saunomaan alasti vieraan miehen kanssa..ehkä ois onnistunut jos et ois ehdottanut saunaa..Mutta ghostaaminen on kyllä ihan typerää
Juuri naiset on innoissaan saunomisesta. Sitä varten ne meikkaa ja laittautuu, että pääsee löylyyn ja ties vaikka järveen uimaan? Leffan katselu teatterin valkokankaalla on myös last season, jos vaihtoehtona on kuppainen striimauspalvelu jonkun ventovieraan töllöstä katseltuna.
Olen pyytänyt ainakin 20 tinder naista treffeille ja ne lopettaa heti vastailun. En ole ehdottanut mitään muuta kuin niitä treffejä. Muutamien kanssa olen viestitellyt kaksikin kuukautta ja olen pyytänyt treffeille sen jälkee ja ne on ghostannut.
Jännä juttu, ettei kukaan nainen halua tulla tuntemattoman äijän kotiin ensi treffeillä, varsinkaan vielä juomaan alkoholia ja riisuuntumaan alasti. Todella mystistä kyllä kerrassaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö koittaa ehdottaa vähän tasokkaampia treffejä kuin kutsua omaan kotiin katsomaan leffaa. Kuka menee tuntemattoman ihmisen kotiin ekoille treffeille. Ties kuka hullu siellä ois vastassa.
No mä menin kerran eikä mies vahingossakaan edes hipaissut minua :D
No sä et ainakaan halua panostaa uusien ihmisten tapaamiseen.