Naurattaa aina kun ihmiset käyttää valmiiksi jauhettua juhlamoka kahvia
Meillä kone jauhaa aina tuoreet kahvit pavuista.
Kommentit (36)
Juhlamokaa Mokamasterilla. Siinä on mokaa kotiin, työpaikalle, hääjuhliin ja vaikkapa hautajaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Hel*etti kun haluan kahvia, en todellakaan ala jauhamaan kahvipapuja! Kehitys on mennyt eteenpäin. Keräilen kyllä kahvimyllyjä, ne on upeita. 👌
Nappia painamalla saa 7 sekunnissa pannulliseen tuoreet kahvinpurut😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hel*etti kun haluan kahvia, en todellakaan ala jauhamaan kahvipapuja! Kehitys on mennyt eteenpäin. Keräilen kyllä kahvimyllyjä, ne on upeita. 👌
Nappia painamalla saa 7 sekunnissa pannulliseen tuoreet kahvinpurut😂
Kone löytyy kotoa jolla saa lattea, espressoa, cappuccinioa, yms, mutta arkitavispäivinä, kun muutenkin mokailen yllin kyllin enemmän kuin lääkäri määrää, aloitan päiväni juhlavasti juhlamokalla. Höpsö! 😊 😘
Sitten ei naurata kun joutuu jossain juomaan Kulta-Katriinaa🤮
Oi ihanaa, sulla on iloinen elämä! Pitäisi kyllä itsekin nauraa useammin eli keksiä myös jokin päivittäin suurta iloa aiheuttava juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi, teillä on varmaan ihana elämä. Kahvia tuoreista pavuista, olen todella kateellinen. Vähän itkettää jopa kun säälin itseäni, koska meillä ei jauheta kahvipapuja itse. Byäh.
Tästä kirjoituksesta paistaa kateus läpi niin selvästi🤣
Kone sen meillä jauhaa.
Köyhät! Meillä jopa viljellään kahvipavut itse. En ikinä huolisi mitään valmiita.
Ei kahvi kasva kunnolla Suomessa. Kolumbiassa tilanne on toinen ja kun Juan Valdez on omin käsin poiminut joka pavun niin siitä ei kahvi enää parane.
Vierailija kirjoitti:
Oi, teillä on varmaan ihana elämä. Kahvia tuoreista pavuista, olen todella kateellinen. Vähän itkettää jopa kun säälin itseäni, koska meillä ei jauheta kahvipapuja itse. Byäh.
Kun olet paskanmakuiseen kuralitkuun jo tottunut niin älä ihmeessä vaihda.
Voi voi. AP:n tyylisellä kaavamaisella lähestymistavalla ei yleensä pääse parhaaseen tulokseen missään asiassa.
Mummuni 50 luvulla brännäsi ja jauhoi itse kaiken kahveensa. Näin taidettiin tehdä aikas monessa pirtissä. Jostain syystä tästä tavasta on luovuttu. Miksiköhän...?
Onko se pahakin juhlamoka jos on juhlakalu kovana ?
Kerkeekkö sit muuta tehä ku nauraa
Itärajalla on jonoon asti tulossa tuoretta JuhlaMokaa tarjolla odottamattomille vieraille.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa aina, kun huomaa, että ihmiset eivät osaa kirjoittaa. Kertoo koulutustasosta.
Enempi naurattaa tämä että joidenkin pitää päteä näillä.
Kahvi on aina pahaa.
En juo kahvia, joka onkin täysin turha tuote.