Yhdyntä ilman miehen orgasmia
Tuli tuossa mieleen, että kun miehet voivat pitkittää tumputtamista etteivät vie sitä loppuun vaan vain siihen reunalle ja sitten taas jatketaan. Eli on sitä ns edgetystä.
Tänään hoksin testata samaa rvan kans panon merkeissä eli rvalle pari orķkua, mutta oman orgasmin jätin säästöön ja mietin, että montako kertaa näin malttaisi tehdä? Jos vaikka joka toinen pvä /1-2 krt viikossa paneskelis muttei ruiskauttaisi. Miltähän sitten tuntuisi, jos kerran kuussa ruiskauttaisi? Edgetystä pitkällä kaavalla.
Kokemuksia?
Kommentit (24)
Me rouvan kanssa ollaan aloitettu saunassa nuolemalla ja naimalla, lopetettu ennen tulemistani. Saunan jälkeen mennään pihalle oluille ja sen jälkeen nuolen ja vähän naidaan sohvalla, sitten tehdään iltapalaa, ehkä samalla sormetan rouvaa. Syömisen jälkeen siirretään astiat sivuun ja otan rouvan takaapäin pöydällä, mutten tule loppuun, rouva saa saada. Mennään kylppäriin, ajan parran ja rouva rasvaileen. Lopuksi kömmitään sängyyn, ensin nain rouvaa varovasti ja lopetan ennen huippuani, tässä vaiheessa rouva haluaa vain lisää naimista, mutta nuolen hänelle yhden ennen loppunaimista ja saan spermat rouvalle sisään.
Näin perusteellista naimista rouva jaksaa harvoin, jotekin noin se silloin meneen rouva saa monta ja minä yhden orkun.
M 50
ei ole mitään 'edgetystä' yksin = ennemminkin tuo vaikuttaa olevan normi tantraseksissä.
ei mitään 'uutta ja ihmeelistä' seksissä yhtään, tai.
on eli. (paitsi sulle vaan tietenkin..;))
Mä tykkään tosta. Kun on aikansa pidätellyt ja edgetellyt, se paneminen ja edgellä käyminen alkaa jo itsessään tuntua orgastiselta, ja mä ainakin ihan tärisen kun hengailen ihan siinä rajoilla naisen sisällä. Jotenkin se ihana jatkuva kiihotuksen tunne on vaan todella mukava.