Kiinnostuuko naiset teistä?
Kyselen vaan kiinnostuuko? Ei ne naiset ainaskaa minusta kiinnostu, vaikka paljon kauniita naisia on.
Kommentit (59)
hitto on paljon seksikkäitä ja kauniita naisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ainaskaa minusta naiset kiinnostu vaikka olen ihan komea ja pitkäkin.
Et sinä kyllä mikään komea ole. Sori vaan.
Kyllä mä sori olen.
Et ainakaan minun mielestäni. Tavallinen pullaposki.
Okei, no se on sun mielipide.
Niin, onhan se tietysti kiva kuvitella olevansa komea. Jos oikeasti olisit, niin ehkä se naisen löytäminen ei olisi niin vaikeaa yksinkertaisuudestasi huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä kyllä mikään komea ole. Sori vaan.
Kyllä mä sori olen.
Et ainakaan minun mielestäni. Tavallinen pullaposki.
Okei, no se on sun mielipide.
Niin, onhan se tietysti kiva kuvitella olevansa komea. Jos oikeasti olisit, niin ehkä se naisen löytäminen ei olisi niin vaikeaa yksinkertaisuudestasi huolimatta.
Kuule ihmiset ei ole täydellisiä ja aina on jotain vikaa, olen itse lihonut niin kai sekin vaikuttaa, en halua naisen takia mennä salille, vaan halun kelvata omana itsenäni
Kyllä nuo ainakin minusta kiinnostuu. Suht hyvännäköinen, terveen itsetunnon omaava ja itsestään huolta pitävä, niin enemmän itseasiassa ollut niin päin että naiset on minusta kiinnostunut, kuin minä niistä. Usko tai älä, voi olla näinkin päin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuo ainakin minusta kiinnostuu. Suht hyvännäköinen, terveen itsetunnon omaava ja itsestään huolta pitävä, niin enemmän itseasiassa ollut niin päin että naiset on minusta kiinnostunut, kuin minä niistä. Usko tai älä, voi olla näinkin päin.
Okei.. no musta ei niin kiinnostu, minä kiinnostun ja pyydetään välillä tanssimaan mutta siihen se sit jotenki jää.
E4 ja Kolmas linja on kiinnostaneet.
Vierailija kirjoitti:
Ja sen verran vielä lisään tähän että en ole edes pitkä, vaan alle 175cm. Joten se pituus ei ole ongelma normaalille naiselle, vaikka kuinka siitä itkette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sen verran vielä lisään tähän että en ole edes pitkä, vaan alle 175cm. Joten se pituus ei ole ongelma normaalille naiselle, vaikka kuinka siitä itkette.
Mä olen 195 cm ja jotkut naiset sanonu olen pitkä mutta siihen se yleensä jää ja harmittaa
Kyllä ja nimenomaan jostain syystä nuoremmat naiset. Ikävuodet 16-30v olin naisille melkein ilmaa, mutta nyt noin 30v lähtien kiinnostuneita naisia on tullut vastaan paljon.
M35
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja nimenomaan jostain syystä nuoremmat naiset. Ikävuodet 16-30v olin naisille melkein ilmaa, mutta nyt noin 30v lähtien kiinnostuneita naisia on tullut vastaan paljon.
M35
Mä taas nuorempana kiinnostin naisia enempi
Noin 25-vuotiaaksi asti flaksini oli hyvä, olin kuuden naisen kanssa sillai.
Sen jälkeen olen muuttunut näkymättömäksi.
M53
Luojan kiitos ei, koska olen umpihetero nainen.
Mustaki tuntuu että olen aika näkymätön naisille ja toki se tuntuu pahalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei.. no musta ei niin kiinnostu, minä kiinnostun ja pyydetään välillä tanssimaan mutta siihen se sit jotenki jää.
Mitä veikkaat syyksi? Oletko liian innokas? Se voi olla ahdistavaa
En tiedä koska ei ne koskaan sano sitä suoraan. Muutamia naistuttavia on tullut joiden kanssa sana luistaa hyvin, mutta siinä kaikki.
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan kiinnostunut.
M32
Miksei?
En voi tietää. Käytän useita seuranhakupalveluita, käyn töissä, osallistun viikoittain useamman seuran toimintaan, yritän tutustua ihmisiin kursseilla ja tapahtumissa, ja kokeilen joka vuosi jotain uutta seurallista harrastusta. Aika harvoin kukaan haluaa edes tutustua, saati sitten läheisemmin.
En ihan ymmärrä
Mitä osaa et ymmärrä? Seuran löytäminen on vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Noin 25-vuotiaaksi asti flaksini oli hyvä, olin kuuden naisen kanssa sillai.
Sen jälkeen olen muuttunut näkymättömäksi.
M53
😅
Ei naiset, eikä onneksi miehetkään, olen huomaamaton, käytännössä näkymätön kakille paitsi niille, jotka haluavat ansaita rahaa minulla, mutten edes tarpeeksi varakkaan näköinen - onneksi - että ryöstäjätkään vaivaudu
Vierailija kirjoitti:
Ja taas Allu jankkaamassa. Kuule, mä olen tälläkin hetkellä kiinnostunut miehestä, joka ei ole komea eikä pitkä. Ja köyhäkin hän on. Sua en huolisi vaikka olisit viimeinen mies maapallolla. Etkö tajua että sulla on päässä vika? Ulkonäkö ei sitä kompensoi.
Naisia ei kiinnosta vaikka kauniita naisia joka sormelle, niinkö? Mielenkiintoisesti ilmaistu otsikko.