Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottaako sinua nainen ajatus...

Vierailija
18.11.2023 |

monesta miehestä, jotka dominoivat sinua lempeästi mutta määrätietoisesti. Koskettelevat, suutelevat ja nuolevat sinua joka paikasta lupaa kysymättä. Ja sitten panevat sinua yhä uudelleen ja uudelleen kaikkiin reikiisi kuuntelematta mitään vastaväitteitä. Kostutko ajatuksesta vai kauhistuttaako se sinua? Lähtisitkö mukaan, jos sinulle tarjottaisiin tilaisuutta? Lähtisitkö pelkästä ilosta vai vaatisitko maksua?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kiihota. Mahdollisimman kaukana omista unelmista tuollainen eli mikään tuossa ei kiihota.

Vierailija
2/18 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasian tasolla kiihottaa, mutta en haluaisi oikeasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa. Olisi vielä mahtavaa, jos tämä olisi sovittu yhden miehen kanssa (siksi että tietäisin sen olevan turvallista), mutta hän värväisi mukaan 5-10 kaveriansa, joita en ollenkaan tunne. Saisivat olla vielä isoja ja lihaksikkaita ja sellaisia pahiksen oloisia. Minut saisi kidnapata ja kuljettaa silmät sidottuina jonnekin. Session alkupuoli sidottuna avuttomaksi ja myös ne silmät sidottuna. Suuhun pallo, etten voisi sanoa mitään. Sitten kehon sivelyä ja suutelemista joka paikkaan, nännien ja klitoriksen käsittelyä tuhannella eri tavalla, niin että ne turpoavat kaksinkertaiseksi... ja lopulta irti siteistä ja nussimista kaikissa mahdollisissa asennoissa. Paljaaltaan. Paljon spermaa kaikkiin reikiin ja koko ajan myös rintojen ja kaulan imemistä. Viimeiset panot tuplana perseeseen ja pilluun. Minut saisi nussia niin perusteellisesti, etten kävelisi kunnolla muutamaan päivään...

Vierailija
4/18 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiana joo, oikeassa tilanteessa olisin varmaan kauhuissani. En lähtisi kokeilemaan ja jos joku alkaisi vielä puhua hinnasta juoksisin karkuun.

Vierailija
5/18 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostun ja kyllä lähtisin,himosta en rahasta

Vierailija
6/18 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottaa. Olisi vielä mahtavaa, jos tämä olisi sovittu yhden miehen kanssa (siksi että tietäisin sen olevan turvallista), mutta hän värväisi mukaan 5-10 kaveriansa, joita en ollenkaan tunne. Saisivat olla vielä isoja ja lihaksikkaita ja sellaisia pahiksen oloisia. Minut saisi kidnapata ja kuljettaa silmät sidottuina jonnekin. Session alkupuoli sidottuna avuttomaksi ja myös ne silmät sidottuna. Suuhun pallo, etten voisi sanoa mitään. Sitten kehon sivelyä ja suutelemista joka paikkaan, nännien ja klitoriksen käsittelyä tuhannella eri tavalla, niin että ne turpoavat kaksinkertaiseksi... ja lopulta irti siteistä ja nussimista kaikissa mahdollisissa asennoissa. Paljaaltaan. Paljon spermaa kaikkiin reikiin ja koko ajan myös rintojen ja kaulan imemistä. Viimeiset panot tuplana perseeseen ja pilluun. Minut saisi nussia niin perusteellisesti, etten kävelisi kunnolla muutamaan päivään...

Voit ihan reilusti pukeutua mekkoon ja toteuttaa fantasiasi miehenä. Naista et kuitenkaan pysty feikkaamaan oikeasti kuten eivät muutkaan tyttöilijät.

Vierailija
7/18 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi sinä pieni pervo.

Vierailija
8/18 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa kyllä että minä olisin niille miehille hunajakuningatar, jota ihaillaan ja jota on ihan pakko saada miljoonalla eri tavalla. Jos kohtelu olisi halveksivaa, tilanne olisi kamala, eikä lainkaan kiihottava.

Vierailija
9/18 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen tuosta fantasioinut, mutta en todellakaan halua toteuttaa. 

Vierailija
10/18 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti! No ei todellakaan kiihota vaan päin vastoin yököttää. Olen ihminen. enkä mikään eläin.

Vierailija
11/18 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti! No ei todellakaan kiihota vaan päin vastoin yököttää. Olen ihminen. enkä mikään eläin.

Ei mitkään eläimet ole monen äijän pantavana, ainakaan nisäkkäät. Mutta ihminen voi valita myös sellaisen vaihtoehdon halutessaan. Itse haluaisin, koska yksi mies ei riitä minulle. Kunto loppuu kesken, kekseliäisyys ja raajat, millä voi yhtä aikaa minua kosketella. Haluan täyden palvelun.

Vierailija
12/18 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Tv. Rauski 58 

Vierailija
13/18 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee fantasiana. Todellisuudessa tuskin toimisi.

Vierailija
14/18 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääs, että maailma on täynnä h***ia, joiden pitää ottaa asiakkaat vastaan juuri niin kuin he haluaa.

Vierailija
15/18 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin siveä nainen, etten koskaan voisi suostua vapaaehtoisesti seksiin. Mutta fantasioin ja toivon, että joku ottaisi väkisin mutta hellästi. Pääsisisn kerrankin kokemaan seksin...

Vierailija
16/18 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jätetään b-rappu rauhaan, niin voisi ollakin kiinnostavaa kokeilla. Etenkin se, että minua rajoitettaisiin tai muuten hallittaisiin, mutta ei väkivaltaa edes henkisessä muodossa.

Vierailija
17/18 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin jo silloisen naisen kanssa kokeiltu anaalia muutamaan otteeseen, mutta ei se häntä säväyttänyt yhtä paljon kuin minua. No sitten yhden kerran päätin että annan mennä oman fiiliksen mukaan ja hän taisi olla sen verran kiihottunut että ei peräaukko ollut liian kireä ja aloitin sinne nautinnollisen naimisen miettien vain miten hyvältä se tuntuu. Nainen ei pistänyt hanttiin joka tuntui vielä paremmalta, oli kuin olisi antanut periksi. Kun sitten lopuksi tulin, hän pyysi että jättäisin kalun vielä suoleen. Tiedän kyllä että jos vetäsee sieltä mitä vaan ulos nopeasti niin ei se hyvältä tunnu. Siinä sitten lusikassa maattiin ja tuntui kyllä taivaalliselta.

Vierailija
18/18 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin tuollaisesta monesti masturboidessa, mutta ei se todellisuudessa toimisi. Seksi onnistuu parhaiten kahden henkilön kesken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän