Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostuuko naiset teistä?

Vierailija
18.11.2023 |

Kyselen vaan kiinnostuuko? Ei ne naiset ainaskaa minusta kiinnostu, vaikka paljon kauniita naisia on.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustaki tuntuu että olen aika näkymätön naisille ja toki se tuntuu pahalta

Mutta siihenkin voi itse vaikuttaa. Urheiletko ja pidätkö ulkonäöstä ja hygienista huolta? Terveen ja puhtaan oloinen olemus aina nostaa pisteitä.

Vierailija
42/59 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siihenkin voi itse vaikuttaa. Urheiletko ja pidätkö ulkonäöstä ja hygienista huolta? Terveen ja puhtaan oloinen olemus aina nostaa pisteitä.

En hirveästi ulkoile, kyllä pidän, mutta ei oo uusimpia muotivaatteita kun ei ole rahaa ostaa niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kiinnostu koska ei ole selladia statussymbooleita jotka kertoisivat varakkuudesta. 

Vierailija
44/59 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ainaskaa minusta naiset kiinnostu vaikka olen ihan komea ja pitkäkin.

Ja taas Allu jankkaamassa. Kuule, mä olen tälläkin hetkellä kiinnostunut miehestä, joka ei ole komea eikä pitkä. Ja köyhäkin hän on. Sua en huolisi vaikka olisit viimeinen mies maapallolla. Etkö tajua että sulla on päässä vika? Ulkonäkö ei sitä kompensoi.

Toivottavasti kiinnostuksesi rumaan, lyhyeen ja köyhään mieheen on yksipuoleista. Ja miksei olisi, kun luonteesi on niin luotaantyöntävä.

-eri

Vierailija
45/59 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa ja oikeastaan sillä ei ole merkitystä, koska olen naimisissa.

On paljon helpompi asioida vastakkaisen sukupuolen kanssa, kun ei ole mitään yrityksiä, virityksiä ja taka-ajatuksia.

Vierailija
46/59 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa yksi nainen minusta oli kiinnostunut. Olin vähän hämilläni siitä, koska en ole lesbo, mutta minäkin tunsin jotain outoa kemiaa välillämme. En kuitenkaan lähtenyt kokeilemaan seurustelua saman sukupuolen kanssa.

Se oli kuitenkin opettavainen kokemus siitä, että kemiaa voi näköjään olla ihan kenen tahansa kanssa. 

Vierailija
47/59 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen kunnollisen naisen ja sopivan löytäisi?

Ole hyvä https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=371fd73ee6124cb29091f39…

Vierailija
48/59 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hirveästi ulkoile, kyllä pidän, mutta ei oo uusimpia muotivaatteita kun ei ole rahaa ostaa niitä.

No tuo nyt ei ole tärkeää. Harvalla naisellakaan on varaa uusimpia hittivaatteita ostaa. Kunhan suosii ajatonta tyyliä, esimerkiksi farkut on miehellä aina ok. Siisteys on tärkeämpää kuin uusimmat tuulet.

Vierailija
49/59 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kiinnostu koska ei ole selladia statussymbooleita jotka kertoisivat varakkuudesta. 

Eli haluat vain pinnallisia naisia? Sitten sun on hankittava niitä statussymbooleita.

Vierailija
50/59 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse valmis ottamaan tavisnaisen? ... Taidat olla nirso itsekin. Kelpuutatko sellaisen jonka voit saada ja joka on sinusta kiinnostunut? ...

Vierailija
51/59 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muutamassa parisuhteessa nuorempana, mutta ne eivät kestäneet kauaa; oli myös nelikymppisenä FBW- suhde, ja muutama yhdenillanjuttu, mutta mielummin halusin vierelleni jonkun, jonka kanssa olla ihan oikeasti yhdessä. 

En todellakaan uskonut että 58 vuoden ikäisenä tapaisin maailman upeimman, ihanimman naisen. Hän on kaunis, ja kiinnostava, ja me puhumme usein aamutunneille koska meillä on niin paljon kerrottavaa toisillemme. 

Älä Allu anna periksi. Onni voi tulla silloin kun sitä vähiten odottaa. 

Minä herään joka aamu aivan pyörällä päästäni siitä, että niin upea nainen haluaa olla kaltaiseni perusraksamiehen kanssa. 

Vierailija
52/59 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeudutko semmoisiin äitisi tai isoäitisi sinulle valitsemiin vaatteisiin? Katsoin juuri naapuriani, sinkkumies, noin 30 v. Kulkee vaattessa jotka näyttää kuin lapsen vaatteilta, jotka äiti ostanut, Mitään sanomattomat, lapaset roikkuu käsistä kuin 3 v aalla. Ei kauheesti sexappiilia. Trendikkyys voisi auttaa kiinnostuksen herättäjänä.

Vierailija
53/59 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas Allu jankkaamassa. Kuule, mä olen tälläkin hetkellä kiinnostunut miehestä, joka ei ole komea eikä pitkä. Ja köyhäkin hän on. Sua en huolisi vaikka olisit viimeinen mies maapallolla. Etkö tajua että sulla on päässä vika? Ulkonäkö ei sitä kompensoi.

Toivottavasti kiinnostuksesi rumaan, lyhyeen ja köyhään mieheen on yksipuoleista. Ja miksei olisi, kun luonteesi on niin luotaantyöntävä.

-eri

Ai mun luonteessa on vika, kun en huoli väkivaltaista miestä? Joo, niitähän reppananaisia te etsitte jotka sellaisista tykkää. Tää mies josta MÄ tykkään, vaikuttaa aidosti ja perustellusti kiltiltä ja erittäin huomaavaiselta. Ja sen takia hänestä kiinnostuinkin ja sitten tosissani ihastuin. Tuo ap, eli Allu on itse kertonut kohdelleensa naisia huonosti ja siksi ei enää käy flaksi. Hän on myös luetellut monet diagnoosinsa ja kuinka hän ahdisteli jopa omaa terapeuttiaankin niin paljon, että terapiasuhde piti katkaista.

Naamansa ja puhelinnumeronsakin on tyhmänä esitellyt tällä palstalla monet kerrat ja mulla on ne kaikki kuvat tallella. Voin sanoa, että vika ei ole ulkonäössä. Ihan tavallisen näköinen peruskomea pitkä mies ilman mitään naamavikaa. Ei oo hörökorvat eikä kierosilmät ja nenäkään ei ole peruna. Maine vain on mennyt ja syystä.

Mä en koskaan hauku miehiä ilman syytä. Hyvät miehet kyllä erottaa huonoista. Eri asia on sitten saako niitä hyviä millään tavalla kiinnostumaan itsestä olemalla tällainen tavallinen perus tantta.

Vierailija
54/59 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominaiset ei.

Japanilaiset naiset kyllä.

Suominaiset ei arvosta meitä suomalaisia miehiä yhtä paljon kuin Tokion naiset. M28

Vierailija
55/59 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostu mikä on mulle vain hyvä asia koska haluan olla rauhassa  yksin niin ei tarvi hätistää ketään pois  eli myöskään en itse kiinnostu kenestäkään. 

Vierailija
56/59 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni olis tyrkyttämässä itteensä mutta kun kiinnostaa enempi miehet.

Vierailija
57/59 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suominaiset ei.

Japanilaiset naiset kyllä.

Suominaiset ei arvosta meitä suomalaisia miehiä yhtä paljon kuin Tokion naiset. M28

Kyllä minä arvostan ja tunnenkin paljon hyviä suomalaisia miehiä. Mutta niitä on liian vähän, enkä voi kavereiden miehiä liehitellä, saati sukurutsata.

Ei ne naiset siellä ulkomaillakaan arvosta huonoja oman maansa miehiä, kuten olet jo huomannutkin, ainoastaan sksi he kiinnostuvat sinusta.

Vierailija
58/59 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei kiinnosta vaikka kauniita naisia joka sormelle, niinkö? Mielenkiintoisesti ilmaistu otsikko.

Ap onkin heikkolahjainen. 

Vierailija
59/59 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mikä on ollut nuorena minulle hämmentävää, koska olen heteronainen. Aikuisena aika ajoin törmään edelleen siihen miten naiset saattavat illanistujaisissa tunnustaa olevansa kiinnostuneita minusta. En ole mitenkään maskuliininen ja miehetkin lähinnä vaan hämmentyvät seurastani eikä minulla ole koskaan ollut vaikeuksia saada miesystävää. N40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän