Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko kasarilta sellaisen kuntoilulaitteen kuin stepperi? Onkohan ne tehokkaita?

Vierailija
18.11.2023 |

Olen aktiiviliikkuja mutta nyt raskaana ja omat liikuntalajit alkavat tuntumaan liian raskailta. Tuli YouTubessa vastaan mini stepper workout-videoita ja mietin että tuo voisi olla ihan hyvää treeniä tässä kohtaa. Onko jollain stepperi, myydäänkö noita edes missään enää? 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellainen ministepperi, jossa on vain polkimet? Melko tehoton kapistus.

Vierailija
2/27 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kasarilta, mutta olen käyttänyt useinkin kuntosalilla näin 2000-luvulla. Hyvinkin tehokas laite. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sellainen ministepperi, jossa on vain polkimet? Melko tehoton kapistus.

Juu. Tehoja en nyt etsikään vaan lähinnä kevyttä liikuntaa. Monet yhdistää tuohon steppaamiseen yläkropan treenin käsipainoilla tai jotain kuminauhatreeniä. 

Vierailija
4/27 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä erillistä laitetta tarvitse. Portaat ajavat saman asian. 

Vierailija
5/27 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole portaita tässä torpassa :D 

Vierailija
6/27 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, missä on vain polkimet on hankala, kun sen päällä tasapainottelu vie tehoa itse polkemiselta. Niitä on sellaisiakin, missä on tanko mistä pitää kiinni ja se on paljon parempi.

Vierailija
7/27 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässäkään. Silti teen porrastreeniä useamman kerran viikossa. Katsos kun sitä voi poistua kotoaankin välillä :)

Vierailija
8/27 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominaisten perseet tarvitsee rasvaimun ja megastepperin.

Vierailija
9/27 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös crosstrainer ole käytännössä sama? Paitsi siinä on käsitreenikin mukana. 

Vierailija
10/27 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa kun tuli aikoinaan luovuttua omasta stepperistä joskus 15v sitten. Sain sillä aidosti hyviä tuloksia, 15-30 min/pv ja hien sai pintaan tehokkaasti. Saisikohan niitä jostain vielä? Nimenomaan se ministepperi, muistaakseni omani tilasin joskus Anttilasta tai hobby hallista. 

Vierailija
11/27 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ainakin Gigantissa oleva. KVG ap!

Vierailija
12/27 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässäkään. Silti teen porrastreeniä useamman kerran viikossa. Katsos kun sitä voi poistua kotoaankin välillä :)

No hyvä jos olet löytänyt paikan missä tykkäät kävellä portaissa. Mulle olisi nyt tärkeää löytää liikuntamuoto johon voin ryhtyä kotona niinä hetkinä kun ei okseta tai päätä särje tämän raskauden takia. Portaisiin ehtii sit myöhemmin!

Vierailija
13/27 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä raskaudessa estää liikunnan raittiissa ulkoilmassa?

Vierailija
14/27 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä jos olet löytänyt paikan missä tykkäät kävellä portaissa. Mulle olisi nyt tärkeää löytää liikuntamuoto johon voin ryhtyä kotona niinä hetkinä kun ei okseta tai päätä särje tämän raskauden takia. Portaisiin ehtii sit myöhemmin!

Youtube on treenivideoita pullollaan. Turhaan sä mitään steppereitä hommaat muutaman kuukauden takia nurkkiin kuleksimaan. Et kuitenkaan käyttäisi sitä enää sitten, kun vauva tulee. 

Vierailija
15/27 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiskuus. 

Vierailija
16/27 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään ja käynkin ulkona lenkkeilemässä koirien kanssa. Kaipaisin kuitenkin jotain lisää sen rinnalle. Salilla käyminen tuntuu jo pahalta, samoin pyöräily. Vesijumpassa olen käynyt nyt useammin ja se on ollut mukavaa.

Vierailija
17/27 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään ja käynkin ulkona lenkkeilemässä koirien kanssa. Kaipaisin kuitenkin jotain lisää sen rinnalle. Salilla käyminen tuntuu jo pahalta, samoin pyöräily. Vesijumpassa olen käynyt nyt useammin ja se on ollut mukavaa.

Salilla voi käydä ihan loppuraskauteen saakka. Vaikka siellä salilla olevalla stepperillä jumppailemassa. 

Vierailija
18/27 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI MISSÄÄN NIMESSÄ, trolli hyvä.

Paineenmuutokset katkaisevst aivojen hiussuonistoa ja aivot arpeutuvat, lisäksi on suonen repeymän vaara.

Sikiö stressaantuu rajusta hölskytyksestä. Pahimillaan istukka repeää.

Vihaatko sikiöitä?

Vierailija
19/27 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salilla voi käydä ihan loppuraskauteen saakka. Vaikka siellä salilla olevalla stepperillä jumppailemassa. 

No on ihme vääntöä :D Edellisen raskauden aikana kävin, nyt se on tuntunut paljon inhottavammalta koska kärsin huomattavasti rajummasta pahoinvoinnista. Miksi tämä menee niin kovasti tunteisiin jos tekee aloituksen koskien kotona treenaamista? Kaikki kivet ja kannot käännetään ja ehdotetaan mitä tahansa muuta kuin aloittajan kysymiä asioita, ootte te kyllä erikoisia.

Vierailija
20/27 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

POIKALAPSIHULLU

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän