Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaas mulle missä meni pieleen.

Vierailija
02.01.2007 |

En kerta kaikkiaan hanskaa näitä ihmissuhdekuvioita. Tunnen yhden mukavan äidin, jonka kanssa on tapailtu joitakin kertoja. Sovittiin että hän tulee lapsineen meille puolen päivän aikaan. Ei kuulu, varttia vaille yksi tulee tekstari sori tulin juuri kotiin piti viedä sukulainen x sairaalaan. Vastasin Ei mittään, oletteko kuitenkin tulossa? Tekstariin ei tule vastausta, kyläilijöitä ei näy. En tiedä onko sairaalareissu ollut suunniteltu vai ei. Odottelimme tuntikausia. Olimme sopineet että annan hänelle muutamia juttuja tavatessamme ja niillä oli siinä vaiheessa tavallaan kiire, joten vein ne lopulta postilaatikkoon. Parin päivän päästä sain jouluntoivotustekstarin, vastasin siihen kiitos samoin ja jotain ympäripyöreää.

Voisko joku selittää, että kannattaako mun enää ehdottaa tapaamista vai pitäiskö ymmärtää viiden pisteen vihje.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolle tuo sairaalajuttu, mutta oikeasti kaikkea voi tapahtua äkkiä.

Tosiaan odota ottaako hän yhteyttä, siitä sen näet sitten. Älä odota liikoja kuitenkaan...

Vierailija
2/33 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ottaa aivoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sillä taholla kiinni. Ei siinä tapauksessa jaksa miettiä ystävän luona kyläilyjä tai kohteliaisuussäännöistä kiinnipitämistä.

Vierailija
4/33 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joulu & uusi vuosi on yleensä muuten vaan kiireistä aikaa. Ota vielä yhteyttä, jos vastaus on edelleen nahkea, niin kyseessä oli viiden pisteen vihje.

Vierailija
5/33 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kerta laittaa tekstarin, eikö siihen voisi kirjoittaa että sori vaan me ei nyt päästä, tavataan toisella kertaa. Tai jotain vastaavaa, kun kerran tekstailun vaivan näkee. Kiva jättää toinen tuolla lailla roikkumaan.

Vierailija
6/33 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ nyt pitäisi tulkita. Nimittäin tänään iltapäivällä soitti kyseisen perheen isä. Sanoi että olivat ajaneet ohi ja lapsi oli sanonut että haluaa meidän lapsen kanssa leikkimään. Kyseli että voisivatko tulla. ?!!! Ihan kiva ja mielellään olisivat saaneet tulla, mutta meillä oli menoa, joten ei sopinut. Sanokaas nyt miten käsitätte tämän, onko se nainen nyt mulle suuttunut? Vai onko perheenisä suuttunut vaimolleen kun ei halua kaveerata mun kanssa? Vai oliko se tunnustelusoitto että miten suhtaudun, vai mitä? Ja mitä mun nyt kannattais tehdä? Mielelläni tapailisin tätä äitiä, mutta nyt tuntuu entistä vaikeammalta ottaa yhteyttä. Tää on sikälikin vähän harmi, että kerrankin sellainen perhe, jossa myös mies on mukava ja tulee toimeen mun miehen kanssa. Äh.

Vierailija
7/33 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkaan utele, saattaa loukata, jos olette vaan etäisiä kamuja vasta.

Vierailija
8/33 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla jonkun kaveri. Meillä oli vähän sitä ongelmaa, kun muutettiin uudelle paikkakunnalle ja olin tosi yksinäinen. Ja aina kun mentiin johonkin miehen työpaikan juhliin tms., siellä oli ihan kamalaa :o. Olin tosi nihkeä lähtemään niihin, ja mies siitä vähän sanoikin, että turha sitten valittaa ettei ole kavereita. Myöhemmin on käynyt ilmi, että ne ihmiset vaan ei jotenkin sovi meikäläisen pirtaan (ehkä se ala on niin erilainen kuin meikäläisen luonne) ja nyt mulla on ihan mukavasti kavereita. Mutta siis pitkään luulin että olen ihan kamala ihminen, jonka kanssa kukaan ei tule toimeen.

Ja epäilen mahtaako sille äidille olla mitään kovin kamalaa sattunut... Laittoi mulle myös uudenvuoden tekstarin, jossa oli poksahtava kuohuviinipullo. Joten siitä päättelin että haluaisi pitää yhteyttä. Jäin odottelemaan että siltä suunnalta kuuluis jotain, ja ottaa päähän että se meni näin. Mistä sitä tietää, vaikka se mies olis painostanut laittamaan sen tekstarin tai jotain. Enkä siis tarkoita että painostanut kirveellä uhaten, vaan marmattanut just siihen tyyliin että voisit sinäkin joskus vähän nähdä jotain kavereita...

Vierailija
9/33 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa nyt mitään ihmeellistä. Suututko yleensäkin, jos joku joutuu perumaan tapaamisen?

Vierailija
10/33 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ilmoitti tekstarilla jotain sairaalahommaa. Eikö se riitä. Hälle tuli este ja tuskin siinä sen enempiä alkaa ihmisille tilittelemään. Voi olla ajatukset sekaisin ja kiire. Ja jos isä sitten soittaa niin siinä ei mitään kummaa, äiti nyt ehkä jotain muuta tekemässä. Voit olla ihan normaalisti ja tavata sen kummemmin miettimättä sitten kun molemmille osuu sopiva hetki. Joidenkin elämässä nyt vaan sattuu ja tapahtuu isolla kädellä, eikä siinä aina ehdi kaikille selittelemään.

Vierailija
11/33 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän mä tässä juuri pelkään, että en ripustaudu tarpeeksi ja soittele mitä kuuluu ja tulkaa kahville, vaikka en oikein tiedä minkäsuuntaista signaalia sieltä on tulossa. Enkä todellakaan halunnut mitään tilityksiä miksi ei tulla, mulle olis mainiosti riittänyt tiedotus me ei päästä tällä kertaa. Mulle itselle jäi sellainen kuva siitä ekasta oharista, ettei sitä huvittanut tulla, ja sitten viivytteli sairaalareissulla (joka saattoi olla ihan suunniteltu, yhdellä miehen sukulaisella on ollut kremppaa). Ja sitten ei kehdannut suoraan sanoa ettei viitsi tulla, vaan tavallaan jätti sen homman auki, eikä viitsinyt lopulta lähteä eikä ilmoittakaan ettei tule. Ja sitten lähetti niitä toivotustekstareita, koska se postilaatikkoon laitettu juttu oli tavallaan hänelle palvelus, joka siis jäi kiittämättä, kun ei tavattu.

Vierailija
12/33 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusikin leikkiä sun kans?! ;O

Vierailija
13/33 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut äitiä pari kertaa ja kerran ollaan istuttu molemmat perheet iltaa. Ei se nyt niin selvää ole, että 40+ mies soittaa kylään noin lyhyen tuttavuuden perusteella. Ainakaan täällä päin Suomea.

Eikä tämä ole mikään elämää suurempi juttu, mulla myös on muuta sosiaalista, elämää, enkä sen takia viitsi mitään " epämääräisiä" ystävyyssuhteita, joissa vastapuolen vapaaehtoisuus on kyseenalaista. Lähinnä toi kiinnostaa, että myös miehet tulee keskenään toimeen, sitä ei usein satu.

Vierailija
14/33 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Sori tulin just kotiin piti viedä sukulainen x sairaalaan" . Mä ymmärsin tuon ilman muuta ensilukemalta, että ollaan myöhässä, mutta tulossa. Sitten kun hetken odottelin (meillä on lyhyt välimatka) eikä ketään kuulu, kyselin että oletko silti tulossa.

Vierailija:

No ilmoittihan se sulle ettei tuu! Mitä olisi pitänyt vielä tehdä? Laittaa kukka-adressi pahoittelun kera?

Vierailija
15/33 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" Sori tulin just kotiin piti viedä sukulainen x sairaalaan" . Mä ymmärsin tuon ilman muuta ensilukemalta, että ollaan myöhässä, mutta tulossa. Sitten kun hetken odottelin (meillä on lyhyt välimatka) eikä ketään kuulu, kyselin että oletko silti tulossa.

Vierailija:

No ilmoittihan se sulle ettei tuu! Mitä olisi pitänyt vielä tehdä? Laittaa kukka-adressi pahoittelun kera?

Vierailija
16/33 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että ei nyt kannata analysoida liikaa. Kutsut vaan ne ihmiset uudestaan kylään. Jos he eivät halua pitää yhteyttä, niin kyllä he sen selkeästi ilmaisevat. Mä luulen, että useimmat ihmiset ovat ihan mielissään uusista ystävistä.

Vierailija
17/33 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaavaisesti kysellyt, miten sukulainen x voi yms. ! Ja veti sitten herneet, kun näin ei tapahtunutkaan.

Vierailija
18/33 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kirjoittanut sori, ei päästä nyt, piti viedä sukulainen x sairaalaan, olisin tietysti vastannut jotain ihan muuta. Tai jos ei halua paljastaa mitään, riittää ihan että nyt ei valitettavasti päästä.

Ok, point taken :). Selvästi mulla ei tämän henkilön kanssa oikein ajatusmaailmat ja toimintamallit kohtaa. Eli ehkä on parasta jättää asia sikseen.

Vierailija
19/33 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

utelias puolitutun sukulaisista!!

Vierailija:

huomaavaisesti kysellyt, miten sukulainen x voi yms. ! Ja veti sitten herneet, kun näin ei tapahtunutkaan.

Vierailija
20/33 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullistava, ja ajatteli, että tottakai esität asiasta lisäkysymyksiä, kun kuulet sairaalareissusta...