Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurasta maksava sugar daddy: Ikäiseni suomalaiset naiset eivät ole pitäneet ulkonäöstään huolta

Vierailija
18.11.2023 |

Ehkä kannattaisi pitää huolta ulkonäöstä niin ei miesten tarvitsisi käydä maksullisissa.

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi säälittävää joutua maksamaan seurasta, jos ei muuten saa. Harvalla duunarilla taitaa olla niin hyvä palkka, että on vara pitää sugar babyä. 

Vierailija
102/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on naisilta pois, jos mies käy tai on sinkkuna käynyt maksullisissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi säälittävää joutua maksamaan seurasta, jos ei muuten saa. Harvalla duunarilla taitaa olla niin hyvä palkka, että on vara pitää sugar babyä. 

Saahan sitä mutta laatu maksaa.

Vierailija
104/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ha haa! Taidatkin olla se "miljonääri", jonka luona yksi ystäväni kävi päiväkahvilla!  :D  Mulla siis on pari ystävää, jotka ovat kovasti rahan perään. Tää äijä oli kehunut olevansa rikas, ja teki ilmeisesti sillä vaikutuksen, sanoi itseään miljonääriksi. Ystäväni ihmetteli jälkeenpäin, miten voi olla miljonäärillä niin surkea auto ja hirveän näköinen läävä asuntona. Sitäpaitsi mies kuulemma haisi hirveälle ja oli vielä ehdotellut s...inottoa!  :D  Ystävälleni oli tullut kiire pois ja oli meinannut oksentaa tuosta ehdotuksesta.

Juu, en ollu minä

T. Ap

Vierailija
105/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavammin ne samanikäiset naiset eivät ole pitäneet tämän daddyn ulkonäöstä.

Siksi joutuu maksamaan seurasta.

Vierailija
106/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää oli vaan ystävällinen vinkki suomalaisille naisille.

Ei se mua ollenkaan haittaa jos muut naiset kuin te korjaavat potin (eli minunlaisen komean miljonäärimiehen).

Ap

Sinä et suinkaan ole se potti. Ne naiset kerää sulta rahat ja hemmottelut. Samalla he treffailevat omanikäisiään, joista oikeasti pitävät. Sulle käy niin, että et löydä oikeaa puolisoa, kun et semmoista edes etsi. Teet töitä, jotta voit sitten antaa rahat näille naisille, jotka heivaa sut aina parin vuoden välein, ja joudut etsimään uuden hemmoteltavan. Älä sekoita, että sinä olisit se potti. Ja mitä vanhemmaksi tulet, sitä vähemmän arvoa sun rahoillakaan on. T.Kokemusta on

Pettikö sofia nikoa kun ne oli yhdessä? Kyllä kuule tuollaisista exclusiivisuus jutuista voi neuvotella.

Vierailija
107/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina otetaan rahat pois lurjuksilta. On se tapa mitä tahansa., mutta otetaan. Tämä on perussääntö.

Vierailija
108/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ylpeys huijata tyhmiltä rahaa.

Vierailija
109/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia lopetin kyselemästä "onko liittymä asianne kunnossa?"

Vierailija
110/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuolla miehellä käynyt mielessä, että hän ei ehkä itse ole enää niin komea, että ikäisiään naisia kiinnostaisi pitää itseään kunnossa häntä varten? :D

Joiltain nuorilta saa sitten rahaa vastaan, mutta mies itse on jo niin rupsahtanut ettei muuta saa.. ei siinä mitään, mutta huvittavaa kritisoida niitä ikäisiään naisia ulkonäöstä, kun hänellä itselläänkin on tilanne tuo. 

Tämä!

Vierailija
111/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi ukot ei kestä omaa vanhenemistaan, hyvän näköisiä vanhempia naisia on vaikka kuinka

Tai jostakin kumman syystä jotkut miehet eivät hahmota omaa ikääntymistään. Olen ollut muutamilla treffeillä 50+ miesten kanssa ja aika moni on kuvannut itseään todella nuorekkaaksi. Yleensä se todella nuorekas on ollut jopa keskivertoa rupsahtaneempi. Kerran oli treffeillä tyypin kanssa, joka oli valehdellut ikänsä 15 vuotta nuoremmaksi. Haloo, kyllä se treffeillä paljastui. 

Vierailija
112/136 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikompiensa voittaminen tällaisessakaan "tappelussa" ei ole mikään ylpeilyn aihe. Enemmän saavutusta on siinä, jos onnistuu saamaan viisaankin menemään vipuun.

Vierailija
113/136 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tästä keskustelusta mieleen Mika Waltarin kirja Sinuhe Egyptiläinen. Siinä kirjassahan Never Never kyni ihastuksesta hullaantuneen miehen putipuhtaaksi. Ja todellakin vei tuhkatkin pesästä vanhempien hautapaikkoineen.

Vierailija
114/136 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tästä keskustelusta mieleen Mika Waltarin kirja Sinuhe Egyptiläinen. Siinä kirjassahan Never Never kyni ihastuksesta hullaantuneen miehen putipuhtaaksi. Ja todellakin vei tuhkatkin pesästä vanhempien hautapaikkoineen.

Mikä hiton Never Never 😂

Vierailija
115/136 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hiton Never Never 😂

Oppikirja ja esiäiti kaikille miehenkynijöille. Taidetaan tosin kirjoittaa Nefer Nefer.

Vierailija
116/136 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt naiset vähän lisää höytyä pesään!

Tehkää palvelus ja kynikää nuo toopet paljaaksi. Teette palveluksen ihmiskunnalle.

Vierailija
117/136 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ennenvanhaan sanottiinkaan?

Rahat meni viinaan ja h..an pereen.

Vierailija
118/136 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa niin rikas, että pystyisin huoletta tuhlata naisiin. Raha on ainoa mitä elämästäni puuttuu.

Vierailija
119/136 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Business on business. Mielestäni hintoja pitäisi nostaa.

Vierailija
120/136 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä hiton Never Never 😂

Oppikirja ja esiäiti kaikille miehenkynijöille. Taidetaan tosin kirjoittaa Nefer Nefer.

Lukeminen kannattaa aina. Löytyy jopa malli miesten kynimiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan