Naurattaa aina kun ihmiset käyttää valmiiksi jauhettua juhlamoka kahvia
Meillä kone jauhaa aina tuoreet kahvit pavuista.
Kommentit (36)
Vaikken itse käytä niin en näe mitään syytä nauramiseen jos joku muu käyttää. Kautta aikojen hulluilla on olleet halvat huvit, näkyy olevan sinullakin.
Naurattaa aina, kun huomaa, että ihmiset eivät osaa kirjoittaa. Kertoo koulutustasosta.
Jos se kelpaa Madonnalle, niin kelpaa mullekin.
Naurattaa aina kun huomaa jonkun haaskanneen aikaansa umpipaskan provon tuhertamiseen mutta lopputulos on kuin kolmevuotiaan kynästä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en juo juhlamokkaa. Ei ole hyvää kahvia.
Tää Suomen paskinta "kahvia"
Oi, teillä on varmaan ihana elämä. Kahvia tuoreista pavuista, olen todella kateellinen. Vähän itkettää jopa kun säälin itseäni, koska meillä ei jauheta kahvipapuja itse. Byäh.
No olet varmaan hillittömän iloinen ihminen, ei niitä liikaa ole. Kahvimerkki on kyllä vieras, kävikö sinulle moka, oikea juhlamoka! 🙀
Vierailija kirjoitti:
Oi, teillä on varmaan ihana elämä. Kahvia tuoreista pavuista, olen todella kateellinen. Vähän itkettää jopa kun säälin itseäni, koska meillä ei jauheta kahvipapuja itse. Byäh.
Tästä kirjoituksesta paistaa kateus läpi niin selvästi🤣
Kone sen meillä jauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kone sen meillä jauhaa.
Köyhät! Meillä jopa viljellään kahvipavut itse. En ikinä huolisi mitään valmiita.
Mua naurattaa tyyppi, jota naurattaa aina kun ihmiset käyttää valmiiksi jauhettua juhlamoka kahvia, ihan pelle-Pennywisehän se on.
Tämä yhdistelmä sopii heille, joilla on surkea makuaisti, tai ei makuaistia ollenkaan:
Moccamasterilla keitetty Juhlamokka kahvi.
No kyllä saat nauraa jatkuvasti, perheesi varmaan tykkää kun kansa keittää päiväkahvit kahdelta niin sinä vaan purskahtelet nauruun.
Vierailija kirjoitti:
Tämä yhdistelmä sopii heille, joilla on surkea makuaisti, tai ei makuaistia ollenkaan:
Ok, säästä rahaa niin sinäkin voit ostaa Mokkamasterin.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä saat nauraa jatkuvasti, perheesi varmaan tykkää kun kansa keittää päiväkahvit kahdelta niin sinä vaan purskahtelet nauruun.
Jep, siinä riemua riittää, kun naureskelee Suomen myydyimmälle kahville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta päätelleen Ap hankkii Moca masterin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kone sen meillä jauhaa.
Köyhät! Meillä jopa viljellään kahvipavut itse. En ikinä huolisi mitään valmiita.
Itse? Mä en koskaan viljelisi itse, meillä ruokapalkolliset tekee kyllä kaiken fyysisen työn. Siemaillaan sitten sisäkön tarjoilemat vastajauhetut kahvit kiinalaisista porsliinikupeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuiko vain Moccamasterin osalta vai onko myös kaapit täynnä Juhlamokka tarjouskahvia?
Vakavasti puhuen, kyseinen tuote on varsin oivallinen pullan tai muun nisun kanssa nautittuna.
Juhla mokasta ei siis ole kysymys kunhan pullaa on tarjolla myös.
Koko juhlaväelle pavuista käsipelillä jauhaminen sähkömyllyttömissä talouksissa on kohtuuton ponnistus emännälle.
En kyllä itse enää osta kotiin.
Mä en juo juhlamokkaa. Ei ole hyvää kahvia.