Oletteko huomanneet että Tokmannilla on hinnat nousseet älyttömästi?
Tarjoukset ihan huijausta esim. tämä 28,99
https://www.tokmanni.fi/puuteline-6419860277943
Sama teline normaalihintaan Julassa 19,99
https://www.jula.fi/catalog/rakentaminen-ja-maalaus/lammitys-ja-ilmanva…
Kommentit (45)
Älkää myös enää ostako talous- ja wc-papereita tokmannilta, on ollut tarjouksessa törkeenhintaisia.
Jopa Cittarin mammuttimarkkinoilta sai paljon halvemmalla.
Laatu on surkeeta. Monessa tuotteessa. Viimeksi ostin valmiiksi rikkinäisen hammasharjan. SähköBraunin. Hintakin oli hurjan korkea. Oli vain kiiruusti hankittava enkä ehtinyt muualle.
nyt näyttävät myyvän niitä puoleen hintaan. Sekunda-erä ilmeisesti.
Tuo oletkoTokmanni-kysely on lapsellista.
ostan mieluummin Lidlistäkin. Siellä hyvitetään susi ja sekunda. Siis maanantaikappaleet mitään kyselemättä. Itse en ole joutunut palauttamaan mutta olen sivusta seurannut.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteiden laatu todella huono. 😔En osta enää niitä ollenkaan. Eli pelkkää p*skaa myydään kovaan hintaan. 😢
Olen ostanut paljon vaatteita Tokmannilta eikä niissä ole ollut mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Laatu on surkeeta. Monessa tuotteessa. Viimeksi ostin valmiiksi rikkinäisen hammasharjan. SähköBraunin. Hintakin oli hurjan korkea. Oli vain kiiruusti hankittava enkä ehtinyt muualle.
nyt näyttävät myyvän niitä puoleen hintaan. Sekunda-erä ilmeisesti.
Tuo oletkoTokmanni-kysely on lapsellista.
ostan mieluummin Lidlistäkin. Siellä hyvitetään susi ja sekunda. Siis maanantaikappaleet mitään kyselemättä. Itse en ole joutunut palauttamaan mutta olen sivusta seurannut.
Lisään vielä: säilyttävää kuitit. Muuten ei saa palautettua. Näkyisihän se käsittääkseni varastokirjanpidosta milloin on ostettu, mutta liian vaivalloista heille.
Oma moka oli ostaa.
Mä osaan vertailla hintoja. En aattele viimeksi lstin sieltä, ostan nytkin.
Enpä ole huomannut, en käy missään weetee tokmannikaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sitten julaan
Julaa ei taida olla joka kylällä, onkohan heillä verkkokauppa?
On verkkokauppa.
Jula on ruotsalainen firma. Tokman puhtaasti kotimaisissa
käsissä, eli suomalainen yritys.
Julan valikoima ei myöskään ole niin kattava kuin Tokmanin.
Se ei myy vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteiden laatu todella huono. 😔En osta enää niitä ollenkaan. Eli pelkkää p*skaa myydään kovaan hintaan. 😢
Olen ostanut paljon vaatteita Tokmannilta eikä niissä ole ollut mitään vikaa.
Niin minäkin. Samoin alushousuja. Ja miehelle flanellipaitoja.
Tuntuvasti halvempia kuin Prisman tai Citymarketin vaatteet.
Konkan partaallahan se pulju on joten jostainhan sitä rahaa pitäisi saada.
Kaikki talvikäsineet aina ostettu Tokmannilta. Hyvin ovat kestäneet vuosikausia, vaikka ovat edullisia.
Minä tykkään käydä Oulun Ideaparkin Tokmannissa. Aamuaaikaisin siellä ei ole porukkaa ja myyjät palveluhenkisiä ja auttavaisia.
Tokmanneja on varmaan erilaisin tuottein, hinnoin ja palveluin pitkin maata. Tuolla myydään myös aivan samaa vaatetta, kuin muissakin kaupoissa esim. Prismassa tai Citymarketissa. Remontintekijänä olen sieltä useimmiten löytänyt etsimäni.
Vaikka eihän tällä meidän vauvalla saa nykyisin mitään positiivista sanoa enää mistään.
Emme ole! Emme käy kyseisissä halpatavarakaupoissa.
Joo ne vessapaperi"tarjoukset" on ihan naurettavia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Emme ole! Emme käy kyseisissä halpatavarakaupoissa.
Ei ole halpa enää, Tokmannin laatu, Stockmannin hinnat 😅
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut. En käy Tokmannilla.
Silti piti päästä osallistumaan tähän ketjuun noinkin tärkeällä asialla.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole huomannut, en käy missään weetee tokmannikaupoissa.
Olipa kyllä niin pk.seudulta kotoisin olevan teinipissiksen näppikseltä tämä aivopieru.
Vai oikein weetee. Pyydäppäs äiskältä lisää rahaa niin on sinullakin varaa käydä Tokmannilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sitten julaan
Julaa ei taida olla joka kylällä, onkohan heillä verkkokauppa?
Tämä on syynä siihen miksi Tokmanni porskuttaa. Maaseudun papparaiset ja mammat niissä käy eivätkä todellakaan lähde mihinkään Julaan (missä niitä edes on?). Näillä ihmisillä on myös rahaa, joten ei haittaa vaikka tuote olisi vähän kalliimpi, kunhan sen saa läheltä.
Huijasivat myös klubi-illassa, jossa saa -15 % prossaa normihinnasta.
Ostan sieltä silloin aina vain elintarvikkeita ja olin juuri ostamassa kotimaista, toista, vähän halvempaa hunajaa, kun yhtäkkiä sen hinta pompahti 0,50 senttiä ylöspäin.
Sitten kesällä he lähettivät mulle normaalin laskun maaliskuulta!!, koska olivat "unohtaneet" laskuttaa yhdestä paketista.
Itse tilaan sieltä paljon, enkä voinut muistaa koko laskua, eikä näkynyt enää missään, koska roskaposti jo poistanut ne laskut.
Näinollen, oli pakko maksaa se lasku, vaikka en tiennyt oliko jo maksettu, ei kyllä näkynyt tililtäkään maksettuna tuollaista.
Summasummarum. Luottamus Tokmanniin on kyllä mennyt näiden myötä.
Ei ainakaan mitään laatua enää nykyisin. Luottaa siihen että takuukuitti häviää.
Tokmannilta haen vaan Pepsi Maxia silloin kun 24 pack on tarjouksessa.